Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Blossom

Blossom : 8 januari 2018 : Dr. A. Damen : WorldEye : Amsterdam

Recommended Posts

Op 14-1-2018 om 11:21 zei BV_JM:

Hi!

Nou ik ben op tweede kerstdag geopereerd en toen was er het team van de PC en een receptioniste/verpleegkundige aanwezig die eigenlijk alles rondom de operaties in de gaten moest houden. Daarnaast liep het echt 3 uur uit en doordat het vakantie was stond de verwarming uit in het worldeye centrum waardoor het buiten warmer was als binnen. Er blies gewoon echt koude lucht door de wachtruimte heen. 

Mijn herstel verloopt eigenlijk heel goed. Eerste week heb ik nog rechtop geslapen maar al gauw kon ik helemaal plat liggen. Ik kan eigenlijk al zelfs op mijn zij slapen alleen raden Diana Gabriels mij dit af voor de komende weken. Ik heb gelukkig wel nog 4 weken vakantie dus ik hoef thuis ook niet veel zelf te doen. 

Ga bijna iedere dag al naar de sportschool om rustig op de loopband te lopen, wat mij echt super veel heeft geholpen want ik hield echt heel veel vocht vast. 

Ik heb als het goed is een album aangemaakt. Ik weet niet of dat helemaal goed is gegaan haha !

XX

Ik ben niet zo heel vaak op het forum, vandaar mijn late reactie... Ik vond het ook erg koud, ze zeiden dat het was ivm bacteriën etc. Maar wat fijn dat jouw herstel goed verloopt! Die van mij eigenlijk ook wel. Pijn heb ik niet echt meer, ik merk het wel als ik heel druk ben geweest. Ik probeer me aan alle voorschriften te houden, Maar dat lukt gewoon niet altijd. Ik kan niet wachten tot die sportbeha af mag 's avonds en 's nachts.  Heb jij dat niet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Elisa85

@Blossom en @BV_JM mag ik jullie foto's zien pls??

Zelf krijg ik as maandag 400cc motiva full. Ik ga bij dr Fresow van bauland kliniek. X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Elisa85:

Zelf krijg ik as maandag 400cc motiva full. Ik ga bij dr Fresow van bauland kliniek. X

Wat spannend :) Is motiva full vergelijkbaar met ronde protheses? Alvast een voorspoedige operatie toegewenst:54:en ik ga je toevoegen.  X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Elisa85

@Blossom thnx meid.

De protheses die ik krijg zijn rond.

Motiva rond Full dualplane geplaatst ;) x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Elisa85:

Ik zal je toevoegen!

Liefs, 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 12-1-2018 om 10:17 zei Jasmijn_:

Gefeliciteerd met je borsten!! :wub: Leuk verslag heb je ervan gemaakt! We hebben een clubje met meiden die in januari geopereerd zijn of nog geopereerd worden. Je bent welkom om je aan te melden, je kan hem vinden onder clubs!

Ik ga ook zoeken, leuk!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi@Blossom,

Zou ik in je album mogen kijken?

Ik wordt 7 mei geopereerd door dr damen.

Ben heel benieuwd naar zijn werk ( er is weinig over hem te vinden )

Liefs 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com