Ga naar inhoud

Triesje : 19 februari 2018 : Dr. Parys : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben Patricia,31 jaar en moeder van 2 zoontjes.

Ook ik heb eindelijk de stap durven te zetten...23 januari een consult bij het Wellness Kliniek.

Ik heb mijn consult bij Dr Parys.

Nu kan ik weinig over hem vinden...of ik zoek niet goed genoeg:rolleyes:

Zijn er dames die ook geholpen zijn door hem en mij meer over hem zouden kunnen vertellen...

 

Gr Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Triesje

 

hoi hoi, en fijn dat je zo goed gevoel had bij het consult.

Omdat je een datum hebt, heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates en dadelijk ook je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Meid,

 

hoe heb je dr Parys ervaren? Hij gaat mij volgende week opereren en ik krijg ook 380cc ik ben zo zenuwachtig ik hoop dat bij jou alles goed is gegaan en je inmiddels een paar prachtige borsten hebt! Hier zijn ze na 3 kids ook een lege b geworden helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Triesje:

@

 

 

@JoyceKN hier is alles goed gegaan.

Ik vond dr Parys zelf heel fijn. Was duidelijk en eerlijk in zijn advies. En ben tevreden met de borsten die hij gegeven heb. Zie ze steeds mooier worden.

Hoe krijg jij de 380 cc geplaatst?


 

Hoi hoi

ik weet echt niet hoe hij ze gaat plaatsen, ik ben  27 feb bij hem geweest en moet je zeggen dat ik met 10 min al buiten stond (de andere 9 min heb ik me staan vergapen aan mn pas tieten...mijn vriend was mee en die heeft wel alles gehoord maar weet ook niet hoe ze geplaatst gaan worden. Ik heb net de kliniek gebeld omdat ik nu enorm twijfel aan de maat 380cc ik wil echt een D ( had ik met mn zwangerschappen ook en vind ik zo mooi) volgens mij als ze voor de spier geplaatst worden lijken ze ook groter dan als ze dual plane geplaatst gaan worden 

hoe heb jij ze laten plaatsen? En op welke maat zit jij nu?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei JoyceKN:

Hoi hoi

ik weet echt niet hoe hij ze gaat plaatsen, ik ben  27 feb bij hem geweest en moet je zeggen dat ik met 10 min al buiten stond (de andere 9 min heb ik me staan vergapen aan mn pas tieten...mijn vriend was mee en die heeft wel alles gehoord maar weet ook niet hoe ze geplaatst gaan worden. Ik heb net de kliniek gebeld omdat ik nu enorm twijfel aan de maat 380cc ik wil echt een D ( had ik met mn zwangerschappen ook en vind ik zo mooi) volgens mij als ze voor de spier geplaatst worden lijken ze ook groter dan als ze dual plane geplaatst gaan worden 

hoe heb jij ze laten plaatsen? En op welke maat zit jij nu?

x

 

Bij mij zijn ze volledig achter de spier geplaatst.

Ik had weinig keus in het aantal cc's. Meer cc's zou bij mij propwerk gaan worden en zou er niet mooier op worden. Ik heb nu 85 c....had hiervoor een klein a cupje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Triesje:

 

Bij mij zijn ze volledig achter de spier geplaatst.

Ik had weinig keus in het aantal cc's. Meer cc's zou bij mij propwerk gaan worden en zou er niet mooier op worden. Ik heb nu 85 c....had hiervoor een klein a cupje.

Ik heb een 80 b nu (wel een lege....)

ik probeerde net de dokter te bellen maar hij is erpas maandag weer.... nou dan vraag ik alles dinsdag wel het zal vast wel goed komen, maar het uit handen geven vind ik erg moeilijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei JoyceKN:

Ik heb een 80 b nu (wel een lege....)

ik probeerde net de dokter te bellen maar hij is erpas maandag weer.... nou dan vraag ik alles dinsdag wel het zal vast wel goed komen, maar het uit handen geven vind ik erg moeilijk

Haha snap wat je bedoelt. Ik had daar ook moeite mee. Weet die arts wel wat hij doet?...heeft hij me wensen wel goed begrepen?..  Van alles vraag je je dan af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Triesje:

Haha snap wat je bedoelt. Ik had daar ook moeite mee. Weet die arts wel wat hij doet?...heeft hij me wensen wel goed begrepen?..  Van alles vraag je je dan af. 

Ja dat dus! Maar jij bent nu tevreden gelukkig. Misschien moet ik me er gewoon aan overgeven t zal vast goed komen toch?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.