Ga naar inhoud

Moppie1982 : 21 februari 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben Esther en moeder van een dochter van 9 jaar! Na een zwangerschap, borstvoeding en veel te zijn afgevallen, heb ik besloten om een borstlift te laten doen. 

Ik ben als eerste bij bergman clinic geweest, maar daar had ik helemaal geen prettig gevoel bij!

Nu ben ik gister bij boerhaave geweest en daar voelde het allemaal veel fijner! 

Zijn advies was borstlift zonder prothese. En daar zit mijn twijfel...ga ik geen spijt krijgen...hij was er van overtuigd dat ik genoeg weefsel van mezelf had. Ik zie op internet niet echt mooie voorbeelden hoe een borstlift zonder prothese eruit gaat zien...

Wie heeft er hier ervaringen met borstlift zonder prothese? Aan de ene kant ook wel een fijn idee dat er niks vreemds in mijn lichaam gaat, dus eigenlijk zou ik blij moeten zijn...maar ben zo bang dat het resultaat gaat tegenvallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moppie, 

Mijn situatie is vergelijkbaar. Ook ik ga een lift doen en weet niet zeker of ik dat met of zonder prothese ga doen. De ene dag denk ik zonder, omdat dat natuurlijker is en ik denk minder kans op complicaties. Aan de andere kant vraag ik me af of met prothese misschien mooier is.. Je zou kunnen kijken bij de foto's die op t forum staan en eventueel nog bij een andere arts langsgaan om nog een andere mening te horen.

Ik zou ook kijken naar de rest van je lichaam, wat proportioneel het beste bij je past..

Succes met je keuze! X Moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de knoop doorgehakt en heb 21 februari een afspraak voor een borstlift zonder prothese!

Echt heel spannend...hoop zo dat ik de goede keuze heb gemaakt en dat dr van der Weij er iets moois van weet te maken!

Hij was er van overtuigd dat een borstlift alleen echt voldoende was, 100% zei hij! 

Ik ben eerder bij Bergman geweest bij dr. Koopman maar daar had ik geen goed gevoel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Moppie1982

 

hoi hoi en fijn dat je de knoop hebt doorgehakt, ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen borstlifting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten.

 

Hier in deze link staan wel een aantal foto', dit is wel door een andere arts gedaan, maar dan heb je wellicht een klein voorbeeld hoe het er ongeveer uit zou komen te zien.

 

http://www.gijsvanselms.nl/fotos/borstlift-zonder-prothese/

 

Wat je ook nog kan doen is kijken bij operatie verslagen borst lifting,  meiden een pb sturen met jouw verhaal in het kort en vragen of je eventueel foto's van hun mag zien.

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Operatie inmiddels achter de rug! Ik schrijf later even een uitgebreid verslag! Tot nu toe blij met het resultaat!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther, 

Ik ben Chantal, ben 40 jaar en moeder van 2 dochters (8&12). Ook ik ben veel afgevallen en gevolg van de zwangerschappen en afvalproces is twee lege theezakjes ... ik loop al heel lang met de gedachte om iets aan mijn borsten te doen  (liften, vergroten welke opties heb ik?). Vorig jaar ben ik bij Diana Gabriels geweest. Ik had daar echt geen goed gevoel bij... echt massa productie en op geld belust. Zo kreeg ik iig het gevoel. Toen heb ik verder ingelezen en maakte ik een afspraak bij dr van der weij.... maar paniek sloeg toe en ik belde af.... tot ik vorige week dacht... ik ben nu 40.... tis nu of nooit.... dus nu kan ik volgende wk wo bij hem terecht.... erg spannend en vooral benieuwd naar wat zijn advies wordt.... jij nu herstellen dus zag ik.... sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

wat zien je borsten er nu al mooi uit zeg!

wat goed dat je zo snel een keuze hebt weten te maken. Ik blijf maar twijfelen waar ik moet gaan, wie zal t mooiste werk afleveren etc! Heb inmiddels ook een gesprek bij van der weij gepland staan. Dit geeft mij wel goede hoop!

 

ik ga je blijven volgen. Succes met je herstel. 

 

@jewelke heb jij foto’s online die ik kan zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

‘S ochtends om 11 uur moest ik mij melden in het boerhaave medisch centrum in Amsterdam. Nog even wat formulieren invullen en vervolgens werd ik opgehaald door een verpleegster. 

Ik moest mijzelf omkleden (blauw operatie jasje, blauwe slofjes en haarkapje) onderbroek en sokken mocht ik aanhouden. Daarna lekker in bed gaan liggen en wachten! Mijn vriend was gelukkig bij me, dat maakte het wachten wat minder erg! Helaas liep het allemaal een beetje uit en zou ik pas 1,5 uur later geholpen worden dus kreeg ik een iPad om nog een beetje Netflix te kunnen kijken. (En ondertussen gieren de zenuwen door je hele lichaam!)

De anesthesist kwam even langs met een “rustgevend pilletje” stelde nog wat vragen en hij zou mij later ook weer komen ophalen. Om 13.00 kwam dr van der Weij alles aftekenen bij me. Ik moest voor hem staan zodat hij goed kon tekenen, en ik dacht alleen maar: “Ohw god ik heb de dag nog niks gegeten, ik ben duizelig en superzenuwachtig....straks beweeg ik teveel en is alles zo scheef door mijn schuld!”

Daarna werd ik opgehaald door de anesthesist en naar de operatiekamer gereden. Daar ging het allemaal heel snel, voor ik het wist lag ik alweer op de uitslaapkamer en weet ik nog vaag dat dr van der Weij even bij me is geweest. Ook weet ik nog dat ik steeds sorry zei omdat ik elke keer in slaap viel! “Sorry ik ben zo moe” en dan viel ik weer in slaap!

Op de kamer waar ik de nacht verbleef kwam ik langzaam weer een beetje op aarde. De verpleegster was heel lief voor me! Een beetje soep gegeten en na een paar uurtjes kreeg ik toch trek in mijn sushi die ik daar ‘s ochtends besteld had! 

De nacht ging wel oké, en de volgende dag werd ik opgehaald door mijn vriend om lekker naar huis te gaan!

Nu tijd om te herstellen, toch wel flink wat pijn wat ik een stuk minder had ingeschat omdat ik geen protheses heb. Gelukkig heb ik drie weken vakantie opgenomen zodat ik rustig kan herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Moontje7:

Hi @jewelke. Ik lees dat je ook een borstlift met prothesen heb gedaan. Hoe is het gegaan en hoe voel je je? Is het resultaat zoals je had gehoopt? Voor mij staat ook een lift met prothesen gepland dus ik ben erg benieuwd :) Heb je foto's die ik missch zou mogen zien? Groetjes Xx

Hi, ik heb een lift gehad en 275 cc hp erbij. Momenteel is het nog erg hard en bol, maar dat zal nog heel veel veranderen want ben pas 3 weken po.. de littekens herstellen goed, wel nog heel erg gevoelig maar ik merk elke dag verbetering op. Binnen 2 weken mag ik beginnen met de littekencreme..

ik heb een album met enkele fotos aangemaakt, ik zal eens bekijken hoe ik je kan toevoegen dan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Cassidy:

Leuk om je verslag te lezen! Is t gebruikelijk dat je blijft overnachten?

 

hoe voel je je nu?

Bij boerhaave is het bij een borstlift gebruikelijk dat je blijft overnachten ja! 

Ik voel me wel oké, kan nog weinig en slik nog wel om de vier uur paracetamol. Vandaag 3e dag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @jewelke.. wat fijn voor je dat je de operatie achter de rug hebt :) Hoe voel je je erover? Ben je blij met t resultaat? Qua herstel.. denk je dat het redelijk is om na zo'n operatie na 2 weken weer te werken? (op kantoor..) Nou hoop dat alles goed bij je blijft gaan! Xx Moontje.. PS je foto's vond ik niet, maar dat zal later wel komen.. je mag dan die van mij ook zien als het zo ver is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Moppie1982:

Bij boerhaave is het bij een borstlift gebruikelijk dat je blijft overnachten ja! 

Ik voel me wel oké, kan nog weinig en slik nog wel om de vier uur paracetamol. Vandaag 3e dag! 

Dat vind ik een pluspunt dat er een overnachting bij zit!

 

Lekker je medicatie optijd blijven slikken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Ik heb ook een borstlift zonder prothesen op de planning staan bij Bergman Clinics door Dr van Engeland. Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat. @Moppie1982: Ik vind het resultaat echt heel fraai!! Ben je er zelf blij mee? Hoe gaat het nu met je? Hoe is het met de pijn? Ik lees dat je drie weken vrij hebt gepland. @jewelke of anderen met een operatie: Hoeveel vrij raden jullie aan tot ik weer kan werken op mijn kantoorbaan?

 

Liefs,

theezakjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/2/2018 om 13:52 zei theezakjes:

Hoi allemaal,

 

Ik heb ook een borstlift zonder prothesen op de planning staan bij Bergman Clinics door Dr van Engeland. Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat. @Moppie1982: Ik vind het resultaat echt heel fraai!! Ben je er zelf blij mee? Hoe gaat het nu met je? Hoe is het met de pijn? Ik lees dat je drie weken vrij hebt gepland. @jewelke of anderen met een operatie: Hoeveel vrij raden jullie aan tot ik weer kan werken op mijn kantoorbaan?

 

Liefs,

theezakjes

 

Ik ben 3,5 week thuis geweest. Sinds maandag terug aan het werk maar het is soms lastig. Maandag lag ik al om 21u30 onder de wol doodop.

Alles verkrampt soms plots en ik heb ook wel wat last van mn nek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 dagen verder! De pleisters zijn eraf! De pijn is ook steeds minder aan het worden. Tot nu toe ben ik wel blij met het resultaat, al ben ik er nog wel een beetje onzeker over! Ze zijn nog wat verschillend van elkaar en ook vind ik ze best ver van elkaar staan. Echt nog even geduld hebben, het uiteindelijke resultaat zie je pas over een paar maanden denk!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/02/2018 om 21:18 zei jewelke:

Ik ben 3,5 week thuis geweest. Sinds maandag terug aan het werk maar het is soms lastig. Maandag lag ik al om 21u30 onder de wol doodop.

Alles verkrampt soms plots en ik heb ook wel wat last van mn nek.

Goed om rekening mee te houden jewelke. Hoe is de rest van de week gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 01/03/2018 om 10:56 zei Moppie1982:

8 dagen verder! De pleisters zijn eraf! De pijn is ook steeds minder aan het worden. Tot nu toe ben ik wel blij met het resultaat, al ben ik er nog wel een beetje onzeker over! Ze zijn nog wat verschillend van elkaar en ook vind ik ze best ver van elkaar staan. Echt nog even geduld hebben, het uiteindelijke resultaat zie je pas over een paar maanden denk!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik vind het resultaat nog steeds heel fraai @Moppie1982!! En ook fijn dat de pijn minder wordt. Ik zou er hartstikke trots op zijn :) Wanneer moet je weer werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.