Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hey Daniëlle,

 

Zelf heb ik 11 jaar geleden een prothesewissel gehad en nu opnieuw aan het oriënteren op een wissel. Mijn eerste wissel was al 2 jaar na mijn eerste bv. Ik had toen erg lelijke littekens aan de operatie overgehouden, dus er moest so wie so iets aan gebeuren. Toen ik bij Dr. Selms kwam, raadde hij me aan te wisselen voor een kwalitatief betere prothese. Hij zou het indienen bij de verzekeraar en wonder boven wonder werden ALLE kosten vergoed. Ik weet niet hoe het kan, maar goed de keuze was toen snel gemaakt.

 

Het verschil in herstel was totaal anders dan na mijn eerste bv. Ik heb ze half onder de spier en de eerste keer moet die spier nog opgerekt worden, de huid nog opgerekt worden etc. Het is voor iedereen anders, maar na mijn eerste bv kon ik 2 weken zelf niet overeind komen. Herinner me dat ik na een maand voor het eerst buiten liep en dat het nog steeds allemaal zo stijf was en strak stond.

De tweede keer daarentegen had ik bijna geen last. Ik had 2 dagen hulp nodig met overeind komen. Na 2 weken ging ik weer naar school en had ik nergens last meer van. De enige pijn die ik bij mijn tweede bv heb gehad, is toen ik net terug kwam van de OK. Ik voelde toen wel even wat steken in mijn borsten, maar dat trok eigenlijk vrij snel weg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, 

Ik kom net terug van een consult bij dr. Nio. 

Ik ben afgelopen november geopereerd maar ben niet tevreden omdat ik mijn borsten erg laag vind zitten. 

Hij raad een borstlift niet aan want dat vind hij zonde van me borsten maar omdat ik ook wat meer bolling bovenop wil raad hij 800cc eurosillicone rond 85% gevuld. 

Ik heb deze nu in 500cc.

Zijn er hier dames die ook 800cc hebben? En zou ik eventueel foto's mogen zien?

Het lijkt mij zo groot... Ben zelf 1.69 cm en 60kg.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dat zijn aardige meiden hihi! Ben ook door Nio geopereerd maar 500cc. Trouwens die 800cc is zsz 100% gevuld als ze van euro silicone zijn. Nio is niet van de lifts, bij een andere pc moest ik een lift maar Nio had het er niet eens over. Ik ben 55 kilo maar die 500 ziet er normaal uit. Kan je niet helpen met 800. Als je de zoekbalk gebruikt kun je vast mooie voorbeelden vinden.succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei CupA84tje:

Hey dat zijn aardige meiden hihi! Ben ook door Nio geopereerd maar 500cc. Trouwens die 800cc is zsz 100% gevuld als ze van euro silicone zijn. Nio is niet van de lifts, bij een andere pc moest ik een lift maar Nio had het er niet eens over. Ik ben 55 kilo maar die 500 ziet er normaal uit. Kan je niet helpen met 800. Als je de zoekbalk gebruikt kun je vast mooie voorbeelden vinden.succes

Ok dat wist ik niet dat ze 100% gevuld zijn dan hihi...

Ja hij kon het bij me doen een lift als ik ze echt een stuk hoger wil hebben maar hij zegt dat hij het niet adviseert omdat hij het zonde vind van me borsten!

Dus nu grotere cc zodat ik wel de bolling bovenop heb en ze iets hoger zitten.

Bedankt voor je berichtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei CupA84tje:

Hey dat zijn aardige meiden hihi! Ben ook door Nio geopereerd maar 500cc. Trouwens die 800cc is zsz 100% gevuld als ze van euro silicone zijn. Nio is niet van de lifts, bij een andere pc moest ik een lift maar Nio had het er niet eens over. Ik ben 55 kilo maar die 500 ziet er normaal uit. Kan je niet helpen met 800. Als je de zoekbalk gebruikt kun je vast mooie voorbeelden vinden.succes

Hoe kan ik dat dan zoeken want als ik 800cc intyp krijg ik niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Daniëlle1985,

 

Ik heb 8 december bij Nio en wissel gehad van 560cc hp van Natrelle naar 825cc corsé van Motiva. Dat is wel heel anders dan 800 cc van Eurosilicone, daar je mag gerust een kijkje nemen in mijn album. Zeg maar als je toegang wil.  En precies zoals @CupA84tje al zegt; 800cc van Eurosilicone is altijd 100% gevuld, want de 85% gevulde protheses gaan maar tot de 500cc.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jaydee:

Hoi @Daniëlle1985,

 

Ik heb 8 december bij Nio en wissel gehad van 560cc hp van Natrelle naar 825cc corsé van Motiva. Dat is wel heel anders dan 800 cc van Eurosilicone, daar je mag gerust een kijkje nemen in mijn album. Zeg maar als je toegang wil.  En precies zoals @CupA84tje al zegt; 800cc van Eurosilicone is altijd 100% gevuld, want de 85% gevulde protheses gaan maar tot de 500cc.

 

Xx Jaydee 

Hoi Jaydee,

Hoezo is dat anders? 

Wil graag even bij je kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Daniëlle1985,

 

Dat is anders omdat de breedte en de projectie anders is. 

Bij Eurosilicone 800 cc heb je een breedte van 13.6cm en een projectie van 7.7 cm.

Bij de Motiva 825cc corsé heb je een breedte van 14cm en een projectie van 7.2 cm.

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Jaydee:

Hoi @Daniëlle1985,

 

Dat is anders omdat de breedte en de projectie anders is. 

Bij Eurosilicone 800 cc heb je een breedte van 13.6cm en een projectie van 7.7 cm.

Bij de Motiva 825cc corsé heb je een breedte van 14cm en een projectie van 7.2 cm.

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. 

 

Xxx Jaydee 

Wat houd de projectie in dan? Is dat de hoogte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Daniëlle1985:

Wat houd de projectie in dan? Is dat de hoogte?

De projectie is het aantal centimeters gemeten naar voren toe. Dus als je de prothese plat op de tafel legt en dan de afstand vanaf de tafel tot het hoogste punt van de prothese zou meten . Dus bij een liggende prothese is de projectie eigenlijk de hoogte van de prothese. En als ze in je borst zitten is het hoever ze naar voren steken, zeg maar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Daniëlle1985:

@Jaydee heb even gekeken in je album maar ze zijn erg mooi geworden!:D

Dankjewel meis, ben er ook erg blij mee. Thanks to Nio :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 11-1-2018 om 19:14 zei Jaydee:

Hoi @Daniëlle1985,

 

Dat is anders omdat de breedte en de projectie anders is. 

Bij Eurosilicone 800 cc heb je een breedte van 13.6cm en een projectie van 7.7 cm.

Bij de Motiva 825cc corsé heb je een breedte van 14cm en een projectie van 7.2 cm.

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. 

 

Xxx Jaydee 

@Jaydee, heb jij een maattabel beschikbaar van eurosilicone? Kan m niet vinden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, ik zal de tabel van de 85% gevulde (high profile) en de 100% gevulde (extra high profile) protheses toevoegen. 

XXX Jaydee 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.