Ga naar inhoud

Zomerwens : 18 juli 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Chel1977:

Mij werd juist verteld dat ik de 1e 2 weken GEEN auto mag rijden...echt apart dat elke arts iets anders verteld. 

 

Ik had gisteren een klein pannetje voor mezelf gemaakt omdat ik alleen thuis was. 4e dag PO en ik voelde het wel hoor erna... borsten waren echt heel erg gespannen . Dus vandaag Ga ik helemaal niks doen. Even rust. 

@Chel1977 dat kon ik mij bij 5 dagen PO ook nog niet voorstellen hoor! Maar vanaf dan gaat het herstel echt met de dag beter. Ik ben nu 11 dagen PO, doe alles weer (rustig) maar autorijden heb ik nog niet gedaan hoor... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
11 uur geleden zei Oxygen:

Hoe is het nu met jullie?

 

Ik word volgende maand bij Heyendael geopereerd, ben al erg zenuwachtig :rolleyes:

 

Zomerwens, kun je mij misschien ook toevoegen aan je album?

Ik heb je toegevoegd!

 

met mij gaat het heel goed, herstel valt me alles mee. Kan niet wachten om over paar weekjes een bh aan te mogen Haha maar nog even geduld...

 

wanneer ben jij aan de beurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-8-2018 om 09:49 zei Zomerwens:

Ik heb je toegevoegd!

 

met mij gaat het heel goed, herstel valt me alles mee. Kan niet wachten om over paar weekjes een bh aan te mogen Haha maar nog even geduld...

 

wanneer ben jij aan de beurt?

Wauw, al heel mooi geworden! Wat voor prothesen heb je nu gehad? Kan het zo snel niet terugvinden in dit topic.

 

Ik ben 12 september aan de beurt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei rtx:

Hoi @Zomerwens,

Wat super fijn dat jij zo snel na de operatie weer zoveel kon en mocht. Ik heb binnenkort een consult bij Dr. Straten, ben heel erg benieuwd! Zou ik in jouw album mogen kijken?

 

 

Ik heb je toegevoegd!

Leuk, ik ga je volgen. Veel succes bij je zoektocht naar de juiste pc en cc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Piek:

Hoi 

heb laats ook mijn consult gehad bij heyendeal.

mag ik je album zien?

Hoi Piek, ik heb je toegevoegd. Zat net je voorstel topic te lezen. Je moet je niet teveel aantrekken van de cupmaten hoor. Ik heb met 375/340 (ongelijke boobs) nu een C cup. En het oogt in kleding meer als een B cup dus het had voor mij wel groter gemogen, al ben ik hier al super blij mee. In de spiegel ogen ze toch behoorlijk. Groter paste niet dus dan zou ik voor een wissel moeten gaan maar dan doe ik de komende jaren nog maar niet. Haha. Ben ook pas 4 weken PO nu dus eerst maar eens kijken hoe mijn boobs zich gaan vormen de komende maanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Zomerwens:

Hoi Piek, ik heb je toegevoegd. Zat net je voorstel topic te lezen. Je moet je niet teveel aantrekken van de cupmaten hoor. Ik heb met 375/340 (ongelijke boobs) nu een C cup. En het oogt in kleding meer als een B cup dus het had voor mij wel groter gemogen, al ben ik hier al super blij mee. In de spiegel ogen ze toch behoorlijk. Groter paste niet dus dan zou ik voor een wissel moeten gaan maar dan doe ik de komende jaren nog maar niet. Haha. Ben ook pas 4 weken PO nu dus eerst maar eens kijken hoe mijn boobs zich gaan vormen de komende maanden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Piek:

Ik moet nog even mijn weg vinden hier, hoe alles werkt. Was je voor situatie een a/b cup?

ik heb een kleine b en daarom ben ik bang dat ze groter vallen.

Heb je foto’s gezien en echt ze zien er super natuurljk uit echt mooi!

Mijn voorsituatie was een kleine A, of misschien wel AA. Ik droeg A maar had echt ruimte over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.