Ga naar inhoud

rocco2912 : 19 februari 2018 : Dr. Smulders : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Rocco2912 en ik ben 20 jaar oud en wil een borstvergroting laten doen en heb het al ingepland. Alleen wil ik graag meer over te weten komen door op het forum mee te praten en te kijken. Ik vind het allemaal erg spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @rocco2912

 

Wat leuk! Wie is je pc en wat ga je nemen? 

 

Op het forum kun je vooral heel veel ervaringen lezen en daarnaast is het soms ook echt weg gezellig. @best_boobie kan je op medisch gebied helpen, en kan indien nodig bijv een medicijnschema voor je maken wanneer je bet geopereerd bent. 

 

x Auks 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Als je pc dat zegt, dan zal dat zeker ok zijn hoor. Het went enorm snel! Je moet je de vraag stellen of je teleurgesteld zou zijn mochten ze te klein uitvallen of als ze te groot zouden zijn. En zo kan je de juiste keuze maken voor jezelf :) Succes!! Zal wel heel mooi zijn hoor, je zal heel blij zijn als het achter de rug is! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rocco2912 Ik denk dat je niet snel bang hoeft te zijn dat het té groot wordt.

Als je hier de verslagen gaat lezen zie je eigenlijk dat veel meiden naar verloop van tijd zelfs zeggen dat ze nog wel wat groter hadden gemogen.

Maar als je twijfelt kun je natuurlijk altijd nog een 2e consult in plannen om te passen ^_^

 

19 Februari is al lekker snel!! We hebben een Februari Boobies club, alleen voor dames die in die maand hun nieuwe twins krijgen.

Mocht je het leuk vinden dan kun je je ook aanmelden in die club.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat niet weten hoe het in het echt is, dat blijft helaas de grote twijfel tot aan de operatie ;). Dat had ik in ieder geval. 

 

Maar als het bij het passen niet veel te groot voelde, hoef je je er al helemaal niet druk om te maken in vergelijking met wat je hier leest :). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei rocco2912:

@Auks Ja wil ik wel! Ik ga even rond zoeken want zie de site net eigenlijk hah, super leuk hoor maar even uitzoeken hoe alles werkt.

 

Gezellig!!

Wanneer je op de computer kijkt staat het bovenin in het menu.

Vanaf je telefoon klik je op de streepjes rechts boven en kun je op club klikken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei rocco2912:

@Auks Ja heb het gevonden moet alleen nog geaccepteerd worden denk ik.

Klopt, @best_boobie moet je goedkeuren en gaat je nog een PB sturen.

Ze kan dan meteen je topic aanpassen omdat je al een operatie datum hebt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.