Ga naar inhoud

Hoera : 15 februari 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Hoera

Aanbevolen berichten

Ik kon niet anders dan Hoera als username kiezen. Na jaren van onzekerheid heb ik besloten nu dan echt voor een borstvergroting te gaan. Ik ben 30 jaar  en heb van mezelf nauwelijks borstontwikkeling. Dit jaar heb ik me ervoor ingezet om eens te kijken of ik het vergoed zou kunnen krijgen en ik heb goedkeuring voor een volledige vergoeding! Hoera, ik heb officieel te weinig borsten! Ik heb een consult gehad wat erg goed beviel. Ik was zelf veel te zuinig met het passen, ik vond de kleinere maat al helemaal geweldig omdat ik zelf natuurlijk niets heb. De chirurg liet me ene grotere maat passen en wauw. Ik ben er nog niet helemaal over uit maar het worden in ieder geval anatomisch gevormde protheses met een inhoud van 320 of 360 cc (meer kan ook niet omdat ik heel tenger ben en ze ander niet op mijn borstkas passen). Ik lees hier al jaren af en toe mee als gast maar nu het echt gaat gebeuren wil ik me graag aanmelden en meer info verzamelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk! Welkom! 

Waar ben je op consult geweest? 

Ik mag 2 februari... ook na jaren denken dit jaar de knoop doorgehakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎2‎-‎12‎-‎2017 om 16:27 zei Hoera:

Ik kon niet anders dan Hoera als username kiezen. Na jaren van onzekerheid heb ik besloten nu dan echt voor een borstvergroting te gaan. Ik ben 30 jaar  en heb van mezelf nauwelijks borstontwikkeling. Dit jaar heb ik me ervoor ingezet om eens te kijken of ik het vergoed zou kunnen krijgen en ik heb goedkeuring voor een volledige vergoeding! Hoera, ik heb officieel te weinig borsten! Ik heb een consult gehad wat erg goed beviel. Ik was zelf veel te zuinig met het passen, ik vond de kleinere maat al helemaal geweldig omdat ik zelf natuurlijk niets heb. De chirurg liet me ene grotere maat passen en wauw. Ik ben er nog niet helemaal over uit maar het worden in ieder geval anatomisch gevormde protheses met een inhoud van 320 of 360 cc (meer kan ook niet omdat ik heel tenger ben en ze ander niet op mijn borstkas passen). Ik lees hier al jaren af en toe mee als gast maar nu het echt gaat gebeuren wil ik me graag aanmelden en meer info verzamelen.

Hey

Gefeliciteerd!
Ik neem aan dat je dan ook al een datum, een pc en een kliniek hebt?
Als je wilt, mag je me die laten weten (tag of citeer me ff) dan pas ik je titel aan en verhuis je naar de operatieverslagen. Zo kun je hier al je updates in kwijt, en staat alles netjes en overzichtelijk in 1 topic :)

'volg' je topic ook even, zodat je een melding krijgt als er iemand op reageert ;) 

Er zijn namelijk hierboven ook al reacties :P

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb nog geen operatie datum, maar al wel het preoperatief onderzoek gehad, dus het zal niet lang meer duren.

Ik ben 169cm lang, weeg nu tussen de 51 -52kg, en heb geen cup/ 75AA.

Tijdens de intake met de chirurg heb ik 320cc en 360cc anatomisch gepast (dit was de max). Hoewel ik het allebei mooi vond, is het wel 'veel' als je van jezelf niks gewend bent.

 

Door het lezen van verschillende recente topics hier ga ik ook twijfelen aan het formaat. Ik hoef geen enorme borsten, ik wil gewoon iets dat bij mijn lichaam past. Het liefst een volle B/kleine C cup als resultaat. Ik lees hier verhalen van vrouwen met ongeveer dezelfde lengte die met dit aantal cc's op een E of zelfs F cup zijn uitgekomen. Dat klinkt mij echt te groot in de oren. De chirurg heeft wel gezegd dat ze beide maten zal bestellen zodat ik het terplekke nog kan kiezen, maar nu twijfel ik of het sowieso niet te groot is?

 

Ik ben echt heel tenger gebouwd, helemaal nu (normaal gesproken zat ik op 62kg). Ik weet dat dit in de toekomst waarschijnlijk weer zal veranderen en het formaat dan wellicht beter bij mijn lichaam zou passen, maar ik vind het zo spannend! Wat als ik spijt krijg?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom ook van geen cup en ga voor de 345cc wat ik als max. Kreeg als advies. Ik krijg high profile en dus plane geplaatst zodat ik bovenop ook vulling heb en de protheses niet kunnen draaien. Maar dit is keuze die je zelf moet maken. Woe weet draaien ze nooit. Ik vond tussen de pasprothese niet veel verschil, las hier verhalen can dat het zo groot oogt enzo, maar ik vond het nog klein. Maar misschien lag dat aan het moment ofzo. Ik ga nogmaals passen en dan definitief beslissen. Wie weet nog maatje kleiner. Ik ben ook tenger. Maar wat grotere boobs kunnen ook mooi zijn. Genieg kleine/dunne dames met een flinke voorgevel. Zolang het niet echt té is, is dat wel mijn wens. 20 jaar mini, nu 20 jaar mooi maxi. Oké, wel na een jaar of 10 een wissel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi @Hoera 

Ik weet precies wat je bedoelt en hoe je je voelt. Ik heb ook lang getwijfeld. Ik ben zelf van een 80b met 410cc naar een 75f gegaan. Waarschijnlijk altijd verkeerde omtrek gedragen. Ik schrok me dan ook rot in het pashokje toen ik ging passen. Ik vroeg dan ook aan de dame in de winkel: het zijn toch geen meloenen he? Waarop ze antwoorde nee ze zien eruit als een d cup. Dus laat je niet gek maken door de cupmaat. Ik zelf ben er nu alweer zo aan gewend dat ik soms denk had ik niet toch die grotere moeten pakken. En ook dit verhaal geloofde ik niet. Maar je leest het heel veel. Je kunt @best_boobie eens een berichtje sturen. Die kan vaak een goede schatting maken van de cupmaat. Bij mij zat ze goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels ben ik geopereerd en heeft de chirurg de keuze gemaakt. Het is 320cc geworden, ze hebben de grotere maat ook gepast maar dit gaf een minder mooi resultaat. Ik ben nu 8 dagen geleden geopereerd, dus over het resultaat valt nog niet veel te zeggen (veel vocht/gespannen/gezwollen). Ik denk dat de maat wel prima is zo, al voelen ze nog helemaal niet van mezelf. @Rosanna123  Ik weet niet precies hoe albums werken, maar ik zou het graag zien! Dan heb ik een beetje een idee van hoe het er uiteindelijk uit zal komen te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoera Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Wat fijn dat het al achter de rug is. Hoe gaat het nu met je? Ik kan me voorstellen dat het even wennen is. Anatomische protheses geven vaak een mooi en natuurlijk resultaat, dus het komt vast goed. 

 

Ik heb je in ieder geval toegevoegd aan mijn album. Als je naar mijn profiel gaat, kan je daar albums selecteren en dan kom je er vanzelf. 

 

Heel veel sterkte met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123Ik heb je album bekeken, wauw! Echt prachtig! Ik hoop dat mijn borsten er straks net zo uit komen te zien na het herstel echt fantastisch! <3 Kijk je niet de hele dag in de spiegel? haha!

 

@Bobbie88 De eerste 6 dagen na de operatie vond ik echt hels. Niet eens zozeer qua pijn, maar dat je je amper kunt bewegen, ademhalen deed zeer, ik kon niet slapen, was constant misselijk, ik kon niet naar de wc (nr2), kon eten nauwelijks binnenhouden. Bij de controle zei de chirug dat ik al veel meer mag/kan en dat mijn houding veel te gespannen was. Daardoor had ik erge spierpijn in mijn nek, schouders, rond de ribben. Sinds 2 dagen voel ik me weer een beetje meer mens, kon eindelijk goed slapen, eindelijk niet meer misselijk en dergelijke. Het verbaast me echt hoeveel ik ineens zelfstandig kan de afgelopen 2 dagen. Ik heb mijn 'hulp' vandaag naar huis gestuurd. Ik merk dat ik mezelf nog steeds te gespannen houd, maar de spierpijn is nu goed te doen. Ik vraag me nog wel af hoe ik niet helemaal gek wordt van nog een paar weken aan huis gekluisterd zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoera sommige dingen herken ik heel goed. Met name die spierpijn in nek en schouders en de stoelgang. Wel rot dat je zoveel last hebt gehad van misselijkheid. Misschien door naweeën van de narcose ofzo. Voordat je het weet ben je weer aan het werk. Dat thuis zitten is inderdaad vreselijk. Vooral omdat je zelf niet veel kan/mag. Voordat je het weet sta je in de winkel bh’s te passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.