Ga naar inhoud

nien1192 : 30 januari 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi medeforumleden!

 

Zo'n twee jaar terug heb ik me voorgesteld op dit forum, 1 jaar later ben ik weer teruggekomen met een nieuw topic aangaande mijn twijfels en nog wat andere vragen.

Ze zeggen driemaal is scheepsrecht dus wellicht geldt dat nu ook :) 

Mijn naam is Nina, 25 jaar en ik heb nu dus eindelijk de stap gezet om een consult in te plannen. Deze staat geland op 22 januari bij Dr. Nio in het OLVG West. Ik heb al heel wat meegelezen op deze site en zou zelf dus middels deze weg ook graag op dezelfde manier al mijn vragen willen stellen!

Ik ben voornemens om te gaan voor monobloc hydrogel protheses, liever geen siliconen voor mij. 

 

Graag hoor ik de ervaringen van jullie en natuurlijk als je in dezelfde situatie zit als mij hoor ik het ook graag!!

 

Groetjes, 

Nina

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @nien1192

 

Ik ben inmiddels 9 maanden po en heb de Monobloc Hydrogel protheses 320cc hp voor de spier bij dr Nio in het OLVG West gekregen. Ik weeg 55 kg en ben 1,70 lang en ik droeg voor mijn bv altijd een 70C van de Hunkemoller. Momenteel draag ik meestal 60FF/60H (ik droeg hiervoor altijd de verkeerde omvangmaat). Ik ben er ontzettend blij mee! Voor meer informatie kan je eventueel mijn topic lezen. Ik heb eventueel een album waaraan ik je toe kan voegen als je geïnteresseerd bent. 

 

Als je vragen hebt mag je die altijd stellen :) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik heb volgende week ook een afspraak in OLVG West, bij dr. Van Selms, voor prothesewissel. Ik heb nu 310 cc siliconen en wil graag een wissel naar monobloc hydrogel 190 cc, dus een flinke maat kleiner. Ik zal je in de gaten houden, kijken of we info en ervaringen kunnen delen! Gr Liesje1971

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-1-2018 om 18:32 zei gastmama:

Hoi nien, ik nen nu 3 weken po. Dr nio heeft in het park mij 370 cc monoblock hydrogel dual plane gegeven. Mijn foto's staan openbaar! Veel succes!

Super! Dr Nio dus goed bevallen? :)  Hoe was de pijn erna? Ik ben me ervan bewust dat het proces bij iedereen anders verloopt maar ben toch nieuwsgierig hoe lang ik er ongeveer rekening mee moet houden dat ik echt uit de running ben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Liesje1971:

Hi, ik heb volgende week ook een afspraak in OLVG West, bij dr. Van Selms, voor prothesewissel. Ik heb nu 310 cc siliconen en wil graag een wissel naar monobloc hydrogel 190 cc, dus een flinke maat kleiner. Ik zal je in de gaten houden, kijken of we info en ervaringen kunnen delen! Gr Liesje1971

Hi Liesje, wat is de reden dat je teruggaat naar kleiner als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei nien1192:

Super! Dr Nio dus goed bevallen? :)  Hoe was de pijn erna? Ik ben me ervan bewust dat het proces bij iedereen anders verloopt maar ben toch nieuwsgierig hoe lang ik er ongeveer rekening mee moet houden dat ik echt uit de running ben..

Ik heb amper pijn gehad.  Met 2 dagen po zat ik bij mijn ouders op de bank met kerstavond.  1ste en 2de kerstdag gegeten bij mijn ouders. Ik heb wel dik 2 weken niks gedaan behalve slapen, eten, drinken, netflex kijken en bf-en..... na de 2de week ben ik hele kleine dingentjes gaan doen en morgen met dik 3,5 weken po ga ik weer aan het werk. Dat was niet vanwege pijn maar omdat ik zeker wil zijn dat ik mijn lichaam de rust en de kans gun om te herstellen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-1-2018 om 12:56 zei gastmama:

Ik heb amper pijn gehad.  Met 2 dagen po zat ik bij mijn ouders op de bank met kerstavond.  1ste en 2de kerstdag gegeten bij mijn ouders. Ik heb wel dik 2 weken niks gedaan behalve slapen, eten, drinken, netflex kijken en bf-en..... na de 2de week ben ik hele kleine dingentjes gaan doen en morgen met dik 3,5 weken po ga ik weer aan het werk. Dat was niet vanwege pijn maar omdat ik zeker wil zijn dat ik mijn lichaam de rust en de kans gun om te herstellen....

Ahja goed om te weten, dat valt inderdaad wel mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, 

 

zojuist een post geplaatst omtrent ervaringen over de monobloc. Ik overweeg ze ook en heb binnenkort een afspraak in het parkkliniek met dr. Nio. Vind het spannend maar ook eng. Kan iemand mij vertellen wat voor grootte de implantaten moeten zijn voor een kleine C cup. 

Ik ben zelf 1.65 en weeg 65 kg. Wil dat het een beetje in verhouding is. Overigens hoe hebben jullie dit met werk gedaan? Verlof? Ziekgemeld? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.