Ga naar inhoud

Kleding


bloodelf

Aanbevolen berichten

Ik vraag mij af waar je een beetje leuke kleding kan kopen? Ik wil graag voor de kerst iets kopen. Ik ben bij Coolcat geweest allemaal erg leuk past prima, maar dan moet ik die tieten erin proppen geen gezicht. haha en dan sta je daar voor die spiegel zie je ze al kijken die :152: dames, :154: nja het zijn allemaal meiden die daar werken. Maar ik maar proppen zo van gvd ga er nou in!!!!!. Ik heb het dan over kleding wat mooi aan je lijf aansluit. jurkje of iets zonder bandjes niets past gewoon. Ik sta er al van te kijken dat ik gewoon bh's kan kopen en mijn maat zonder al te moeilijk te doen. Bij hunkenmoller :155: hebben ze gewoon 75 G, beperkt maar ze hebben het nu wel.

:1boobs: Maar kleding waar o waar??????????????? :1boobs:

:20:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb jij ondermaat 65???

nou ben paar keer de hunkeluller binnen gestapt en al die keren kwamen ze in G met omatenten aan,saai witte,grijze en of zwarte,erger nog huidskleurige saai bh,s

ik bestel ze dus online en draag er ook van Sapph.

kleding haal ik ook bij coolcat,en new yorker en de rest haal ik in grote steden en online :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.