Ga naar inhoud

saar199621 : 15 februari 2018 : Dr. Klepetko : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Dagpauwoog:

@saar199621 Haha ik deed vanochtend idd ook een poging en dat was echt niet te doen:lol:

Wat goed dat jij al zelfstandig omhoog kan komen! Goeie buikspiertjes;)

Die van mij zijn wat verslapt sinds mijn 2 keizersnedes hihi dus ik laat mijn man mij nog overeind duwen. 

 

Hoe gaat het verder met je herstel?

Haha nee he, konden het proberen ;)

Oh ja kan ik snappen.. zal vast volgende week wel lukken om zelf op te staan!

Verder gaat het wel goed, linkse is iets gezwollen en kan er zo'n pijn in krijgen uit het niets. Maar gaat zoveel beter. Echt een dag en nacht verschil tegenover gisteren.

 

Hoe voel jij Je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen vrijdag op controle geweest. Mag nu lekker douchen! Volgende week vrijdag nog eens controle en dan kan ik zonder pleisters door het leven haha.

Het begint allemaal zoveel te jeuken! Teken van herstel denk ik maar :)

 

Vrijdag ook even de hunkemoller binnen gelopen. Daar een sportbh met rits sluiting gepast. Ik heb daar een maat 80D :blink:

Was even schrikken zo groot haha. Nu weet ik wel dat hunkemoller klein uitvalt.

In die bh zat ook een pad. Dus leken ze nog een keer zo groot. Schrok er beetje van dus had hem niet meegenomen haha.

 

Nu net toch besteld via Internet, hij zat toch wel echt lekker en was zacht.

Heb er nu maar 1 en dat vind ik echt te weinig. Kan er nog een via de kliniek krijgen, maar dat is pas volgende week bestellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.