Ga naar inhoud

Petra: 17 december 2010 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hai,

:136:

Eindelijk is het bijna zover. Heb mijn datum al ruim 3 maanden. Al die weken leek mijn operatiedatum zo ver weg maar nu gaat het de laatste week wel heel erg snel. Zo snel dat ik er gisteren in eens van schrok.

Door de drukte van verjaardagen, sinterklaas, nieuwe baan ben ik minder met mijn operatie bezig geweest. Maar nu wil ik me voorbereiden door meer te lezen op het forum, het eea te organiseren voor na de operatie, makkelijke kleding en sport bh te kopen en dus ook een begin te maken met deze topic.

Donderdag de 16 werk ik tot 15:00 uur. Ik hoop dat het rustig is en ik mijn werk kan afronden. Ben aansluitend 11 dagen vrij.

De rest van de middag staat in het teken van hapjes maken voor het kerstdinee van de kinderen op school en mijn tas inpakken.

Rond 20:00 uur verwacht ik de kinderen weer thuis en vertrekken wij richting Amsterdam.

De volgende ochtend moet ik me om 07:00 uur melden in het ziekenhuis in Amsterdam.

Ik hoop dat ik niet al te slecht uit de narcose kom en wel weer naar huis kan. 1.5 uur rijden. Spuugbakje mee. We zullen wel zien. :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Petra,

Leuk dat je nu ook een eigen topic hier hebt. Kunnen we mooi ervaringen uitwisselen.

Gaat echt snel nu, hè! :lol:

Ik vind t wel fijn om lekker druk bezig te zijn met Sinterklaas en Kerst, anders denk ik er echt de hele tijd aan. Lijkt wel een obsessie......

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leentje,

Leuk dat je reageert. Volgens mij werkt het ook inderdaad zo meer vrije tijd, meer tijd om bezig te zijn met de operatie. Gisteren knots drukke dag, zelfs geen tijd om het forum te checken en vandaag shoppen met mijn moeder om sport bh's te scoren.

Allemaal erg leuk.

Ciao Petra :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja spannend he als het ineens zo dichtbij komt allemaal

en heerlijk toch juist dat je het wat drukjes hebt,dan heb je weinig momenten erbij stil te staan en voor je het weet,ist zover :rolleyes:

hopenlijk heb je idd dat spuugbakje niet nodig.

sucses met de laatste dagen af te tellen....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gisteren mijn eerste sport bh gekocht. Was toch wel even een legendarisch moment. De verkoopster vroeg nog even of ik wilde passen. ha ha ha.

Snel de bon bekeken kan binnen 30 dagen ruilen. Dit moet dus wel lukken. Lijkt me nu nog erg onwaarschijnlijk dat deze straks gaat passen. :blush:

Kijk zelf erg naar de 17 uit, terwijl ik merk dat mijn vriend er toch wat tegen op ziet. Het lijkt hem raar om te wennen aan mijn nieuwe borsten dit is zo vertrouwd. Raar he want hier hou ik me helemaal niet mee bezig. :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 20 jaar geleden onder narcose geweest. En hier erg beroerd van geweest. De anesthesist gaf aan dat de narcose in de afgelopen 20 jaar dusdanig is veranderd dat het met de misselijkheid wel mee kan vallen.

Leentje ik ben benieuwd welke medicijnen je hebt gehaald.

Toch raar idee dat de bh's straks gewoon passen. maf he?

bay Petra :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 20 jaar zal er zeker een hoop veranderd zijn.....

Hoop voor je dat het mee gaat vallen.Tis per persoon verschillend natuurlijk.

Ik had echt nergens last van.

Werd eigenlijk heerlijk wakker!!!Was in :101: stemming

Ben je er al uit hoeveel cc het gaat worden?

Of beslis je het de 17e...

Groetjes MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 20 jaar geleden onder narcose geweest. En hier erg beroerd van geweest. De anesthesist gaf aan dat de narcose in de afgelopen 20 jaar dusdanig is veranderd dat het met de misselijkheid wel mee kan vallen.

Leentje ik ben benieuwd welke medicijnen je hebt gehaald.

Toch raar idee dat de bh's straks gewoon passen. maf he?

bay Petra :131:

Hoi Petra,

Leuk weekend gehad?

Ik ben nog nooit onder narcose geweest, dus vind het ook wel een beetje spannend. Ik heb wel een medicijn (Kytrill) gekregen tegen misselijkheid door de narcose, die ik 2 uur voor de operatie moet slikken.

Verder heb ik Celebrex en Paracetamol met Codeïne voorgeschreven gekregen. Dat zijn beide pijnstillers.

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Heerlijk weekendje weg. Heeft me echt goed gedaan. Even helemaal uit de sleur en geen tijd om met a.s vrijdag bezig te zijn.

Heb me voorgenomen om voor de rust te gaan. Nou ja rust is relatief met kinderen en kerst voor de deur. Door op het forum te zitten, lees ik verhalen en maak ik me echt zenuwachtig voor vrijdag. Dus minder achter de pc. Wie weet helpt het me de laatste dagen rustig door. :rolleyes:

Vandaag ging erg goed, studie dag en de rest van de week druk met werk en sporten.

Mijn vriend heeft als verrassing een elektrischelattenboden geplaatst. Ik kwam er tot zijn teleurstelling een paar dagen te vroeg achter. Maar erg lief. Zo nu lapt top weg en weer naar grace anatomie kijken. Bayy Bayy Petra :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat HEERLIJK een elektrichelattenbodum!!!!

Erg lief van je vriend :126:

Vrouwen komen overal achter he....HAHA

Succes met het aftellen.

En geniet lekker van de rust zonder je pctje.. :35:

En als het toch niet lukt, zien we je wel weer verschijnen

Groetjes MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een geweldig cadeau gekregen van je vriend :lol:.... Ik heb ook sinds kort een electrische lattenbodem.

Nog 3 dagen en dan is het voor jou ook zover.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, mijn laatste berichtje. Vandaag voor het laatst gesport. snik snik, echt erg raar. Sport 10 jaar 6 uur per week.

Maar goed ook dit zal wel wennen. Straks tijd voor andere dingen. Vriendinnen, familie etc....

Morgen een volle dag, ik verwacht dat ik geen tijd heb om me druk te maken. Dit zal s'avonds onderweg naar A'dam wel komen. Ik hoop dat het goed gaat met de sneeuw. Ook dit zal wel goed komen. Voel me eigenlijk wel relaxt. :101: Go with the flow. Nu maar vast zien te houden ha ha ha :rolleyes:

Heb mijn nieuwe lattenbodem getest, helemaal goed.

Nou dat was het voorlopig wel. Tot na mijn operatie.

bay bay :60:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog :136: 1 nachtje slapen.

We vertrekken ove 1.5 uur richting Amsterdam. Het sneeuwt hier aardig, zal dus een lange rit worden.

Tja als we er morgen om 7:00 uur maar zijn, :153:

Bedankt voor jullie support, ik zal zodra ik me redelijk voel, laten weten hoe het is verlopen.

ciao Petra :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

JEEH het is gelukt. :64:

Gisteren ging los van het weer alles erg voorspoedig. Heb wel extra morfine gekregen voor de pijn. Heerlijk liggen tukkelen en genieten van de sneeuw. Mijn bed stond voor het raam kon het dus goed in de gaten houden.

Terug rit viel tegen. 4 uur onderweg maar daarna lekker mijn bed in en slapen van 21:30- tot vanochtend 8:30. Wel een paar keer wakker maar gemakkelijk weer ingeslapen. Vanochtend weer pijnstillers genomen want ik heb wel veel pijn.

Het resultaat vanochtend bekeken, ziet er mooi uit. Ik ben nu al tevreden.

De kinderen komen er aan dus even aandacht voor hen. Bay Petra :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Petra,

Super gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

Ik hoop dat je snel minder pijn zult gaan voelen. Rust maar lekker uit.

X

Yalenka :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej petra,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :D Alles is over het algemeen dus goed gegaan, goed om te lezen, wel lang onderweg naar huis zeg maar dat viel te verwachten met die sneeuw, ik had het geluk dat ik donderdag geholpen ben toen was de sneeuw nog niet echt begonnen gelukkig...ik wens je een voorspoedig herstel...

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.