Ga naar inhoud

Eerste Bh na 6 weken herstel


Raquelreed

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Binnekort is het zover en mag ik eindelijk met plezier gaan kijken/shoppen voor nieuwe bh's, ik kan niet wachten!:57:

 

Ik vroeg me af welk model en merk Bh jullie als eerste hadden gekocht na het herstel en wat jullie het prettigst vonden zitten?

Zijn er specifieke modellen of merken aan te raden?  

 

 

En weet iemand of je ook al gewone (niet voorgevormde) badpakken en bikini's mag dragen? Ik had namelijk al een leuke badpak gezien in de sale van Moschino maar hier zit verder weinig model en steun in voor de boobies.:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 13-1-2018 om 16:04 zei Mima:

Leuk ik weet het nog niet.

 

Waar had je de sale van Moschino gezien

 

Heb je een album die ik kan I kijken

@Mima sorry voor mijn late reactie! Ik krijg niet altijd meldingen binnen!

een winkeltje bij ons in de buurt had sale op Moschino, waaronder een fel roze gekleurde en een zwarte.

:57:

ik probeer binnekort meer fotos up te lossen met een voor en na resultaat en verschillende bh's! Had nu even snel wat fotos geplaatst maar zijn niet de beste fotos eerlijk gezegd :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Raquelreed 

De passionata Brooklyn was men eerste en ik vind hem geweldig. Hij heeft een laag tussenstukje tussen je borsten dus paste ook goed tussen men borsten en sloot al redelijk goed aan. Nu men borsten (ruim 3 maand po) zachter geworden zijn zit hij nog beter.

Weet niet heel zeker of deze bh degelijk genoeg is om hele dagen te dragen, maar ik ben aangeraden men sportbh langer te dragen dus meestel heb ik hem maar enkele uurtjes aan. 

En hij is sexyyyy :wub:

 

Voor bikini’s kijk ik op Asos, daar heb je nog wat keuze voor grote cups met smallere omtrek. Een aanrader vind ik, zeker om iets jong en modern te vinden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eecc15il Hi,

bedankt voor de tips! Ik ben gelijk wezen kijken en inderdaad echt een aanrader!

heb al veel leuks voorbij zien komen en fijn dat er zoveel keuze is:57:

Ik had met 5 weken al 2 bh's gekocht bij Triumph, kon het niet laten was zo nieuwsgierig naar wat mijn maat zou zijn en ze waren ook nog eens in de sale!

heb netjes de 6 weken afgewacht en vandaag voor het eerst mijn nieuwe bh aan en hij zit heerlijk (model Amourette)!

ik zal nog eens even kijken voor de passionata Brooklyn bh, ben benieuwd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.