Ga naar inhoud

Valentina69 : 26 maart 2018 : Dr. Oostveen : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo ik zal mij even voorstellen. Ik ben een vrouw van 48 jaar. Na een lange tijd nadenken over een borstvergroting heb ik de knoop doorgehakt.  13 februari gaat het gebeuren.  Na twee zwangerschappen , borstvoeding en afvallen zijn mijn borsten niet meer zoals het was.  Ik krijg motiva, rond, duall plane ,260 of 275 cc.  Iemand ervaring met motiva?  

 

Fijn dat je hier ervaringen en tips kan delen.

 

Groetjes valentina69

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-1-2018 om 19:14 zei Valentina69:

Hallo ik zal mij even voorstellen. Ik ben een vrouw van 48 jaar. Na een lange tijd nadenken over een borstvergroting heb ik de knoop doorgehakt.  13 februari gaat het gebeuren.  Na twee zwangerschappen , borstvoeding en afvallen zijn mijn borsten niet meer zoals het was.  Ik krijg motiva, rond, duall plane ,260 of 275 cc.  Iemand ervaring met motiva?  

 

Fijn dat je hier ervaringen en tips kan delen.

 

Groetjes valentina69

Wat spannend zeg! Ik heb 8 december een borstvergroting gehad met Motiva protheses, rond, 275CC. Tot nu toe ben ik heel blij met het resultaat en ik weet dat ze nog van veranderen de komende weken. Ik zal je zo toevoegen aan mijn album zodat je mijn voortgang kan zien ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, Jules90 said:

Wat spannend zeg! Ik heb 8 december een borstvergroting gehad met Motiva protheses, rond, 275CC. Tot nu toe ben ik heel blij met het resultaat en ik weet dat ze nog van veranderen de komende weken. Ik zal je zo toevoegen aan mijn album zodat je mijn voortgang kan zien ^_^

Wauw ik heb ze gezien. Mooi hoor! Ik heb nu 70b / C by maat. Ik krijg 260 cc of 275 cc. Ik wil mijn 70 d cup weer terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Valentina69:

Wauw ik heb ze gezien. Mooi hoor! Ik heb nu 70b / C by maat. Ik krijg 260 cc of 275 cc. Ik wil mijn 70 d cup weer terug. 

Dankjewel!

Denk dat het bij jou ook heel erg mooi gaat worden aangezien je al meer weefsel hebt van jezelf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi hoi ik zal mij weer even op nieuw voorstellen.  Ik ben 48 jaar en had een operatie gepland op 13 februari bij mediconsult.  Alles betaald en 2 weken voor de operatie is deze kliniek failliet verklaard dus dag operatie en geld! Nu is mediconsult over genomen door cosmed kliniek en ik word waarschijnlijk toch nog geopereerd op 26 maart Door nog steeds dokter Oostveen. Het is allemaal nog in het proces maar hoop dat het doorgaat.  Ik krijg motiva full 300cc. Ben nog steeds een beetje sceptisch omdat ik niet weer teleurgesteld wil worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeejtje dat is echt ruk zeg! Ik duim voor je dat het goed komt want het zou echt duur zijn bah dat gun je niemand. We gaan we gewoon vanuit dat jij je operatie krijgt! Succes gewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Valentina69:

Hallo meiden! Even een update. Ik ben vandaag gebeld en ik word 26 maart om 11 uur geopereerd in bosch en duin cosmed kliniek. Nu nog steeds een beetje zenuwachtig of er niet wat tussen komt. Kan nog steeds niet geloven dat het dan echt gaat gebeuren:D.

 

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je topics samengevoegd en de titel aangepast,dan kun je gewoon in dit topic verder gaan, met updates en dadelijk je verslag, en blijft alles netjes bij elkaar staan.

 

Lekker aftellen, 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 24-3-2018 om 09:45 zei Valentina69:

Nog twee nachtjes slapen en dan nieuwe boobies:wub:. Vrijdag werd ik gebeld Door de anesthesist om even wat uit te leggen hoe  alles gaat. Ben nu heeeeel zenuwachtig :P. Kan het nog steeds niet geloven!.

Ohhh super, ik ben erg benieuwd naar je foto's, zou ik mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.