Ga naar inhoud

BV_JM : 26 december 2017 : Dr. Peters : Worldeye : Amsterdam


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

 

Vandaag heb ik mezelf dan eindelijk aangemeld om zelf informatie te lezen en wellicht andere informatie te geven over mijn eigen borstvergroting. 

Ik ben op tweede kerstdag (26-12-17) geopereerd door dr. Peters in Amsterdam. Al een langere tijd denk ik erover om deze ingreep uit te laten voeren, en dit is dus eindelijk gebeurt. Ik heb voor mijn operatie al heeeeel veel informatie opgezocht, maar kom er toch steeds meer achter dat je iedere dag nog bijleert omtrent de borstvergroting. 

Ik hoop mijn kennis met jullie te kunnen delen en ik hoop ook veel van jullie nog te leren. 

 

Liefs xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi allemaal,

 

Ik ben ondertussen alweer bijna 3 weken PO maar wilde toch graag mijn ervaringen op schrijven omtrent mijn borstvergroting. 

Al vroeg in augustus besloot ik eindelijk een afspraak te maken voor een borstvergroting via Diana Gabriels. 

Eerste consult verliep goed echter twijfelde ik enorm over de genoemde cc's. Ik gaf aan graag bij dr. Peters geopereerd te willen worden en zo werd er een datum geprikt. 

Het tweede consult met de arts verliep ook goed, ik had een goed gevoel en ik heb nogmaals de pas bh aan gedaan om te kijken wat ik precies wilde. 

Ik besloot uiteindelijk voor L: 425cc en R:450cc te nemen. Dr. Peters gaf aan dat dit ook het maximale verschil was wat hij zou nemen als hij mij was. 

Mentor cohesie 1, dual plane. 

 

Voor de operatie:

Via de mail kreeg ik de locatie door waar mijn operatie zou plaats vinden. Dit was op de keizersgracht in Amsterdam zo genoemd in de mail. Ik had mezelf van te voren al goed op de hoogte gesteld en opgezocht waar dit was. Ik zag dat dit midden in Amsterdam was en dit leek mij geen locatie voor een operatie. Ik belde op eigen initiatief weer op naar Diana Gabriels, en vroeg of deze locatie klopte. ''Oh sorry mw, nee inderdaad deze locatie klopt niet'' kreeg ik te horen. Nou fijn dacht ik voor het zelfde geld was ik op de verkeerde locatie geweest en had me dit 800 euro gekost als ik te laat was voor de operatie. Uiteindelijk kreeg ik het goede adres door, bij de Worldeye kliniek te Amsterdam. 

Een paar dagen daarna kreeg ik een mailtje dat mijn operatietijd was verlaat van 11u naar 13u. 

 

Operatiedag:

's ochtends vroeg heb ik nog geprobeerd om 6u wat water te drinken en een beschuitje te eten. Echter was ik zo zenuwachtig dat ik dit niet weg kreeg. Samen met mijn vriend besloot ik vroeg aan te rijden ivm eventuele files op tweede kerstdag. Vandaar was ik ook extra vroeg op de locatie in Amsterdam. 12 u was ik eenmaal binnen in de worldeye kliniek waar al meerdere mensen aan het wachten waren. Ik zag geen receptioniste of iets zitten dus gingen ik en mijn vriend maar ergens zitten. Het viel me toen al op dat er meerdere meiden nog in de wachtkamer zaten. 

 

Ongeveer na 45 minuten kreeg ik te horen dat het wat uitliep. Niet wetende hoelang. Wel kreeg ik te horen dat er voor mij nog een borstlift, en twee borstvergrotingen gepland waren. Daarnaast was het in het worldeye centrum nog kouder als buiten op straat. Schijnbaar was het gebouw gesloten tijdens de vakantie en was de verwarming op vakantiestand gedraaid waardoor er hele koude lucht door het gebouw heen blies. Iedereen zat dan ook echt met een winterjas binnen te wachten, en dat voor een operatie. \

 

Na heel lang wachten werd ik om 14:45 binnen geroepen om voor te bereiden op de operatie. Na het lange wachten in de kou was ik ondertussen helemaal gespannen geraakt. Ik werd in een kamer gezet door de receptioniste die tevens ook verpleegkundige was en de mensen moest opvangen na een operatie. Zij vloog dan ook van links naar rechts. Ik werd in het kamertje gezet om voor te bereiden en kreeg daar diclofenac. Mij werd verteld dat mijn spullen vast in een kluis gezet zouden worden en dat ik me later zou mogen omkleden. Uiteindelijk heb ik een heel uur alleen daar in een kamertje gezeten voordat de anesthesist kwam om het infuus te prikken. Ook daar was het ontzettend koud en zat ik zonder jas. Het werd me daar even te veel.

 

Toen ik mezelf uiteindelijk mocht omkleden werd ik naar een kamer gebracht waar een andere meisje aan het uitslapen was na haar narcose. Ik werd daar neergelegd met een heel dun dekentje wat echt niet genoeg was voor de kou daar. Ook het omkleden werd allemaal gedaan zonder enige privacy. Dr. Peters kwam binnen, zei eigenlijk alleen dat ik tegen de muur aan mocht gaan staan en begon af te tekenen voor de operatie. Het goede gevoel wat ik had tijdens het tweede consult was daar eigenlijk snel verdwenen en ik vond dat het allemaal echt als lopende band werk werd gedaan. 

 

Op de operatietafel kreeg ik weer alleen het dunne dekentje waardoor ik echt super verkrampt op de operatiekamer lag. Ik voelde me erg oncomfortabel en had het nogsteeds ontzettend koud. Ik kreeg de antibiotica en voordat ik het wist lag ik te slapen. 

 

Uitslapen na de narcose:

Na de operatie herinner ik me nog dat ik wakker was en dat ik ontzettende pijn had. Mijn spieren voelde nog steeds verkrampt aan van de kou. Ik vroeg dan ook weer om een extra deken omdat ik het maar niet warm kon krijgen. Ik werd geholpen met het aantrekken van de postoperatieve BH door de receptioniste/verpleegkundige en zei vroeg mij of ik wat wilde drinken. Voor mijn operatie had ik gevraagd aan haar of ik ook wat te eten kreeg na de OK omdat ik vanaf eigenlijk de dag er voor niets meer had gegeten. Zij vertelde mij dat ik wat te eten zou krijgen en dat dit langzaam aan opgebouwd zou worden. 

 

Echter heb ik na het uitslapen alleen een glaasje thee gekregen en ben ik daarna een rolstoel in gezet om vervolgens zonder te kunnen plassen naar buiten gebracht te worden. Het was namelijk 17:30 toen ik naar buiten werd gereden om in de auto gezet te worden. Dus nog geen 1:45 minuten na de voorbereiding zat ik al in de auto !!

 

Eenmaal in de auto besefte ik eigenlijk wat er was gebeurd, ik zelf ben werkzaam als verpleegkundige en vond dat ze mij echt te kort hebben laten uitslapen. Ook had ik nogsteeds niets gegeten en moest ik vanuit Amsterdam nog eens 2 uur naar huis rijden zonder te hebben geplast na mijn OK. In de auto werd ik dan ook super ziek en eenmaal thuis heb ik net buiten de auto twee keer gebraakt. 

 

Dagen na de borstvergroting:

De dag na mijn borstvergroting zou ik eigenlijk gebeld moeten worden voor de eerste na controle. Na lang wachten werd ik maar niet gebeld. Twee dagen na mijn operatie heb ik dus zelf weer Diana Gabriels gebeld waar ze mij vertelde dat dit inderdaad weer een fout was. Ik heb dan ook aan de telefoon gezegd dat alles omtrent mijn operatie eigenlijk mis is gegaan en dat er grote fouten zijn gemaakt. Zij gaven aan dat ik dit op de mail moest zetten zodat deze klacht officieel behandeld zou worden. Tot op de dag van vandaag heb ik daar nogsteeds niets van gehoord. 

 

Tijdens de eerste nacontrole na 2 weken is door Diana Gabriels zelf gekeken na de hechtingen. Mooi resultaat en er is links een hechting losgeknipt. Op dat moment merkte ik eigenlijk niet dat er nog een knoopje rechts zat die niet afgeknipt was, dit merkte ik pas 3 dagen na de eerste nacontrole. Ik belde weer op dat ik wat last begon te krijgen van deze hechting rechts en de praktijk van Diana gaf aan dat ik het op de mail moest zetten en dat er dezelfde dag nog contact zou zijn met mij. Savonds laat had ik nog niks gehoord en heb ik met hulp van mijn vriend zelf de hechting maar verwijderd. Toen werd er eindelijk opgebeld en zeiden ze dat het inderdaad niet goed was dat het knoopje er nog zat, en dat ik langs mocht komen als ik er last van had. Echter is het voor mij 1,5 uur rijden.. dus ik ben blij dat ik het zelf heb gedaan. 

 

Resultaat:

Over het resultaat heb ik echt niets aan te merken. Ik ben echt super blij met mijn nieuwe borsten en vind ze echt heel mooi. Ook de littekens vind ik mooi gehecht. Ik ben blij met mijn gekozen aantal cc's en ben blij dat ik toch groter ben gegaan. Echter alles erom heen had ik graag anders gezien. 

 

Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje op de hoogte heb gebracht over mijn ervaring. Ik hoop oprecht dat andere het wel goed ervaren hebben of gaan ervaren. Gelukkig is mijn resultaat precies wat ik wilde en ben ik daarom alsnog super tevreden, ondanks de vele fouten die er zijn gemaakt. 

 

XX BV_JM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt met open mond je verhaal zitten lezen:20: Hoe er moet jou omgegaan is, kan gewoon echt niet!! Lijkt me verschrikkelijk om de dag zo meegemaakt en ervaren te hebben. Kleine troost dat je in ieder geval blij bent met het resultaat, dat had er niet nog bij moeten komen... Hopelijk heb je de kliniek verder niet meer nodig en verloopt alles vanaf nu gewoon voorspoedig, dat gun ik je van harte :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Jasmijn_:

Ik heb echt met open mond je verhaal zitten lezen:20: Hoe er moet jou omgegaan is, kan gewoon echt niet!! Lijkt me verschrikkelijk om de dag zo meegemaakt en ervaren te hebben. Kleine troost dat je in ieder geval blij bent met het resultaat, dat had er niet nog bij moeten komen... Hopelijk heb je de kliniek verder niet meer nodig en verloopt alles vanaf nu gewoon voorspoedig, dat gun ik je van harte :53:

 

Ah bedankt voor je lieve berichtje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje @BV_JM...wat een verhaal! Nare ervaring! Goed dat je dat hier deelt! En idd....gelukkig dat je borsten wél mooi geworden zijn en niet geleden hebben onder dit lopende bandwerk. Maar kan me heel goed voorstellen dat het je niet lekker zit. Benieuwd of je hier nog wat van hoort. Er worden op dit forum overigens meer vervelende ervaringen vermeld mbt de praktijk van DG.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nou zoals de rest van de meiden zit ik ook met verbazing je verhaal te lezen!!
Ik vind dit onmenselijk. Wat een nare ervaring moet dit voor je geweest zijn. 

 

Gelukkig ben je tevreden met het eindresultaat, nog een goed herstel gewenst en nu genieten van het resultaat!
Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei noov:

Jeetje @BV_JM...wat een verhaal! Nare ervaring! Goed dat je dat hier deelt! En idd....gelukkig dat je borsten wél mooi geworden zijn en niet geleden hebben onder dit lopende bandwerk. Maar kan me heel goed voorstellen dat het je niet lekker zit. Benieuwd of je hier nog wat van hoort. Er worden op dit forum overigens meer vervelende ervaringen vermeld mbt de praktijk van DG.....

 

Ik heb het inderdaad gelezen, ik ben pas later aangemeld hier dus ook pas later alle reacties van andere meiden gelezen. Bedankt voor je berichtje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Misslou:

Oh nou zoals de rest van de meiden zit ik ook met verbazing je verhaal te lezen!!
Ik vind dit onmenselijk. Wat een nare ervaring moet dit voor je geweest zijn. 

 

Gelukkig ben je tevreden met het eindresultaat, nog een goed herstel gewenst en nu genieten van het resultaat!
Liefs

 

Ik vind het ook echt onmenselijk. Mijn beste vriendinnetje wordt hier volgende week ook geopereerd. Ik ben benieuwd of ze dan al iets verbeterd hebben. Bedankt voor je berichtje!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heftig hoor!

Ikzelf ben ook verpleegkundige en heb met enig afschuw je verhaal gelezen... Omdat ik van België kwam en 2u naar huis moest rijden mocht ik een nachtje in het ziekenhuis blijven, en wat ben ik daar verwend!

Dus ik ben vooral heel blij voor je dat het resultaat is zoals gewenst...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei ProudMum:

Heftig hoor!

Ikzelf ben ook verpleegkundige en heb met enig afschuw je verhaal gelezen... Omdat ik van België kwam en 2u naar huis moest rijden mocht ik een nachtje in het ziekenhuis blijven, en wat ben ik daar verwend!

Dus ik ben vooral heel blij voor je dat het resultaat is zoals gewenst...

 

Ja ik heb dit daarna ook terug gekoppeld dat dit echt geen kwaliteitszorg was die geleverd was. Echter kreeg ik hier niet echt een reactie op. Het is toch noodzakelijk dat er na een operatie gegeten wordt en dat een patiënt begeleid wordt naar het toilet. Echter was dit allemaal niet het geval bij mijn BV. Ik wens dit ook echt niemand toe. Bedankt voor je berichtje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Holy crap @BV_JM
Wat een verhaal (lees het nu pas)

Ik ken WorldEye toevallig, omdat ik er mijn ogen heb laten laseren, en toen was alles pico bello in orde.. Maar als de verwarming op vakantiestand staat en ze niet eens een warme deken aan kunnen bieden, en je dus na de operatie zo de deur uit gooien (want dat is wat ze deden!!) sjeesus.. dan vind ik dat echt bizar.. 
Als er een betere communicatie zou zijn bij Gabriels, dan zouden ze ook beter communiceren met de locaties die ze afhuren en zouden er niet dit soort idiote dingen gebeuren... 
Bah, ik kan er nog wel meer over zeggen, maar laat ik het niet doen. 

Een goed herstel gewenst!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook echt een te bizar verhaal. Lig je daar met al die zenuwen krijg je dat! Weet je wat het is, bij Diana gaat het gewoon om zoveel mogelijk klanten hebben en daardoor gaat er veel mis. Want heb al vaker dit soort verhalen gelezen. Ben wel blij dat de borsten mooi zijn geworden, maar was jij niet degene die iets vroeg over een deukje bij je borst? Dat vroeg ik me even af.

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei divatjeontour:

Ik heb je verhaal net gelezen.. Wat erg dat er zo met je om is gegaan. Ben je dat zelf op je profielfoto? Ziet er echt super uit ondanks je vervelende ervaring! 

 

Ja klopt dat ben ik zelf! Over het resultaat ben ik inderdaad heel tevreden, maar dat is dan ook het enige haha. Ook nu voor een tweede afspraak na mijn BV, bleek dat Diana Gabriels een hele andere datum had gepland als dat ik in mijn agenda had staan, en mijn vriend had het toch ook echt goed gehoord. Zelfs nu worden er nog fouten gemaakt, ben blij als ik daar niet meer heen hoef. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jee! Ik herken veel van wat je zegt. Ik heb ook heel lang in dat kamertje gezeten en de receptionist was ook de verpleegkundige :). Ik was als eerste en de dag moest doorgenomen worden en ze moesten nog een bakkie doen. Ik dacht wel, joh had me nog ff in de wachtkamer gelaten en had me wat later laten komen. Bij lag er een document van alle patiënten incl namen, betaalstatus en de operatie waar ze voor kwamen. Wat uiteindelijk voor mezelf wel gunstig was... maar dat heb je vast wel gelezen. Ik voelde me echt goed na de operatie en mocht ook super snel

weg. Niet geplast wel gegeten en gedronken. (Een cracker er was geen beschuit en ook geen jam enzo alleen kaas. Ze gingen het halen bij de AH op de hoek :)) geen privacy met aankleden. Wel echt leuke mensen!! Daar heb ik gewoon niets op aan te merken. Succes verder!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Ook ik schrik echt van jouw verhaal, wat vreselijk moet dat geweest zijn zeg. We hebben eerder al even contact gehad, maar ik had geen idee dat het zo erg was. Mijn ervaring daar was totaal anders.  Klopt het dan dat de chirurgen zelf een team samenstellen (Ik had dr. Damen)? Bij mij waren er 2 verpleegkundigen,  mocht ik mij omkleden in het eerste kamertje en kreeg in daar een warme deken, de chirurg heeft alles weer opnieuw gemeten en afgetekend.   Vanuit die kamer ging ik naar de Ok en toen ik wakker werd lag ik onder 2 dekens met een warme blower eronder.  Ik mocht pas weg toen ik goed wakker was, gegeten en gedronken had én geplast.  

Dat is toch zo'n verschil dat ik me afvraag hoe dat kan... 

 

Gelukkig zijn je boobies wel mooi en kan je daarvan genieten:57:!  Ik hoop dat je dit snel achter je kan laten. 

 

Liefs, 

Blossom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemig wat een verhaal, vreselijk! Wel heeeeel fijn dat je blij bent met het resultaat Compleet anders dan mijn ervaring in het ziekenhuis. Ik moest een nacht blijven, hele nacht antibiotica en eten en drinken wat je wilt. Plassen, eten, drinken iets van de grond rapen dat was gevallen. Echt hoor, petje af dat je dit hebt doorstaan. De vorige keer ben ik in een privé-kliniek geopereerd. Daar herken ik wel iets van jouw verhaal. De nacht dat ik daar was, lagen er meerdere geopereerde vrouwen op 1 kamer en ik herinner me nog een kermende vrouw de hele tijd. Ik was zo blij dat ik naar huis mocht, maar ik vind een ziekenhuis toch wel prettiger weet ik nu. Nadeel van het ziekenhuis is wel dat ik beide keren enorm lang heb moeten wachten voor mijn consultafspraken met de chirurg. een keer 1,5 uur en een keer drie kwartier. De dag van mijn operatie was ik de eerste en dat ging allemaal heel soepel en snel. Sterkte en beterschap! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.