Ga naar inhoud

Petra: 17 december 2010 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Bedankt voor alle lieve woorden.

Het zal de eerste weken wel even door bijten zijn

Misschien heeft het ook te maken met plaatsing achter de spier? Anyway het ergste is achter de rug en nu relaxen en herstellen. :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Petra,

Gefeliciteerd!!! :64: Fijn dat alles goed is verlopen en ja, achter de spier is wel een stuk pijnlijker, dus de eerste 4 à 5 dagen wordt een beetje doorbijten, maar goed je pijnstillers blijven nemen en dan zal het hopelijk wel meevallen! Wens je in ieder geval een voorspoedig herstel!

Leuk te lezen dat de tevreden bent over het resultaat! Laat je nu maar lekker verwennen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Petra,

Van :123: GEFELICITEERD met je boobs.

Fijn dat alles is goed gegaan.

Viel vast niet mee die lange terug reis.

Hoop dat de pijn elke dag minder wordt....Zodat je er straks lekker van kan gaan genieten!!!

Succes met het herstellen...

Groetjes MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend heerlijk onder de douche gestaan, en haren gewassen.

:48: Dit was echt genieten. Gisteren overdag had ik geen pijnstillers meer nodig maar vannacht heb ik wel weer last gehad. :74:

Ik ben een onrustige slaper, veel woelen en draaien normaal, dat lukt nu niet echt. Doordat ik me overdag eigenlijk wel goed voe,l moet ik mezelf echt in acht nemen en niet van alles gaan doen. Dit vind ik best lastig met 2 kinderen in huis. Ik ga donderdag de 23 al voor controle. Ben benieuwd of ik dan alsnog te horen krijg of ik de strakke band over de borst moet gebruiken. :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Petra,

Probeer het wel rustig aan te doen. Heb je hulp ook ivm je kinderen?

De band moet je denk ik wel 6 weken blijven dragen helaas :blink: ....

Douchen is het heerlijkste moment van de dag :126: .

Je mag al vrij snel op controle.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Petra,

Fijn dat het al zo goed met je gaat. Best moeilijk om rustig aan te doen als het zo goed gaat, hè. Ik vind t ook vervelend om mijn man alles te laten doen. 3 kleine kids en een vrouwtje verzorgen is niet niks, hè. Maar hij klaagt niet. :127:

Ik slik alleen nog maar 2x daags Celebrex. Die moet ik opmaken, is ook tegen ontstekingen. Dus dat doen we dan maar, hè. :126:

Ik ben wel blij dat ik niet zo'n band heb, ik heb alleen een sportbh. Die nu wel begint te irriteren op mijn hechtingen trouwens..........

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Toch vind ik dit het lastigs: Rustig aan doen!!!!

Los van het slapen gaat het echt wonderlijk goed. Zelf aankleden, zelf douchen, alles natuurlijk in een zeer traag tempo maar toch. :141:

28 december wil ik graag weer aan het werk. (kantoorbaan) Met dit doel voor ogen, probeer ik het dus echt rustig aan te doen. Mijn vriend houdt zich met het huishouden, de kids de voorbereidingen van de kerst bezig. Wat ik erg raar vind is het vocht dat ik af en toe voel bewegen en zelf hoor. Ik lees dat meerdere vrouwen hier last van hebben gehad en het tover woord ::RUST is. :blink: Ik zal het hier de 23 ste ook met mijn pc over hebben. Ik heb trouwens gekeken of ik foto's kan plaatsen, maar ik krijg dit niet voor elkaar. Het opladen van de foto duurt wel tergend langzaam. Iemand tips hoe dit aan te pakken.?

Liefs Petra :115:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Petra,

Ik heb net je foto's gezien. Mooi, hoor! En je bent nog maar net geopereerd! Het zal alleen maar mooier worden. Hoe is het nu met de pijn?

Volgens mij hoeft niet iedereen zo'n band om. Ik denk dat je hem ook gelijk gekregen zou hebben als het nodig was geweest. Maar goed, dat hoor je donderdag zelf wel.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Miss J :huh:

bedankt voor je complimentjes.

Spannend je bent bijna aan de beurt. Zin? Stomme vraag natuurlijk heb je zin.

Ik heb de mc Ghan prothese style 410 mm gekregen. Hier had ik geen keus in. Heb jij wel keus?

Nog 2 nachies. Succes.

Petra :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb idd erg veel zin. Nog twee nachtjes slapen...

Ik heb ook geen keus; Velthuiskliniek werkt met Mentor. Ik krijg een laag model met hoge projectie, ook anatomisch. Ik denk dat het precies het resultaat gaat geven wat ik voor ogen heb. Maar goed dat zien we over een poosje.

En hoe is het nu qua pijn? Te doen of erg afzien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat erg goed met de pijn. na de operatie extra morfine gekregen. Diezelfde nacht goed geslapen op paracetamol 2 stuks. De eerste dag po had ik wel veel last. Mijn ribben deden pijn een stevige spierpijn op de borstspier en aan de zijkant van de borst. Maar met pijnstillers goed te doen. Per dag neemt de pijn af en kan ik al meer. Vandaag weer een jeans aangehad. Op de bank liggen om de knoop dicht te krijgen. hahaha Tot nu toe valt het me echt erg mee. :101:

liefs Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt met de foto's

petra

Nou, daar mag je heel trots op zijn hoor!!! Vind ze er nu al heel mooi uit zien en ze worden alleen nog maar mooier de komende weken/maanden! :136: Geniet ervan meid, en ook van je zo te lezen super herstel! :101:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Is het herkenbaar de borrelende borsten? Soms voel ik het vocht in mijn borst heen en weer gaan. Dit doet geen pijn maar is een raar gevoel. Zijn er nog tips wat ik kan doen om dit te verminderen of is het een kwestie van geduld?

liefs Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Petra,

Ik heb af en toe ook een 'borrelend' gevoel. De verpleegkundige zei dat ik hier last van zou kunnen krijgen en dat dit inderdaad luchtverplaatsing is. En ik lees bij anderen dat dit wel weer weggaat. Dus geen zorgen..........

Vanaf vandaag doe ik het zonder pijnstillers. Gaat nog steeds goed. :101:

Wanneer moet jij weer op controle? Gaan ze dan ook hechtingen verwijderen?

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, hoort er dus allemaal bij!!!

Hoi Moontje

Ik voel me bijzonder goed. Vandaag op stap naar de intratuin. Nog even snuffelen voor de laatste kerst decoraties. Nu weer even niksen.

Hoi Leentje

Morgen ga ik al op controle. Ik heb geen idee of de hechtingen er al uit gaan. Ik hoop het wel. Ben niet van plan om volgende week weer richting A'dam te gaan vanuit het oosten. Ik heb een waslijst aan vragen voor mijn pc. hoop dat de afspraak wel door kan gaan. Ze hebben voor morgen weer slecht weer voorspeld. Even afwachten dus.

Alleen s'nachts gebruik ik nog pijnstillers, het slapen blijft lastig :103: op mijn rug. Vanaf wanneer kan ik weer op mijn zij slapen? Kan me hier nu al op verheugen. Gelukkig heb ik nog vakantie en kan ik het nog rustig aan doen. Ga zo ook nog lekker even dutten, tenminste ik waag een poging. :100:

liefs Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen s'nachts gebruik ik nog pijnstillers, het slapen blijft lastig :103: op mijn rug. Vanaf wanneer kan ik weer op mijn zij slapen? Kan me hier nu al op verheugen. Gelukkig heb ik nog vakantie en kan ik het nog rustig aan doen. Ga zo ook nog lekker even dutten, tenminste ik waag een poging. :100:

liefs Petra

Hey Petra,

Fijn dat je je al zo goed voelt dat je al een uitje hebt kunnen maken! :136: Wat je vraag over op je zij slapen betreft, een week of 2 na je bv mag je al voorzichtig op je zij slapen hoor, het voelt nog wel niet zo comfortabel de eerste weken/maanden, je weet je geen blijf met je armen was mijn ervaring hihi, maar je kunt een dik kussen in je rug duwen dat je een beetje tussen rug en zij in kunt liggen en je arm waar je niet op ligt langs je zij laten liggen en zo lukt het meestal wel en is in ieder geval al veel beter dan dat rugslapen. Succes!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Eefje,

Bedankt voor de tip. :116:

Vannacht al beter geslapen. Ik heb mijn matras helemaal plat en dit ging al en stuk beter. Voel me een ander mens.

Straks weer naar A'dam voor mijn controle.

Leentje;

je vroeg of mijn hechtingen er al uit gaan. Ik begreep van mijn vriend dat deze oplossen. Was ik vergeten :63:

Ben wel benieuwd wat de pc er van vindt. Heb het tot nu toe voor mijn doen rustig aan gedaan, hoop op groen licht, zodat ik mijn energie beter kwijt kan. We zullen zien.

Ik laat straks nog wel even weten hoe het was.

Petra :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie :35: alles goed. Ik heb al mijn vragen kunnen stellen. Volgens mijn pc zag het er allemaal goed uit en wil hij me over 3 maanden weer zien.

Ik mag al op mijn zij slapen :lol: maar mijn armen niet boven mijn hoofd houden. Ik begreep dat dit te maken had met het nestelen van de prothese. Bij teveel inspanning van de borstspier wordt de ruimte die hij gemaakt heeft voor de prothese te groot waardoor de kans groot is dat deze gaat schuiven, draaien en zich dus niet gaat nestelen. Masseren mag ik dus niet, hiermee zou ik de holte dus ook te groot maken en een band is ook niet nodig. Gewoon 6 weken de borstspier minimaal belasten. Ik mag wel fietsen, en autorijden maar nog niet te lang. Na de volgende controle mag ik mijn sporten weer oppakken. Combat, step, en pump.

Ik dacht dat hij achter de spier had geplaatst, begrijp ik vandaag dat het om een dual plane plaatsing gaat. voor 3/4 acht de spier. :105:

Whatever, ik ben erg blij met het resultaat.

Liefs Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.