Ga naar inhoud

saar199621 : 15 februari 2018 : Dr. Klepetko : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

 

Mijn naam is Sara (21jaar) en ben heel blij dat ik deze site heb gevonden.

Ik word namelijk 15 februari geopereerd door dr. Klepetko in het Velthuiskliniek in Rotterdam.

Zoals ik al een beetje gelezen had, hoor ik van de meeste meiden dat ze zenuwachtig zijn...

Ik ben dat ook namelijk.. een week voor ik geopereerd word ga ik nog eens kijken of ik toch wel de goede maat heb gekozen.

Ik heb nu maat AA en ga naar een grote B kleine C.. zelf twijfel ik heel erg of ik beter cupmaat C kan nemen. (eentje groter)

De dokter zei tegen mij dat sommige meiden toch spijt hebben dat ze niet een grotere maat hebben genomen, ivm de zwellingen in het begin lijken ze groter.

Daarna ontzwellen ze en zijn ze op de goede maat.

Hebben jullie de goede keus gemaakt, of zouden jullie juist wat groter of kleiner hebben gehad?

 

Graag zou ik hier iemand willen vinden die rond dezelfde periode ook een borstvergroting laat doen in Rotterdam.

Samen ervaringen uitdelen zou ik heel fijn vinden.

Het lezen van jullie forums vind ik ook fijn. Toch iets meer inzicht over wat er gaat gebeuren.

 

Ohja, ik ben een buikslaper. Ik moet dus trainen om op mn rug te leren slapen.

Als jullie tips hebben zijn ze welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@saar199621

 

Hoi en welkom, 

 

Omdat je al een datum hebt voor de operatie heb ik gelijk even de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan gelijk alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Het klopt idd dat de meeste meiden achteraf zeggen, had ik maar groter gegaan ,en het went idd snel, ook moet je in je achterhoofd houden dat prothese borsten kleiner ogen dan echte.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-1-2018 om 10:29 zei saar199621:

Goedemorgen allemaal,

 

Mijn naam is Sara (21jaar) en ben heel blij dat ik deze site heb gevonden.

Ik word namelijk 15 februari geopereerd door dr. Klepetko in het Velthuiskliniek in Rotterdam.

Zoals ik al een beetje gelezen had, hoor ik van de meeste meiden dat ze zenuwachtig zijn...

Ik ben dat ook namelijk.. een week voor ik geopereerd word ga ik nog eens kijken of ik toch wel de goede maat heb gekozen.

Ik heb nu maat AA en ga naar een grote B kleine C.. zelf twijfel ik heel erg of ik beter cupmaat C kan nemen. (eentje groter)

De dokter zei tegen mij dat sommige meiden toch spijt hebben dat ze niet een grotere maat hebben genomen, ivm de zwellingen in het begin lijken ze groter.

Daarna ontzwellen ze en zijn ze op de goede maat.

Hebben jullie de goede keus gemaakt, of zouden jullie juist wat groter of kleiner hebben gehad?

 

Graag zou ik hier iemand willen vinden die rond dezelfde periode ook een borstvergroting laat doen in Rotterdam.

Samen ervaringen uitdelen zou ik heel fijn vinden.

Het lezen van jullie forums vind ik ook fijn. Toch iets meer inzicht over wat er gaat gebeuren.

 

Ohja, ik ben een buikslaper. Ik moet dus trainen om op mn rug te leren slapen.

Als jullie tips hebben zijn ze welkom!

Heey ik had van tevoren ook twijfels hoor. Ik ben uiteindelijk voor minder ccs gegaan en tot nu toe blij dat ik dat heb gedaan.  Geef je onzekerheid aan en vraag wat de mogelijkheden zijn binnen jouw wensen. Neem ook fotos mee van wat je mooi vind. Ben benieuwd war het gaat worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag mijn 2e passessie gehad.

Als eerste... wat een lieve, goede en eerlijke vrouw dokter Klepetko. Ben echt heel erg over haar te spreken.

 

Vanmorgen vertrokken naar Velthuiskliniek in Rotterdam. Hadden om 12u een afspraak staan, maar liep iets uit. Mochten eindelijk naar binnen, was er toch wel beetje zenuwachtig voor.

Uitgelegd aan de consulente en de dokter  wat mijn twijfelpuntjes zijn. Ik wil het natuurlijk houden, maar wel dat je zie dat ik mooie vrouwelijke borsten heb. Bij mijn eerste passessie had ik voor mijn gevoel niet goed genoeg gekeken naar de andere maten.

Nu nogmaals uitgebreid gepast en alles opnieuw besproken. Wat wordt het echt ineens! 

Gezonde spanning hihi.

Uiteindelijk zijn we op de anatomisch mentor 295cc uitgekomen. Dit is echt het mooiste wat bij mijn lichaam past.

 

Uurtje later moesten we bij de fysio zijn. Oefeningen meegekregen om mijn borstspieren om te rekken en gewend te laten worden aan de spanning die erop (ofja eigenlijk eronder hihi) gaat komen.

 

Nu is het alleen nog maar wachten tot volgende week donderdag...

Wat heb ik er zin in! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei saar199621:

Vandaag mijn 2e passessie gehad.

Als eerste... wat een lieve, goede en eerlijke vrouw dokter Klepetko. Ben echt heel erg over haar te spreken.

 

Vanmorgen vertrokken naar Velthuiskliniek in Rotterdam. Hadden om 12u een afspraak staan, maar liep iets uit. Mochten eindelijk naar binnen, was er toch wel beetje zenuwachtig voor.

Uitgelegd aan de consulente en de dokter  wat mijn twijfelpuntjes zijn. Ik wil het natuurlijk houden, maar wel dat je zie dat ik mooie vrouwelijke borsten heb. Bij mijn eerste passessie had ik voor mijn gevoel niet goed genoeg gekeken naar de andere maten.

Nu nogmaals uitgebreid gepast en alles opnieuw besproken. Wat wordt het echt ineens! 

Gezonde spanning hihi.

Uiteindelijk zijn we op de anatomisch mentor 295cc uitgekomen. Dit is echt het mooiste wat bij mijn lichaam past.

 

Uurtje later moesten we bij de fysio zijn. Oefeningen meegekregen om mijn borstspieren om te rekken en gewend te laten worden aan de spanning die erop (ofja eigenlijk eronder hihi) gaat komen.

 

Nu is het alleen nog maar wachten tot volgende week donderdag...

Wat heb ik er zin in! 

 

Xx

Fijn he, om alles nog een keer te passen?! Vond ik ook. Ik ben ook bij Velthuis geweest, maar dan in Eindhoven. Bij mij ging de keus tussen 295 en 330cc anatomisch en was ook nog een keer terug geweest om te passen. Daar was ik heel blij om, want de keus was toen snel gemaakt zonder dat ik wist welke maat ik in die beha had, haha! Ben nu 2 dagen po en ben er nu al heel blij mee!! Voor jou is het ook nog maar een paar daagjes aftellen! Spannend hoor!:63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolly83 Ja is zeker fijn! Bij mij zou de 330 net iets te breed Zijn, dus had kleine kans dat ik ze zou voelen bij bewegingen. Dat risico wil ik niet nemen, ben allang blij dat ik het kan en ga doen :63:

Ik ben ook zo benieuwd hoop ook dat het verloopt zoals het bij jou is gegaan.

Had jij ook de fysio erbij gedaan?

 

Ik vind het zo spannend, maar wel leuk spannend. Kan niet wachten woeeeh.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei saar199621:

@Jolly83 Ja is zeker fijn! Bij mij zou de 330 net iets te breed Zijn, dus had kleine kans dat ik ze zou voelen bij bewegingen. Dat risico wil ik niet nemen, ben allang blij dat ik het kan en ga doen :63:

Ik ben ook zo benieuwd hoop ook dat het verloopt zoals het bij jou is gegaan.

Had jij ook de fysio erbij gedaan?

 

Ik vind het zo spannend, maar wel leuk spannend. Kan niet wachten woeeeh.

 

Xx

Dan zou ik inderdaad ook voor de 295 gaan.

Ik had geen fysio erbij; tegen mij zeiden ze dat de meeste dames er eigenlijk niet echt baat bij hadden. Ze had het laatst nog wel aangeboden aan iemand die het perse wilde, maar toen zij zei dat ze stierf van de pijn, hebben zij bedacht om die fysio maar te laten varen. 

Ik was best bang ervoor, omdat ik best een stevige borstspier heb door het sporten (pushups en pullups), maar ik moet zeggen dat het me alles meevalt. Ik voel wel wat pijn en steken, maar wat ik nu voel is prima te handelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jolly83:

Dan zou ik inderdaad ook voor de 295 gaan.

Ik had geen fysio erbij; tegen mij zeiden ze dat de meeste dames er eigenlijk niet echt baat bij hadden. Ze had het laatst nog wel aangeboden aan iemand die het perse wilde, maar toen zij zei dat ze stierf van de pijn, hebben zij bedacht om die fysio maar te laten varen. 

Ik was best bang ervoor, omdat ik best een stevige borstspier heb door het sporten (pushups en pullups), maar ik moet zeggen dat het me alles meevalt. Ik voel wel wat pijn en steken, maar wat ik nu voel is prima te handelen!

Ja he.. gewoon een goede prothese die bij mijn lichaam past is het fijnste.

Owh, bij mij adviseerde ze het juist. Mijn chirurg heeft dat programma ook ontworpen. Ik heb ook te korte spieren, dus miss heeft het juist bij mij wel baat. Hoop ik dan maar hihi.

Ik hoop echt dat het hetzelfde als bij jou is wat ik voel.. heb geen zin in dagen lang helse pijn :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-2-2018 om 18:24 zei saar199621:

Vandaag mijn 2e passessie gehad.

Als eerste... wat een lieve, goede en eerlijke vrouw dokter Klepetko. Ben echt heel erg over haar te spreken.

 

Vanmorgen vertrokken naar Velthuiskliniek in Rotterdam. Hadden om 12u een afspraak staan, maar liep iets uit. Mochten eindelijk naar binnen, was er toch wel beetje zenuwachtig voor.

Uitgelegd aan de consulente en de dokter  wat mijn twijfelpuntjes zijn. Ik wil het natuurlijk houden, maar wel dat je zie dat ik mooie vrouwelijke borsten heb. Bij mijn eerste passessie had ik voor mijn gevoel niet goed genoeg gekeken naar de andere maten.

Nu nogmaals uitgebreid gepast en alles opnieuw besproken. Wat wordt het echt ineens! 

Gezonde spanning hihi.

Uiteindelijk zijn we op de anatomisch mentor 295cc uitgekomen. Dit is echt het mooiste wat bij mijn lichaam past.

 

Uurtje later moesten we bij de fysio zijn. Oefeningen meegekregen om mijn borstspieren om te rekken en gewend te laten worden aan de spanning die erop (ofja eigenlijk eronder hihi) gaat komen.

 

Nu is het alleen nog maar wachten tot volgende week donderdag...

Wat heb ik er zin in! 

 

Xx

Wat fijn dat je er uit bent! Hele mooie maat heb je gekozen ;) laat de zenuwen zoveel mogelijk los, je bent echt in goede handen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier is mijn operatie verslagje:

 

gisteren was de operatie dag.. gelukkig goed geslapen de avond ervoor. Om 10 uur vertrokken naar Rotterdam. Gelukkig niet echt file gehad!

ingecheckt en foto's gemaakt van m'n mini boobies haha. Gelukkig was mijn lieve vriend en mama mee, was wel lastig om ze doei te zeggen toen ik naar mijn bed ging. Ze mochten de gehele tijd er niet bij zijn. Om iets over 12 lag ik daar op mijn bedje te wachten. Infuus ging eerste keer niet goed in mijn hand, 2e keer in mn onderarm ging veel beter. Flink ei op mijn hand nu haha. Maar wat deden ze het lief, ben gelukkig ook niet echt bang ervan.

om 13u kwamen ze zeggen dat het drie kwartier uitliep.. pff even tegenvaller. Nog langer in de zenuwen. Was een meisje stage aan het lopen daar die kwam vragen of ze bij de operatie mee mocht kijken. Natuurlijk! Hoe meer ervaring hoe beter. Zij kwam ook gezellig bij mij zitten en kletsen. Wat een leuke meid, door haar vergat ik de zenuwen en de tijd ging snel haha.

op naar de operatie kamer op mn slippertjes haha. Eventjes aftekenen en lekker op een warm bedje liggen. Narcose werd toegediend. Toen ging alles draaien en moest erg hoesten en poef ik was weg. Heel gek maar zeker niet eng.

 

Toen ik bijkwam was ik ontzettend suf. Blijkbaar had in gelijk gevraagd hoe Sven Kramer het had gedaan op de olymische spelen hahaha.

Toen ik wat meer bij was continu gekeken naar mijn nieuwe borsten. Oh wat zijn ze mooi :wub:

nadat de bh en borstband aan werd gedaan werd ik niet lekker.. papje proberen eten en een tosti. Werd zo misselijk en draaierig. Was beetje paniekerig door de enorme druk en pijn. Ging hyperventileren en was al zo benauwd ervan.. Toen het weer beetje ging proberen plassen en viel daarna bijna flauw. Ook 2x bijna overgegeven. Gelukkig mochten toen mijn vriend en mn mama even naar mij komen. Na een half uurtje zakte het gelukkig en kon ik heerlijk naar huis. Het was toen half 5 of 5uur dacht ik. 

 

heb best goed geslapen afgelopen nacht, maar oh wat heb ik veel pijn.. probeer de pijn zo veel mogelijk te vergeten want ben er zo blij mee wat ik heb gedaan. Ze zijn zo geweldig mooi:wub:

Vandaag wat rustig gedaan. Zoveel mogelijk proberen bewegen, maar ben snel moe.

Wat is opstaan een miserie haha. Hopelijk zakt de pijn snel..

 

Lieve meiden die twijfelen. Echt waar ik heb vanaf mijn puberteit getwijfeld om het tte doen maar wat ben ik toch zo blij! Je voelt je vanaf dat je ze zie gelijk zoveel mooier en vrouwelijker. Ik ben super blij!

 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei saar199621:

hier is mijn operatie verslagje:

 

gisteren was de operatie dag.. gelukkig goed geslapen de avond ervoor. Om 10 uur vertrokken naar Rotterdam. Gelukkig niet echt file gehad!

ingecheckt en foto's gemaakt van m'n mini boobies haha. Gelukkig was mijn lieve vriend en mama mee, was wel lastig om ze doei te zeggen toen ik naar mijn bed ging. Ze mochten de gehele tijd er niet bij zijn. Om iets over 12 lag ik daar op mijn bedje te wachten. Infuus ging eerste keer niet goed in mijn hand, 2e keer in mn onderarm ging veel beter. Flink ei op mijn hand nu haha. Maar wat deden ze het lief, ben gelukkig ook niet echt bang ervan.

om 13u kwamen ze zeggen dat het drie kwartier uitliep.. pff even tegenvaller. Nog langer in de zenuwen. Was een meisje stage aan het lopen daar die kwam vragen of ze bij de operatie mee mocht kijken. Natuurlijk! Hoe meer ervaring hoe beter. Zij kwam ook gezellig bij mij zitten en kletsen. Wat een leuke meid, door haar vergat ik de zenuwen en de tijd ging snel haha.

op naar de operatie kamer op mn slippertjes haha. Eventjes aftekenen en lekker op een warm bedje liggen. Narcose werd toegediend. Toen ging alles draaien en moest erg hoesten en poef ik was weg. Heel gek maar zeker niet eng.

 

Toen ik bijkwam was ik ontzettend suf. Blijkbaar had in gelijk gevraagd hoe Sven Kramer het had gedaan op de olymische spelen hahaha.

Toen ik wat meer bij was continu gekeken naar mijn nieuwe borsten. Oh wat zijn ze mooi :wub:

nadat de bh en borstband aan werd gedaan werd ik niet lekker.. papje proberen eten en een tosti. Werd zo misselijk en draaierig. Was beetje paniekerig door de enorme druk en pijn. Ging hyperventileren en was al zo benauwd ervan.. Toen het weer beetje ging proberen plassen en viel daarna bijna flauw. Ook 2x bijna overgegeven. Gelukkig mochten toen mijn vriend en mn mama even naar mij komen. Na een half uurtje zakte het gelukkig en kon ik heerlijk naar huis. Het was toen half 5 of 5uur dacht ik. 

 

heb best goed geslapen afgelopen nacht, maar oh wat heb ik veel pijn.. probeer de pijn zo veel mogelijk te vergeten want ben er zo blij mee wat ik heb gedaan. Ze zijn zo geweldig mooi:wub:

Vandaag wat rustig gedaan. Zoveel mogelijk proberen bewegen, maar ben snel moe.

Wat is opstaan een miserie haha. Hopelijk zakt de pijn snel..

 

Lieve meiden die twijfelen. Echt waar ik heb vanaf mijn puberteit getwijfeld om het tte doen maar wat ben ik toch zo blij! Je voelt je vanaf dat je ze zie gelijk zoveel mooier en vrouwelijker. Ik ben super blij!

 

 

xx

Wat een fijn en uitgebreid verslag! Het zit erop meid! You did it :tatice_04:

Nu lekker uitrusten en je lekker laten verwennen! Zodra je die eerste drie dagen door bent, wordt t alleen maar beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stoere meid! Heb je toch maar even gedaan!;)

Benieuwd naar je foto 's!!

Ik ben gisteren ook geopereerd. Ik zal morgen even verslagje schrijven. En idd pff dat opstaan is echt niet te doen:o Rustig aan de komende dagen. Laat je maar goed verwennen en vooral geniet van je boobies :76:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolly83 @toon @Dagpauwoog Wat een lieve reacties van jullie. Het voelt zo goed dat ik boobies heb haha. Ga zeker goed rusten en mij laten verwennen. Heb veel lieve mensen om mij heen en kaartjes gekregen met beterschap. Ik kijk wel uit naar dag 4 haha. Hoop dan echt dat ik minder pijn heb.

 

@Dagpauwoog kreeg van mn kliniek als tip om rollend op je zijn uit bed te komen. Dit morgen ochtend eens proberen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei saar199621:

hier is mijn operatie verslagje:

 

gisteren was de operatie dag.. gelukkig goed geslapen de avond ervoor. Om 10 uur vertrokken naar Rotterdam. Gelukkig niet echt file gehad!

ingecheckt en foto's gemaakt van m'n mini boobies haha. Gelukkig was mijn lieve vriend en mama mee, was wel lastig om ze doei te zeggen toen ik naar mijn bed ging. Ze mochten de gehele tijd er niet bij zijn. Om iets over 12 lag ik daar op mijn bedje te wachten. Infuus ging eerste keer niet goed in mijn hand, 2e keer in mn onderarm ging veel beter. Flink ei op mijn hand nu haha. Maar wat deden ze het lief, ben gelukkig ook niet echt bang ervan.

om 13u kwamen ze zeggen dat het drie kwartier uitliep.. pff even tegenvaller. Nog langer in de zenuwen. Was een meisje stage aan het lopen daar die kwam vragen of ze bij de operatie mee mocht kijken. Natuurlijk! Hoe meer ervaring hoe beter. Zij kwam ook gezellig bij mij zitten en kletsen. Wat een leuke meid, door haar vergat ik de zenuwen en de tijd ging snel haha.

op naar de operatie kamer op mn slippertjes haha. Eventjes aftekenen en lekker op een warm bedje liggen. Narcose werd toegediend. Toen ging alles draaien en moest erg hoesten en poef ik was weg. Heel gek maar zeker niet eng.

 

Toen ik bijkwam was ik ontzettend suf. Blijkbaar had in gelijk gevraagd hoe Sven Kramer het had gedaan op de olymische spelen hahaha.

Toen ik wat meer bij was continu gekeken naar mijn nieuwe borsten. Oh wat zijn ze mooi :wub:

nadat de bh en borstband aan werd gedaan werd ik niet lekker.. papje proberen eten en een tosti. Werd zo misselijk en draaierig. Was beetje paniekerig door de enorme druk en pijn. Ging hyperventileren en was al zo benauwd ervan.. Toen het weer beetje ging proberen plassen en viel daarna bijna flauw. Ook 2x bijna overgegeven. Gelukkig mochten toen mijn vriend en mn mama even naar mij komen. Na een half uurtje zakte het gelukkig en kon ik heerlijk naar huis. Het was toen half 5 of 5uur dacht ik. 

 

heb best goed geslapen afgelopen nacht, maar oh wat heb ik veel pijn.. probeer de pijn zo veel mogelijk te vergeten want ben er zo blij mee wat ik heb gedaan. Ze zijn zo geweldig mooi:wub:

Vandaag wat rustig gedaan. Zoveel mogelijk proberen bewegen, maar ben snel moe.

Wat is opstaan een miserie haha. Hopelijk zakt de pijn snel..

 

Lieve meiden die twijfelen. Echt waar ik heb vanaf mijn puberteit getwijfeld om het tte doen maar wat ben ik toch zo blij! Je voelt je vanaf dat je ze zie gelijk zoveel mooier en vrouwelijker. Ik ben super blij!

 

 

xx

Wat fijn dat het achter de rug is meid! Neem goed op tijd je medicatie en laat je lekker verwennen. Je gaat zien dat je je heel snel beter gaat voelen en vol trots kan genieten van het moois wat je nu hebt :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dagpauwoog:

@saar199621 laat me weten hoe dat "rollen" je afging hihi, dan ga ik dat ook toepassen:D

Nu duwt mijn man mij voorzichtig in mn rug omhoog. Maar is dus ook nog pijnlijk.

Ga ik doen!

 

@tante-chan ook al zo'n lief berichtje. Ik hoop dat het snel zover is hihi. Kan nu niet zo vrij bewegen. Wil dat snel weer kunnen!

 

@Monstrea ik heb nu een 75C sportbh gekregen in de kliniek en heb 295cc anatomisch. Dus ben zo gelukkig. Het is mooi natuurlijk wat echt nu al bij mijn lichaam past. Komt helemaal goed meid. 1 maart is al snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@saar199621 Haha ik deed vanochtend idd ook een poging en dat was echt niet te doen:lol:

Wat goed dat jij al zelfstandig omhoog kan komen! Goeie buikspiertjes;)

Die van mij zijn wat verslapt sinds mijn 2 keizersnedes hihi dus ik laat mijn man mij nog overeind duwen. 

 

Hoe gaat het verder met je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.