Ga naar inhoud

Misslou : 12 februari 2018 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Ik ben Malou en ik ben 25 jaar oud. Van jongs af aan was ik altijd al een gezette meid. Rond mijn 17e-18e woog ik op het zwaarst; namelijk 83kg met een lengte van 1.74.
Toen ging er een knop bij mij om en heb ik mijn leefstijl veranderd. Ik ben gezonder gaan eten en veel gaan sporten. Hierdoor ben ik in een tijdsbestek van circa 2 jaar 20kg afgevallen. Door deze gewichtsafname ben ik ook mijn borsten, (ik had cup D), kwijtgeraakt. Momenteel heb ik nog een C, maar zonder bh is dit niet terug te zien.

Ik ben blij met mijn nieuwe lijf, maar erg ontevreden/onzeker over mijn borsten. 

Ik heb altijd veel nagedacht over een borstvergroting, maar nooit de stap durven zetten. Afgelopen december heb ik de stap genomen om op consult te gaan bij een plastisch chirurg. Dit consult heb ik als zeer prettig ervaren en ik was ook tevreden over het passen en het 3d-resultaat.

Ik heb dus nu de stap gezet om op 12 februari een borstvergroting te ondergaan. 270cc, anatomisch, dual plane. 

 

De reden dat ik mij heb aangemeld is dat ik graag ervaringen wil delen en elkaar vragen te kunnen stellen bij onduidelijkheden. 

 

Ik vind het erg spannend allemaal.. 

 

Liefs Malou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen, 

 

Ik ben Malou en ik word 12 februari geopereerd door dr. Bakker bij Boerhaave medisch centrum.

Ik ben 20 kg afgevallen en door deze gewichtsafname ben ik onzeker geworden over mijn borsten. Ik had altijd een cup D.

Ik heb momenteel een cup C (BH-maat, maar in het echt niet terug te zien). De vorm is weg en ik heb overtollig huid. 

 

Ik ben erg zenuwachtig, ik vind het heel spannend, ik doe niks anders dan kijken naar het 3d-resultaat xD. 

 

Groetjes Marlou 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Misslou

 

Wauw goed gedaan zeg!! 

En zeer binnenkort een paar prachtige boobs erbij! 

 

Spannend he! Ik heb het zelfde haha kan eigenlijk echt niet meer wachten :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.