Ga naar inhoud

Bodum : 9 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

 

Vrij nieuw hier, toch wel al veel gelezen!

 

Momenteel twijfel ik erg tussen Mentor en Motiva Ergonomix.

 

Van wat ik begrepen heb vind ik het nadeel van mentor dat je dan een 'hardere rand' kunt voelen beneden aan je borst maar het voordeel wel vulling bovenaan aan je borst. Bij motiva vond ik het zachter aanvoelen, maar dan zou de 'bolling' bovenaan wat minder zijn. Ik mis wat vulling bovenaan in de borst, maar heb toch ook weer een dunne huid. 

 

Bij beide is de optie 'full' wel aangeraden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Mijn operatie is uiteindelijk doorgegaan op 9 februari bij dr. Verdonck BBC.

 

Ik ben voor 295cc Motiva Progressive Gel PLUS gegaan.

 

Operatie is goed verlopen, eerste week wat lastig maar sindsdien loopt het herstel (hopelijk) naar behoren.

 

 

@best_boobie, sorry voor de late reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Bodum:

Mijn operatie is uiteindelijk doorgegaan op 9 februari bij dr. Verdonck BBC.

 

Ik ben voor 295cc Motiva Progressive Gel PLUS gegaan.

 

Operatie is goed verlopen, eerste week wat lastig maar sindsdien loopt het herstel (hopelijk) naar behoren.

 

 

@best_boobie, sorry voor de late reactie!

haha geen probleem.

Misschien leuk om een operatieverslagje te schrijven nog? Alleen als je dat leuk vindt, zodat anderen daar ook evt weer iets aan hebben als ze kiezen voor deze kliniek. :)

Ik ga je titel ff aanpassen!
En wilde je nu nog in de club?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Bodum:

Mijn operatie is uiteindelijk doorgegaan op 9 februari bij dr. Verdonck BBC.

 

Ik ben voor 295cc Motiva Progressive Gel PLUS gegaan.

 

Operatie is goed verlopen, eerste week wat lastig maar sindsdien loopt het herstel (hopelijk) naar behoren.

 

 

@best_boobie, sorry voor de late reactie!

@BodumHeb je een album? Zoja zou ik een kijkje mogen nemen? Heb zelf namelijk 11 juli een afspraak staan voor 295 cc motiva 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie, he ja, zou graag in de club willen. Kan ik een beetje in de gaten houden of mijn herstel gelijk of achterloopt met anderen. Wellicht hebben anderen dezelfde zorgen... ☺️

 

 

@Sanderella ik heb momenteel geen album. Wil mss wel overwegen een foto voor je te maken privé... let wel op dat ik de progressive Plud gel heb. Dit is meestal niet de standaard, dus niet de motiva ergonomix. Ga je ook bij Verdonck?

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Bodum:

@best_boobie, he ja, zou graag in de club willen. Kan ik een beetje in de gaten houden of mijn herstel gelijk of achterloopt met anderen. Wellicht hebben anderen dezelfde zorgen... ☺️

 

 

@Sanderella ik heb momenteel geen album. Wil mss wel overwegen een foto voor je te maken privé... let wel op dat ik de progressive Plud gel heb. Dit is meestal niet de standaard, dus niet de motiva ergonomix. Ga je ook bij Verdonck?

@Bodum ja graag .. ben benieuwd hoe t geworden is. ja klopt ik heb 11 juli pas een afspraak staan. Vanwege de vakantie van mijn moeder dat zij voor mijn dochtertje van 1,5 kan zorgen en mij natuurlijk een beetje Hihi. Wat is het verschil tussen die 2 ? En waarom heb je voor die gekozen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sanderella, het is een heel goed idee om je moeder voor je te laten zorgen! Kan ze je goed in de watten leggen. Zeker de eerste week is dit aangeraden en ik vond het nog niet eens zo erg om wat pijn te hebben :P 

 

Op deze afbeelding zie je goed de verschillen. De eerste (uiterst links) zou ook meer aanleunen bij de mentor die Verdonck aanbiedt. Het was zo dat ik wat 'bolling/vulling' bovenaan mijn borst miste (zie startbericht), die de Ultima/ergonomix mij nooit zou kunnen geven en mentor wel. Maar toch was ik 'aangetrokken' tot de zachtheid/echtheid van Motiva. Daarom, na heel veel aarzelen, kwam Verdonck dan met deze optie aanzetten. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Bodum:

@Sanderella, het is een heel goed idee om je moeder voor je te laten zorgen! Kan ze je goed in de watten leggen. Zeker de eerste week is dit aangeraden en ik vond het nog niet eens zo erg om wat pijn te hebben :P 

 

Op deze afbeelding zie je goed de verschillen. De eerste (uiterst links) zou ook meer aanleunen bij de mentor die Verdonck aanbiedt. Het was zo dat ik wat 'bolling/vulling' bovenaan mijn borst miste (zie startbericht), die de Ultima/ergonomix mij nooit zou kunnen geven en mentor wel. Maar toch was ik 'aangetrokken' tot de zachtheid/echtheid van Motiva. Daarom, na heel veel aarzelen, kwam Verdonck dan met deze optie aanzetten. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

xx

@Bodum zo dat is een goed plaatje. Ik vind de middelste erg mooi. Weet jij toevallig of Verdonk die ook heeft? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hallo :)

kort vraagje, weten jullie of ultima hetzelfde is als ergnomix? Zelf ben ik deze week op consultatie geweest bij dr. Verdonck en hij sprak over Motiva progressive en Motiva Ergonomix. Over Ultima heeft hij niets gezegd... 

Zelf twijfel ik tussen beide types, maar omdat ik een zo natuurlijk mogelijk resultaat wil bekomen, denk ik dat ik voor de Ergonomix zal gaan.

 

Hoe is jullie operatie meegevallen? Zou ik mogen vragen of jullie misschien ergens afbeeldingen hebben gevonden die het makkelijker maken om te kiezen tussen beide geltypes?

 

heel erg bedankt!!:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.