Ga naar inhoud

Blossom : 8 januari 2018 : Dr. A. Damen : WorldEye : Amsterdam


Aanbevolen berichten

Hallo dames, 

 

Ik lees al een aantal maanden mee, ter voorbereiding op mijn eigen bv en afgelopen maandag was het eindelijk zover. Ik moet zeggen dat ik niet zenuwachtig was, het is iets waar ik al zo lang naar toe geleefd heb. Ik  had van mijzelf altijd een mooie volle B cup, maar na 4 zwangerschappen, waarin mijn borsten groeiden naar een F-cup, bleef er niets over dan een zeer lege B cup. Ik heb mijn bv laten doen door dr. Damen, wat een fijne man is dat zeg.

 

Eerst even de intake, die werd gedaan door Diana Gabriels zelf. Zij vond dat er minimaal 600cc in moest om de huid op te vullen. Ik schrok hier nogal van en vond het ook niet mooi staan met de pasprothesen. Gelukkig ben ik nogal relaxed van aard en dacht ik;" Eerst die pc maar spreken en horen wat zijn visie is" . Nou, zijn eerste vraag aan mij was waarom ik 600cc wilde, wat ik wilde bereiken met een bv. Ik vertelde hem dat ik gewoon weer volle borsten wilde en als dat met minder kon, graag. Hij heeft toen zeer uitvoerig gemeten en we kwamen uit op Mentor 450cc hp, dual plane, dit vond ik ook mooi staan en passen bij mijn lichaam (1.78m en 65kg).

 

Ik zou geopereerd worden in Oisterwijk, maar kreeg een week van tevoren een uitnodiging voor WorldEye. Ik zoeken op internet, blijkt het een oogkliniek (zoals de naam al zegt) te zijn. Ok... Op het borstenforum ook NIETS over te vinden... Toch maar even gebeld met DG en het klopte toch echt. Op maandag 8 januari moest ik mij om 11.00u melden, ik zou om 12.00u geholpen worden. Het liep uit met een uurtje, maar daarna mocht ik naar binnen. Ik kreeg een infuus en niet lang erna kwam Dr. Damen om nog een keer te meten, verifiëren of ik nog steeds ging voor de 450cc en af te tekenen.  Daarna mocht ik naar de OK en binnen niet al te lange tijd was ik in dromeland. 

Ik kwam vrij goed uit de narcose, niet misselijk of zo. Het eerste wat ik deed was het dekentje omhoog :) en ik denk dat ik dat wel 6x gedaan heb of zo, hahahaha

Vrij vlot erna heb ik wat gegeten, gedronken en geplast en om 17.00u lag ik weer in mijn eigen bedje. 

 

Ik ben nu 4 dagen po, maar kan helaas nog niet zonder pijnstilling. Het is zoals het is, mijn man heeft vakantie opgenomen en is thuis, de kinderen zijn onder de pannen dus ik hoef gelukkig niets. Ik heb het hele borstenforum doorgespit, dus weet wat ik ongeveer kan verwachten en dat ik vooral veel geduld (niet mijn sterkste kant) moet hebben. Ik ga uitzoeken hoe ik een album aan kan maken en daar foto's in kan plaatsen. Nog even een snel vraagje: Die stift waarmee de pc heeft afgetekend krijg ik gewoon niet van mijn lichaam af (of ik moet geweld gebruiken, hahaha). Wel zachtjes geprobeerd met water en zeep en make-up remover (waterproof), maar het wil er bijna niet af. 

 

Goed, het is weer een heel verhaal geworden, misschien tot spreeks! 

Groetjes, :166:lossom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag en natuurlijk gefeliciteerd! Fijn dat je man thuis is en je kan helpen. Als je een album hebt dan zou ik graag een kijkje nemen. Ik ben aanstaande woensdag de 17e aan de beurt, dus ook van de januari club ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

 

Welkom in onze super leuke en gezellige club!

Leuk verslag....geduld....tja heb ik ook niet. Zelf ga ik de 29e eindelijk onder t mes. Mocht je fotos of zelfs album gaan plaatsen, zou ik graag mee willen kijken ;) laat je voor nu ma lkkr in de watten leggen door je man en evt kids, want normaal ben jij as mama van 4 waars druk in de weer. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Vae:

Leuk verslag en natuurlijk gefeliciteerd! Fijn dat je man thuis is en je kan helpen. Als je een album hebt dan zou ik graag een kijkje nemen. Ik ben aanstaande woensdag de 17e aan de beurt, dus ook van de januari club ^_^

Spannend! Ben je zenuwachtig? Ik moet even uitvinden hoe ik op mijn mobiel mensen toe kan voegen,  anders doe ik het later op de laptop! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Elisa85:

Hey meis,

 

Welkom in onze super leuke en gezellige club!

Leuk verslag....geduld....tja heb ik ook niet. Zelf ga ik de 29e eindelijk onder t mes. Mocht je fotos of zelfs album gaan plaatsen, zou ik graag mee willen kijken ;) laat je voor nu ma lkkr in de watten leggen door je man en evt kids, want normaal ben jij as mama van 4 waars druk in de weer. X

Hi Elisa, 

 

Bedankt :) Ja het lukt mij steeds moeilijker rust te houden. Ik ben van mezelf ook wel een bezig bijtje;). Voor jou komt het ook steeds dichterbij, spannend! Heb je alle voorbereidingen al getroffen? Ik ga je toevoegen aan mijn album :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Blossom,

 

toevallig zocht ik ook langere tijd iets op over de worldeye kliniek. 

Ik ben daar geopereerd op 26 december door dr. Kevin Peters. Ook ik heb 450cc high profile dual plane. 

Echter heb ik niet zo'n goede ervaring met de worldeye kliniek en de werkwijze door het personeel die dag van mijn operatie. 

 

Het resultaat van mijn BV is echter wel echt precies zoals ik het wilde. Ben ook blij dat ik uiteindelijk voor de 450cc ben gegaan. 

Super fijn dat je zoveel hulp thuis hebt. Leuk om je verslag te lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Blossom:

Hi Elisa, 

 

Bedankt :) Ja het lukt mij steeds moeilijker rust te houden. Ik ben van mezelf ook wel een bezig bijtje;). Voor jou komt het ook steeds dichterbij, spannend! Heb je alle voorbereidingen al getroffen? Ik ga je toevoegen aan mijn album :) 

Hey, ja graag ben bnwd naar je fts!

Zo goed als alle voorbereidingen getroffen al idd, paar kleine dingen nog op t laatst. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BV_JM:

Hoi Blossom,

 

toevallig zocht ik ook langere tijd iets op over de worldeye kliniek. 

Ik ben daar geopereerd op 26 december door dr. Kevin Peters. Ook ik heb 450cc high profile dual plane. 

Echter heb ik niet zo'n goede ervaring met de worldeye kliniek en de werkwijze door het personeel die dag van mijn operatie. 

 

Het resultaat van mijn BV is echter wel echt precies zoals ik het wilde. Ben ook blij dat ik uiteindelijk voor de 450cc ben gegaan. 

Super fijn dat je zoveel hulp thuis hebt. Leuk om je verslag te lezen!

Hi!

Wat jammer dat het zo gelopen is:(. Bedoel je het personeel van het worldeye of het personeel van de pc? Want volgens mij zorgt de pc zelf voor het team om hem heen.  Tenminste, zo had ik dat begrepen. Desniettemin niet leuk... Wel toevallig dat we dezelfde cc's hebben. Fijn dat het resultaat wél goed is! Hoe verloopt jouw herstel tot nu toe?

En heb je toevallig al een album aangemaakt?

 

X Blossom 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Blossom:

Hi!

Wat jammer dat het zo gelopen is:(. Bedoel je het personeel van het worldeye of het personeel van de pc? Want volgens mij zorgt de pc zelf voor het team om hem heen.  Tenminste, zo had ik dat begrepen. Desniettemin niet leuk... Wel toevallig dat we dezelfde cc's hebben. Fijn dat het resultaat wél goed is! Hoe verloopt jouw herstel tot nu toe?

En heb je toevallig al een album aangemaakt?

 

X Blossom 

Hi!

 

Nou ik ben op tweede kerstdag geopereerd en toen was er het team van de PC en een receptioniste/verpleegkundige aanwezig die eigenlijk alles rondom de operaties in de gaten moest houden. Daarnaast liep het echt 3 uur uit en doordat het vakantie was stond de verwarming uit in het worldeye centrum waardoor het buiten warmer was als binnen. Er blies gewoon echt koude lucht door de wachtruimte heen. 

 

Mijn herstel verloopt eigenlijk heel goed. Eerste week heb ik nog rechtop geslapen maar al gauw kon ik helemaal plat liggen. Ik kan eigenlijk al zelfs op mijn zij slapen alleen raden Diana Gabriels mij dit af voor de komende weken. Ik heb gelukkig wel nog 4 weken vakantie dus ik hoef thuis ook niet veel zelf te doen. 

Ga bijna iedere dag al naar de sportschool om rustig op de loopband te lopen, wat mij echt super veel heeft geholpen want ik hield echt heel veel vocht vast. 

Ik heb als het goed is een album aangemaakt. Ik weet niet of dat helemaal goed is gegaan haha !

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 14-1-2018 om 11:21 zei BV_JM:

Hi!

 

Nou ik ben op tweede kerstdag geopereerd en toen was er het team van de PC en een receptioniste/verpleegkundige aanwezig die eigenlijk alles rondom de operaties in de gaten moest houden. Daarnaast liep het echt 3 uur uit en doordat het vakantie was stond de verwarming uit in het worldeye centrum waardoor het buiten warmer was als binnen. Er blies gewoon echt koude lucht door de wachtruimte heen. 

 

Mijn herstel verloopt eigenlijk heel goed. Eerste week heb ik nog rechtop geslapen maar al gauw kon ik helemaal plat liggen. Ik kan eigenlijk al zelfs op mijn zij slapen alleen raden Diana Gabriels mij dit af voor de komende weken. Ik heb gelukkig wel nog 4 weken vakantie dus ik hoef thuis ook niet veel zelf te doen. 

Ga bijna iedere dag al naar de sportschool om rustig op de loopband te lopen, wat mij echt super veel heeft geholpen want ik hield echt heel veel vocht vast. 

Ik heb als het goed is een album aangemaakt. Ik weet niet of dat helemaal goed is gegaan haha !

 

XX

Ik ben niet zo heel vaak op het forum, vandaar mijn late reactie... Ik vond het ook erg koud, ze zeiden dat het was ivm bacteriën etc. Maar wat fijn dat jouw herstel goed verloopt! Die van mij eigenlijk ook wel. Pijn heb ik niet echt meer, ik merk het wel als ik heel druk ben geweest. Ik probeer me aan alle voorschriften te houden, Maar dat lukt gewoon niet altijd. Ik kan niet wachten tot die sportbeha af mag 's avonds en 's nachts.  Heb jij dat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-1-2018 om 10:17 zei Jasmijn_:

Gefeliciteerd met je borsten!! :wub: Leuk verslag heb je ervan gemaakt! We hebben een clubje met meiden die in januari geopereerd zijn of nog geopereerd worden. Je bent welkom om je aan te melden, je kan hem vinden onder clubs!

Ik ga ook zoeken, leuk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.