Ga naar inhoud

Zomerwens : 18 juli 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi dames, na 18 jaar dromen (ik ben 35) ga ik dit jaar eindelijk mijn grootste wens uit laten komen. Van een kleine B naar een kleine A (na 2 kids) is de tijd nu echt gekomen. Ik wil komende week een consult in gaan plannen bij Boerhaave en bij Heyendaal. Misschien nog bij een andere kliniek maar daar ben ik nog niet uit. Ik wil graag begin juli de operatie plannen. Vreemde planning in de zomer? Niet voor mij, ik werk in het onderwijs en dan heb ik een lange rustige periode om te herstellen.ik hou rekening met max 3 weken ziek thuis na de operatie. Is dit te lang? Kort? Ik ga jullie ervaringen lezen en erachter komen wat er allemaal bij komt kijken. Ik heb er zooooooo veel zin in ❤️ Groetjes Sonja 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee Sonja! Heel fijn dat je eindelijk de knoop heb durven doorhakken. Ik ben maandag aan de beurt bij boerhaave.. en vind het ook heel spannend! Maar heb er alle vertrouwen in. Het wachten is idd een hell, ik moest maar een 1,5 maand wachten maar de tijd gaat dan zo langzaam als je de datum eenmaal weet. Maar het is het wachten zeker waard want voor dat je het weet loop je met een mooie volle boezem om trots op te zijn!! 

 

Als je informatie nodig heb over het boerhaave stel gerust je vraag en als je wilt dat ik je op de hoogte houd na mijn operatie let me know! 

 

Xx Savennah 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-1-2018 om 22:27 zei Zomerwens: