Ga naar inhoud

Moppie1982 : 21 februari 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op ‎1‎-‎3‎-‎2018 om 10:56 zei Moppie1982:

8 dagen verder! De pleisters zijn eraf! De pijn is ook steeds minder aan het worden. Tot nu toe ben ik wel blij met het resultaat, al ben ik er nog wel een beetje onzeker over! Ze zijn nog wat verschillend van elkaar en ook vind ik ze best ver van elkaar staan. Echt nog even geduld hebben, het uiteindelijke resultaat zie je pas over een paar maanden denk!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zo.. maar dit is nu al mooi hoor.... en verschil? Zie echt geen verschil hoor..... spoedig herstel gewenst!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Moppie1982:

Dank je! Ik ben nu nog twee weken vrij gelukkig! Ik werk in de kinderopvang dus dat leek me wel verstandig! 

Ja, dat lijkt me zwaar fysiek werk! Heb je vakantie opgenomen, of weten ze op je werk wat er is? Ik vind dat toch wel lastig, want bij mij op kantoor weet ik zeker niet dat iedereen het weet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/3/2018 om 18:36 zei theezakjes:

Goed om rekening mee te houden jewelke. Hoe is de rest van de week gegaan?

Het gaat zo wat op en af. Ik ben heel snel moe of verkrampt. Tepels zijn mega gevoelig. Daarnet nog eens de pleisters gewisseld en het ziet er toch allemaal maar vies uit. Ik ben echt een woozie op dat vlak. Hopelijk geneest alles snel en zijn die vervelende korstjes dan weg. Normaal mag ik vanaf volgende week starten met de siliconen gel tegen littekens..

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei jewelke:

Het gaat zo wat op en af. Ik ben heel snel moe of verkrampt. Tepels zijn mega gevoelig. Daarnet nog eens de pleisters gewisseld en het ziet er toch allemaal maar vies uit. Ik ben echt een woozie op dat vlak. Hopelijk geneest alles snel en zijn die vervelende korstjes dan weg. Normaal mag ik vanaf volgende week starten met de siliconen gel tegen littekens..

Nog veel slapen dus, als ik dat zo hoor. Ik duim met je mee dat de korstjes er snel afgaan en het mooi geneest! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom weer buiten! Stukjes wandelen, even naar de winkels...zo fijn! Borsten lijken vanaf gister wat gevoeliger, ook een klein pijnlijk plekje op het litteken dus even goed in de gaten houden! 

Ik verlang echt naar de dag dat ik me weer helemaal goed en lekker voel! Geduld, geduld, geduld! 

Maar ik kan al steeds meer zelf, dus er zit zeker wel vooruitgang in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 7-4-2018 om 14:44 zei theezakjes:

Hoe gaat het met jou @Moppie1982? Ik ben nu 2 dagen po en het valt me alles mee. Ik heb een foto in mijn album gezet, als je wilt kan ik je toegang geven.

 

Wat fijn dat het meevalt! Zo zie je maar, bij iedereen is het weer anders! Ik ben heel benieuwd, wil graag de foto’s zien! Ben je zelf blij met het resultaat? Met mij gaat het heel goed, ik kan al bijna alles en het geneest heel mooi!

 

Op 7-4-2018 om 22:19 zei Sigrid:

@Moppie1982 hoi! Ik vind het resultaat erg mooi tot nu toe!! Mooie vorm en grootte!! En dat zo snel al!!

Ik las dat je op een kinderopvang werkt, was het pittig weer te beginnen? Ik werk op kantoor en heb 2 weken vrij genomen na de ok

 

Ik ben ook heel blij! Vorige week wezen shoppen voor nieuwe bh’s en kom uit op een 75D! Prima maatje dus!

ik had drie weken vrij genomen omdat het lichamelijk zwaar werk is en dat was ook wel nodig bij mij.

Ik ben nu weer volledig aan het werk en het gaat erg goed, ik kan bijna alles weer gewoon doen.

Op welke datum staat jouw operatie gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Moppie1982:

Wat fijn dat het meevalt! Zo zie je maar, bij iedereen is het weer anders! Ik ben heel benieuwd, wil graag de foto’s zien! Ben je zelf blij met het resultaat? Met mij gaat het heel goed, ik kan al bijna alles en het geneest heel mooi!

Fijn dat je zo tevreden bent en alles goed gaat. Wat was je oude cupmaat? Ik ben ook tevreden, al denk ik dat er misschien een 75B overblijft (was 75C, ze waren ook wat ongelijk). Wel prompte borstjes :). Ik ben er dus blij mee en zal je toevoegen aan het album. 

 

Het herstel gaat nog steeds goed met alleen paracetamol. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-4-2018 om 10:15 zei theezakjes:

Fijn dat je zo tevreden bent en alles goed gaat. Wat was je oude cupmaat? Ik ben ook tevreden, al denk ik dat er misschien een 75B overblijft (was 75C, ze waren ook wat ongelijk). Wel prompte borstjes :). Ik ben er dus blij mee en zal je toevoegen aan het album. 

 

Het herstel gaat nog steeds goed met alleen paracetamol. 

 

Het ziet er al mooi uit! Ben benieuwd hoe het gaat worden bij jou!

Ik had ook een 75c en dacht ook op een B-cup uit te komen!

Hopelijk blijft je herstel zo goed gaan! Al wezen werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Moppie1982:

 

Het ziet er al mooi uit! Ben benieuwd hoe het gaat worden bij jou!

Ik had ook een 75c en dacht ook op een B-cup uit te komen!

Hopelijk blijft je herstel zo goed gaan! Al wezen werken?

Herstel gaat nog steeds prima. Heb de dosis paracetamol gehalveerd en wil er na de controle morgen mee stoppen. Ik heb wel een blauwe plek en 1 borst is geel, maar de littekens zien er goed uit. Ik heb nog niet gewerkt, maar ik denk dat het goed gekund had nu na een week. Ik doe kantoorwerk, dus hoef ook weinig fysieks te doen. Snel weer aan de slag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.