Ga naar inhoud

Slapen op je zij


Aanbevolen berichten

Hoi Hoi,

 

Ik kon zelf na twee weken op mijn zij slapen en kon hier ook op draaien. Overal zie ik echter verschillende meningen over het slapen op de zij. Ik zelf heb even navraag gedaan bij mijn PC en deze raadde toch aan om te proberen 6 weken niet op de zij te slapen. 

Ik ben nu 3 weken PO en merk dat ik snachts gewoon zelf op mijn zij draai wat ik voorheen echt nog niet kon. Komt vanzelf goed, heeft tijd nodig voordat je dit weer kan. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei BV_JM:

Hoi Hoi,

 

Ik kon zelf na twee weken op mijn zij slapen en kon hier ook op draaien. Overal zie ik echter verschillende meningen over het slapen op de zij. Ik zelf heb even navraag gedaan bij mijn PC en deze raadde toch aan om te proberen 6 weken niet op de zij te slapen. 

Ik ben nu 3 weken PO en merk dat ik snachts gewoon zelf op mijn zij draai wat ik voorheen echt nog niet kon. Komt vanzelf goed, heeft tijd nodig voordat je dit weer kan. 

 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Mamanono:

Het is niet dat t qua pijn niet kan kom er niet opgerold..

Ja dat heb ik ook gehad, ikzelf merkte dat dat was doordat ik gewoon mijn spieren minder gebruikte. Merk nu wel degelijk verschil sinds een aantal dagen terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom wel op mijn zij na 3 weken po, maar het voelt niet lekker, niet ontspannen. ik lig nu op mijn rug met mijn benen opgetrokken naar 1 zijkant plat. dat ligt het lekkerste. Ik merk wel dat ik steeds schuiner wakker word, maar ik geef het rustig de tijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.