Ga naar inhoud

Nootje: 28 februari 2018 : Dr. de Blécourt : Bergmans Clinics


Gast Nootje

Aanbevolen berichten

Hoi hoi!
Wat is dit een geweldig forum zeg! Ik zal mij ook eens voorstellen ^_^

 

Ik ben een jonge vrouw van 22 jaar en woon in west Noord-Brabant.

God wat was ik blij toen ik op mijn 12e mijn aller eerste bh-tje mocht kopen! Zo trots dat ik was, showde ik deze aan mijn ouders, grootouders en zelfs mijn lerares! Ik was ook nog eens het enige meisje in de klas, dus de eerste en de beste. OMG. Zielsgelukkig!
Mijn moeder dacht altijd dat ik grote borsten zou krijgen. Zijzelf had/heeft een prima maat (toen 80C en inmiddels 90B) en ik dacht altijd dat ik ongeveer haar maat zou krijgen, maar toen ik op mijn 16e nog steeds in mijn kinder bh-tje paste en de silicone pads die in mijn bh lagen, kapot scheurde op vakantie, werd dat beeld toch wel anders en overwoog ik voor het eerst: een borstvergroting. Maar ik vond het risico dat ik daarna nooit borstvoeding zou kunnen geven te erg. En dus besloot ik: nadat ik mijn kinderen heb gekregen, komt er een borstvergroting.

 

Maar toen er iemand dichtbij mij, een borstverkleining (van grote G naar volle E) onderging, ging ik vol op in the search. Dit keer wat gerichter: namelijk bij Bergmans Clinics. Ik las hun site, reviews, vroeg een informatie folder aan, zocht contact met het bedrijf en was overtuigt.
Met mijn mail en de website van Bergmans Clinics nog open, liep ik direct naar mijn moeder met mijn besluit. Zij was dan ook absoluut niet verbaast meer en begreep mijn besluit meteen.
Ik vulde een afspraak formulier in en er werd de volgende werkdag contact met mij opgenomen voor het maken van een afspraak.


Op 11 mei 2017 reden mijn ouders en ik naar Bilthoven voor een gesprek met Dr. de Blécourt.

Vrijwel meteen barste ik in huilen uit en gaf de chirurg mij vriendelijk een paar tissue’s. Hij meette mijn borsten op en vertelde mij dat ik een klein verschil had in grootte, maar dat dat zou wegvallen met de protheses en dat hij er alles aan ging doen om er een mooi, maar vooral, natuurlijk, resultaat van te maken.

Vandaag, 11 januari, heb ik mijn 2e consult gehad mij de PC en daarna direct een afspraak bij de anesthesist. Ik heb autisme en was heel blij dat zij dat goed kent, omdat haar zoontje dat ook heeft, dit geeft mij rust omdat zij dus extra goed en duidelijk zal zijn op de dag van de operatie. Mijn operatie datum is 28 februari en er word 250 of 260 CC geplaatst afhankelijk wat past.


Ik heb van mijzelf geen cup.. Ik draag nu AA75 met vulling, maar zonder vulling sluit de cup bij lange na niet aan. Ik ben 173 cm en weeg 66 kg. Ik ben lichtelijk gespierd en doe aan krachttraining. In 2015 ben ik 10 kilo afgevallen, ook toen ik dikker werd werden mijn borsten niet groter en bij afvallen ook niet (nog) minder.
Doordat ik vrij weinig vetweefsel heb, heb ik gekozen voor dual plane, omdat ik heel bang ben dat het anders erg duidelijk is dat het nep is.

De 3D echo die gemaakt is lijkt echt groot.. Maar de prothese die ik vandaag heb kunnen passen leek veel kleiner. Dus ik heb niet zo'n duidelijk beeld. Ik wil geen grote borsten.. Ik wil gewoon in een bh passen. Met een kleine B ben ik al HEEL blij!

Zijn er dames hier met ongeveer dezelfde verhoudingen en CC's?? Ik zou heel graag foto's willen zien als dat zou mogen :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Nootje

 

Welkom hier!! 

Ik kan he helaas niet helpen aan foto's omdat ik ook nog geopereerd moet worden en ook groter neem als jij. 

 

Maar we hebben wel een Februari boobies clubje. Speciaal voor de meiden die in Februari geopereerd gaan worden. Mocht je het leuk vinden kun je je bij clubs aanmelden :)

 

Liefs, Auks

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Auks:

Hoi @Nootje

 

Welkom hier!! 

Ik kan he helaas niet helpen aan foto's omdat ik ook nog geopereerd moet worden en ook groter neem als jij. 

 

Maar we hebben wel een Februari boobies clubje. Speciaal voor de meiden die in Februari geopereerd gaan worden. Mocht je het leuk vinden kun je je bij clubs aanmelden :)

 

Liefs, Auks

Hee, ja ik zie het, 375cc. Zooo moeilijk al die cc's!

Oh ik ben wel nieuwsgierig! Waar kan ik die vinden? Ik ben nog niet zo bekend hier :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Nootje 

 

die kun je op je mobiel vinden wanneer je rechts boven op de streepjes klikt en dan op Club, op de computer vind je m in de menu balk bovenin. 

 

Nadat je op aanmelden klikt krijg je van @best_boobie een pb 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.