Ga naar inhoud

Elisa24 : 11 januari 2018 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey dames,

 

Gisteren ochtend heb ik een borstvergroting laten uitvoeren, maar ik heb nu meer stress dan de dagen voor de operatie. Ik ben nogal snel paniekerig maar voor de operaie zelf had ik niet zoveel stress.

 

Ik ben heel goed ontvangen en om 9 u 30 heb ik de laatste keer naar de klok gekeken voor ik in een diepe slaap zakte. Ik werd heel aangenaam wakker en niet misselijk. Ook had ik niet veel pijn. Heb 250 cc gekregen achter de spier, ik kwam van een aa cupje.

 

gisteren was er niets gezwollen en met een paar keer in mijn sport bh te kijken was het precies redelijk mooi.

vandaag is alles wat beginnen zwellen wat wel normaal is maar de plaats tussen mijn borsten is ook gezwollen en blauw (ik heb nog een redelijke opening omdat het achter de spier is kon de pc de borsten niet dichter bij elkaar zetten). Ook onder mijn oksels, van men borsten naar men rug zit precies vocht, waardoor het lijkt dat men borsten uitsteken opzij.  Ik hoop toch dat het gewoon vocht is en wegtrekt want zo een borsten die uitsteken opzij vind ik niet mooi.

 

Ik heb ook veel meer last van men ribben en rug en het stuk rib onder men oksels dan aan men borsten zelf. 

Ik heb wel soms het gevoel dat mijn sport bh heel erg spand maar dat is waarschijnlijk de bedoeling of een gevoel dat ik krijg door de pijn.

 

Al bij al is de pijn goed te verdragen maar ik heb wat stress dat alles mooi hersteld dus als er iemand kan bevestigen dat mijn klachten normaal zijn zou het een hele opluchting zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elisa24 Geen zorgen meid, werkelijk alles wat je opnoemt heb ik ook (gehad) en het wordt echt beter/minder met de tijd! Je bent nu nog maar 2 dagen PO en dan ziet het eruit en voelt het als een slagveld, logisch ook want er is ook heel veel gebeurd daarbinnen... Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

 

We hebben een clubje met meiden die in januari geopereerd zijn of nog worden en je bent welkom om je aan te melden! Het is heel fijn voor even een lief of geruststellend berichtje. Je kan de club vinden onder 'clubs'. 

 

Liefs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn__ Dankjewel voor de lieve reactie!

Ja de dag van de operatie zelf zag alles er redelijk goed uit en de dag nadien zwelde alles rondom de borsten. Dat had ik niet verwacht, had eerder verwacht dat de borsten zelf gingen opzwellen.

 

Vanacht heb ik een lastige nacht gehad door pijn aan men rug, ik ben gewoon om op men buik te slapen dus het zal daarom zijn. De eerste nacht heb ik verwonderlijk goed geslapen met een kussen onder men nek en hoofd. 

 

Hoe noemt deze club? Is zeker handig wat verhalen te horen van iemand anders want die pijn zelf is niet zo erg maar ‘is dat wel normaal’ is een vraag die ik mezelf continu stel. Een stresskipje e hihi

 Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Elisa24:

@Jasmijn__ Dankjewel voor de lieve reactie!

Ja de dag van de operatie zelf zag alles er redelijk goed uit en de dag nadien zwelde alles rondom de borsten. Dat had ik niet verwacht, had eerder verwacht dat de borsten zelf gingen opzwellen.

 

Vanacht heb ik een lastige nacht gehad door pijn aan men rug, ik ben gewoon om op men buik te slapen dus het zal daarom zijn. De eerste nacht heb ik verwonderlijk goed geslapen met een kussen onder men nek en hoofd. 

 

Hoe noemt deze club? Is zeker handig wat verhalen te horen van iemand anders want die pijn zelf is niet zo erg maar ‘is dat wel normaal’ is een vraag die ik mezelf continu stel. Een stresskipje e hihi

 Xxx

 

 

Fijn dat je lekker hebt kunnen slapen!

 

Clubje heet: Januari 2018 boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

 

ik heb donderdag een borstvergroting gehad achter de spier.

Ondertussen begint de pijn al een beetje te beteren.

 

Ik ben wel nog niet echt tevreden over de vorm van men borsten zelf maar na telefonisch contact met de secretaresse van men PC, zei ze mij dat dit nog heel veel gaat veranderen.

Was dat bij julie ook het geval?

 

Ik heb ook veel last gekregen aan men linker hechtingen, na de 2 de dag ongeveer.

Het is een trekkerig, pikkend zn brandend gevoel.

Ik kan er ook niets van zien want het is stevig dichtgeplakt. Ookal zei de secretaresse mij dat de ene kant wat vlotter geneest als de andere ben ik er toch niet gerust in.

Men litteken komt hier tenslotte.

 

Het is vooral pijnlijk als ik lach of mij beweeg (ook wanneer ik men rechterarm gebruik doet het soms pijn wanneer ik mij links een klein beetje uitrek).

 

Ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen ik heb nog nooit hechtingen gehad dus ik weet niet of dit normaal is. Aan de recter kant voel ik helemaal niets van pijn. Ik moet pas terug op controle voor de draadjes eruit te halen en ben een beetje bang dat het niet mooi gaat genezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei ProudMum:

Hoi Elisa24,

 

klinkt allemaal heel erg normaal hoor. Je bent tenslotte nog maar net geopereerd!

Hou je nog maar lekker koest zodat alles mooi kan genezen :-)

Oké Danku voor de geruststelling.

Ik zie meer af van de bezorgdheid dan van de pijn zelf :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.