Ga naar inhoud

Zomerwens : 18 juli 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi dames, na 18 jaar dromen (ik ben 35) ga ik dit jaar eindelijk mijn grootste wens uit laten komen. Van een kleine B naar een kleine A (na 2 kids) is de tijd nu echt gekomen. Ik wil komende week een consult in gaan plannen bij Boerhaave en bij Heyendaal. Misschien nog bij een andere kliniek maar daar ben ik nog niet uit. Ik wil graag begin juli de operatie plannen. Vreemde planning in de zomer? Niet voor mij, ik werk in het onderwijs en dan heb ik een lange rustige periode om te herstellen.ik hou rekening met max 3 weken ziek thuis na de operatie. Is dit te lang? Kort? Ik ga jullie ervaringen lezen en erachter komen wat er allemaal bij komt kijken. Ik heb er zooooooo veel zin in ❤️ Groetjes Sonja 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee Sonja! Heel fijn dat je eindelijk de knoop heb durven doorhakken. Ik ben maandag aan de beurt bij boerhaave.. en vind het ook heel spannend! Maar heb er alle vertrouwen in. Het wachten is idd een hell, ik moest maar een 1,5 maand wachten maar de tijd gaat dan zo langzaam als je de datum eenmaal weet. Maar het is het wachten zeker waard want voor dat je het weet loop je met een mooie volle boezem om trots op te zijn!! 

 

Als je informatie nodig heb over het boerhaave stel gerust je vraag en als je wilt dat ik je op de hoogte houd na mijn operatie let me know! 

 

Xx Savennah 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-1-2018 om 22:27 zei Zomerwens:

Hoi dames, na 18 jaar dromen (ik ben 35) ga ik dit jaar eindelijk mijn grootste wens uit laten komen. Van een kleine B naar een kleine A (na 2 kids) is de tijd nu echt gekomen. Ik wil komende week een consult in gaan plannen bij Boerhaave en bij Heyendaal. Misschien nog bij een andere kliniek maar daar ben ik nog niet uit. Ik wil graag begin juli de operatie plannen. Vreemde planning in de zomer? Niet voor mij, ik werk in het onderwijs en dan heb ik een lange rustige periode om te herstellen.ik hou rekening met max 3 weken ziek thuis na de operatie. Is dit te lang? Kort? Ik ga jullie ervaringen lezen en erachter komen wat er allemaal bij komt kijken. Ik heb er zooooooo veel zin in ❤️ Groetjes Sonja 

Hoi sonja ik ben donderdags geopereerd en maandag een week later begonnen dus 10 dagen, eerste week was pittig maar nu in mijn tweede week en dat gaat prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Operatieverslag:

 

Gisteren was dan ein-de-lijk de grote dag! Erg gespannen maar geprobeerd zo rustig mogelijk te blijven. Nuchter blijven zorgt ervoor dat je dat ook wordt haha.

 

om 13.45 uur mocht ik mij melden in Rosendaal. Om 14.15 uur werd ik opgehaald. Omkleden, OK jurkje aan, mutsje op, sokken aan, afscheid nemen van manlief en hup naar binnen. Gezellige verpleegkundige die infuus (in 1x goed) wist aan te brengen. Na wat kletsen met de anesthesist en verpleegkundige kwam Frans aftekenen. Welke maat wil je? Ze hadden drie opties besteld. Uhmm de grootste? Hij wist nog niet zeker of dat ging lukken. Ik laat het aan jou over, ik vertrouw je. Toen de OK in, over op een ander bed en daar werd ik helemaal ingepakt met warme dekens. Volgens mij ga ik flauw vallen zei ik nog, ik voel me zo raar... nee hoor mevrouw, slaap lekker. 

 

En toen.... werd ik wakker met boobs :33: de narcose was goed ingeslagen het duurde erg lang voordat ik wakker was. Hup waterijsje om wat beter wakker te worden en daar was Frans weer om te vertellen dat alles goed was gegaan. De grootste protheses paste inderdaad niet maar dit resultaat is ook helemaal super. 

 

Ik was de laatste van die dag en lag helemaal alleen op de zaal. Even snel in de spiegel gekeken en toen de bh aan en de borstband aan. Ik kreeg een beschuitje en wat drinken. Viel steeds weer half ik slaap. Toen ik geplast had mocht ik naar huis. In de rolstoel op weg naar de uitgang viel ik bijna flauw dus weer toch weet even terug naar bed. Ik kreeg toen ook nog een pilletje onder mijn tong tegen de misselijkheid.  Even later lukte het wel en rond 20.15 uur was ik weer thuis. Afgelopen nacht nog erg goed geslapen, volgens mij van de narcose nog ofzo in combi met de Celebrex. Vandaag is de pijn prima te doen, gewoon rustig doen en regelmatig even lopen door het huis. Blij dat ik het gedaan heb :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Zomerwens !

Fijn om te horen dat Frans zo eerlijk is geweest tegen je mbt de passende grootte.

 

Een goed herstel periode toegewenst!

 

Ik september zal ik geopereerd worden door Frans, dus jouw verhaal doet me weer goed !

Liefs.x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Oxygen:

Wat fijn dat het goed is verlopen!! Gefeliciteerd met je boobs :D

 

Ik word in september door Straten geopereerd. Wil je mij toevoegen aan je album als je foto's plaatst? Ben heel benieuwd!

Dank je wel! Ik zal je toevoegen al heb ik nu nog geen foto’s. Succes met aftellen naar september!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Manni:

Echt fijn dat het zo goed gegaan is. Nu genieten van je mooie :01:

Hoe gaat dag 2 bij jou @Manni?

afgelopen nacht was wat pittiger omdat ik niet lekker lag. Plat lag vervelend, lastig ademhalen en toen wat hoger maar ja nog niet echt mogelijk om te verliggen en dat valt niet mee (normaal hop ik snachts 100 keer van de ene zij naar de andere). Vandaag hele dag beneden maar dat kost wel energie. Verder goed te doen wel. Hopelijk bij jou ook?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de nachten zijn bij mij nog erg vervelend. Last van mijn rug waardoor ik geen goede positie kan vinden. Verder gaat 't overdag wel oké. Ik heb niet veel pijn en de steken zijn een stuk minder. Ik heb ze alleen nog niet durven uitpakken. Jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar @Manni, gisteravond heb ik de bh uitgedaan om even te spieken. Ik wilde ook graag douchen maar was zo hard aan het trillen dat ik snel weer ben aangekleed. Daarna had ik ook flink wat steken in mijn rechterborst. Kon haast niet in bed komen. Vandaag hele dag beneden, zitten en lopen. En even in de tuin gezeten ook. Vanavond nieuwe poging om te douchen. Het is erg beurs onder mijn borsten, valt niet mee om steeds op de staan. Nou sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ZomerwensIk heb vanmiddag gekeken. Nou er zit wel wat hoor :33:. Erg blij mee, iets minder met de strakke bh en borstband maar alles voor 't goeie doel he. Doe maar rustig aan met douchen, dat komt wel op z'n tijd. Washandje doet ook wonderen. Jij ook sterkte en hopelijk een goede nacht vannacht. :lazy2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Manni:

@ZomerwensIk heb vanmiddag gekeken. Nou er zit wel wat hoor :33:. Erg blij mee, iets minder met de strakke bh en borstband maar alles voor 't goeie doel he. Doe maar rustig aan met douchen, dat komt wel op z'n tijd. Washandje doet ook wonderen. Jij ook sterkte en hopelijk een goede nacht vannacht. :lazy2:

Aahh super! Leuk hè om te spieken! Ik heb net gedouched, heerlijk. Boobs zagen er nog even strak en glimmend uit als gisteren en heel erg blauw tussen de borsten. Voel me echt een stuk beter dan gister gelukkig. Slik nog wel de pijnstillers max. Jij ook een goede nacht gewenst! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Zomerwens:

Aahh super! Leuk hè om te spieken! Ik heb net gedouched, heerlijk. Boobs zagen er nog even strak en glimmend uit als gisteren en heel erg blauw tussen de borsten. Voel me echt een stuk beter dan gister gelukkig. Slik nog wel de pijnstillers max. Jij ook een goede nacht gewenst! :116:

Dank je. Ja was zeker leuk om te spieken. Ik ben nergens blauw en slik sinds vandaag alleen nog de paracetamol. Ging goed, hopelijk vannacht ook met m'n nieuwe aanwinst (een nekkussentje :lol:). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 dagen PO

 

Het gaat op zich heel goed maar vandaag veel pijn aan de zijkant van mijn borsten. Onder mijn oksel zeg maar. Vooral aan de linkerkant. Gisteravond dacht ik dat het irritatie was van de naad van de bh en door de borstband die eroverheen zit. Maar nu voelt het alsof er iets enorms induwd. Kan minder goed bewegen dan gisteravond. De bh zelf knelt niet dus het zal toch in de borst zitten denk ik. Herkenbaar voor iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Zomerwens:

3 dagen PO

 

Het gaat op zich heel goed maar vandaag veel pijn aan de zijkant van mijn borsten. Onder mijn oksel zeg maar. Vooral aan de linkerkant. Gisteravond dacht ik dat het irritatie was van de naad van de bh en door de borstband die eroverheen zit. Maar nu voelt het alsof er iets enorms induwd. Kan minder goed bewegen dan gisteravond. De bh zelf knelt niet dus het zal toch in de borst zitten denk ik. Herkenbaar voor iemand?

Heeeeeel herkenbaar ! Dat gevoel wat jij omschrijft onder oksel...... heeeeel erg irritant gewoon! Continu trekken aan me bh maar dat is het idd niet volgens mij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Lientje1980:

Heeeeeel herkenbaar ! Dat gevoel wat jij omschrijft onder oksel...... heeeeel erg irritant gewoon! Continu trekken aan me bh maar dat is het idd niet volgens mij 

Dan zal het er toch echt bijhoren ben ik bang. Rustig aan dan maar.. 

sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag alweer 1 week PO!

Ik zag wel wat op tegen het herstel, dacht echt dat worden minimaal 2 weken hel en pijn maar dat valt dus reuze mee. Had niet kunnen bedenken dat ik na 1 week al weer zou staan te koken.

 

vandaag controle gehad, pleisters eraf gegaan en het zag er goed uit. Was nog wel erg blauw en geel, zal per persoon verschillend zijn. 

 

Ze gaf aan dat ik al weer mag autorijden, tillen tot ong 10 kg dus de kleine dingen in huis en verder gaasjes tussen litteken en sportbh houden. Ik heb foto’s in mijn album gezet. :01: let niet op het verschil, dat moet echt bijtrekken nog. Dat hoop ik wel iig!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Zomerwens:

Vandaag alweer 1 week PO!

Ik zag wel wat op tegen het herstel, dacht echt dat worden minimaal 2 weken hel en pijn maar dat valt dus reuze mee. Had niet kunnen bedenken dat ik na 1 week al weer zou staan te koken.

 

vandaag controle gehad, pleisters eraf gegaan en het zag er goed uit. Was nog wel erg blauw en geel, zal per persoon verschillend zijn. 

 

Ze gaf aan dat ik al weer mag autorijden, tillen tot ong 10 kg dus de kleine dingen in huis en verder gaasjes tussen litteken en sportbh houden. Ik heb foto’s in mijn album gezet. :01: let niet op het verschil, dat moet echt bijtrekken nog. Dat hoop ik wel iig!

 

 

Wauw, al autorijden! Dat zie ik mezelf nog net niet doen eigenlijk :D Heb jij het al opnieuw gedaan? Voelde dat wat oké? 

 

Tillen tot 10kg, dacht ook dat dat minder was, dat valt nog mee eigenlijk, fijn!! 

 

Ik heb het op mijn topic al eens gezegd, maar zal het hier nog eens zeggen: je foto's zien er echt goed uit! Voor mij valt de ongelijkheid echt niet zo hard op en ze zien er echt al goed uit voor maar een weekje 'oud' te zijn! Yay! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei AnSofieC:

 

Wauw, al autorijden! Dat zie ik mezelf nog net niet doen eigenlijk :D Heb jij het al opnieuw gedaan? Voelde dat wat oké? 

 

Tillen tot 10kg, dacht ook dat dat minder was, dat valt nog mee eigenlijk, fijn!! 

 

Ik heb het op mijn topic al eens gezegd, maar zal het hier nog eens zeggen: je foto's zien er echt goed uit! Voor mij valt de ongelijkheid echt niet zo hard op en ze zien er echt al goed uit voor maar een weekje 'oud' te zijn! Yay! x

Thanks meis! 

Ja ik was ook verbaasd over die 10 kg. Dat is aardig veel. Met tillen vanuit je lijf en niet met je armen/borstspier. Ook stofzuigen kan, helaas hoorde mijn man dat ook Whaha maar dat laat ik de komende weken mooi nog aan hem over hoor ;)

aurorijden nog niet gedaan maar zou het wel aandurven denk ik ja..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2018 om 18:52 zei Zomerwens:

Vandaag alweer 1 week PO!

Ik zag wel wat op tegen het herstel, dacht echt dat worden minimaal 2 weken hel en pijn maar dat valt dus reuze mee. Had niet kunnen bedenken dat ik na 1 week al weer zou staan te koken.

 

vandaag controle gehad, pleisters eraf gegaan en het zag er goed uit. Was nog wel erg blauw en geel, zal per persoon verschillend zijn. 

 

Ze gaf aan dat ik al weer mag autorijden, tillen tot ong 10 kg dus de kleine dingen in huis en verder gaasjes tussen litteken en sportbh houden. Ik heb foto’s in mijn album gezet. :01: let niet op het verschil, dat moet echt bijtrekken nog. Dat hoop ik wel iig!

 

Mij werd juist verteld dat ik de 1e 2 weken GEEN auto mag rijden...echt apart dat elke arts iets anders verteld. 

 

Ik had gisteren een klein pannetje voor mezelf gemaakt omdat ik alleen thuis was. 4e dag PO en ik voelde het wel hoor erna... borsten waren echt heel erg gespannen . Dus vandaag Ga ik helemaal niks doen. Even rust. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.