Ga naar inhoud

Onzekerheid borsten..


Aanbevolen berichten

Hoi meiden..

Ik vraag me toch iets af...

Ik zal eerst mijn verhaal vertellen,

Ik ben dus altijd al heel onzeker geweest over mijn borsten, ik had een 75A/B, practisch helemaal niks.

daardoor had ik vaak ruzie met mijn vriend omdat ik altijd maar onzeker was en jaloers op andere meiden die wel borsten hadden.

Het was zelfs zo erg dat ik nergens meer heen kon gaan met mijn vriend, strand, zwembad of zelfs winkelen in de zomer werd een ramp! Ik stelde mezelf gewoon voor dat hij naar iemand anders haar borsten keek en die veel mooier vond als die van mij..

We konden geen tv of film meer kijken, elke keeer als er een naakte vrouw kwam, werd ik zo kwaaad en hadden we ruzie...

elke naakte vrouw had natuurlijk meer borsten als ik en waren mooier... ik verbeelde me allerlei dingen, dacht dat hij er opgewonden van werd en vond dat hij mij alleen naakt mocht zien!

ik denk dat het echt iets pysisch is, wat gewoon in mijn hoofd zit..

Als ik een bv laat doen ben ik van het probleem af dacht ik... Nou niet dus....!!! :(

Het zit er nog steeds.....

Heeft iemand dit ook of ken je iemand die dit ook heeft?

Of heeft er iemand tips?

Soms denk ik gewoon dat ik gek ben en dat ik met iemand moet gaan praten..

ik schaam me al om dit verhaal te vertellen... :blush:

dus hoop dat dit serieus genomen word..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

heey mii,

Ik zal je vertellen dat als ik en me vriend gaan zwemmen of zelfs nog maar op straat lopen en ik zie een meidmet mooie borsten kijk ik gelijk of hij kijkt en dan word ik gelijk kwaad, als we een film zitte te kijken met vrouwe die mooie borsten hebben word ik helemaal gek van de jaloezie, hij heeft op een gegeven moment ook gezegt dat het echt klaar moest zijn met dat gezeik altijd over tieten omdat hij er zo gek van werd, ik liep ook altijd te zeiken over nepborsten dan zei hij, je wilt ze zelf ook gewoon wedde dat je voor je 30ste een bv wil dan werd ik ontzettend kwaad dat hij zo over mij dacht hahaha stom he nu vind ik het eigenlijk helemaal niet stom het is gewoon super dat er zoiets bestaat ik denk dat t jaloezie was dat die meide dat wel durfde en ik niet, ik had (heb) het elke dag over borsten ben op iedeen jaloers die grotere heeft als mijn, ook oudere vrouwen ik kijk ook altijd naar de borsten van een ander, ik denk dat jaloezie in jou zit en dat dat zal blijven je hebt ze nog maar net he en als je het zelf zo vervelend vind mii kun je natuurlijk naar een psychiater gaan is helemaal niet zo raar hoor snap best dat je gek word van jezelf dat heb ik teminste wel en het is echt heeeel slecht voor je relatie onzekerheid en jaloezie. het klinkt mischien raar om naar een psychiater te gaan maar is tegewoordig heel normaal een vriendin van mij had een tijd geleden veel last van angst omdat ze niet gewent was alleen thuis te zitten ze maakte zichzelf helemaal gek van de angst en ging toen een paar x naar de psychiater en het is nu helemaal weg, ben daar zelf vroeger ook geweest ivm overlijden van mn moeder en dat doet echt deugt (niet bij iedereen ) maar bij de meeste wel hoor! Wat jij heb hebben veel meiden hoor is echt niet raar maar wel heel vervelend !! maar zou misch ff afwachten het kan nog stukke minderen!

sorry voor t lange verhaal liet me ff gaan maar herken het 100 %

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii...

ik herken je verhaal..

Nu ben ik al 2 jaar lang single, maar zo was ik bij mijn ex(en) ook.

Op dit moment, of eigenlijk al een tijdje, scharrel ik wat met een kerel en ik merk dat ik in mijn hoofd nog steeds mijn 'oude' boobies heb.

Tijdens de sex vergeet ik dat ik nu mooie heb en als hij ze aanraakt is mijn gedachte nog steeds: oei, wat zou hij er van vinden? :unsure:

Hij kent mijn oude boobies ook en zégt dat hij die ook mooi vond (leugenaar...je weet zelf hoe ze er uit zagen!Dat kan niemand mooi vinden) <_<

Maar goed, ik geloof dat dit wel normaal is,jarenlang hebben wij psychisch geleden onder het formaat van onze borsten.

Duurt denk ik wel ff voordat dit weg is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mii,

Wat vervelend dat je je zo voelt. Dit gaat meestal onbewust. Vaak heeft het met jouw onzekerheid te maken over jezelf. En dit gaat niet in eens weg na een operatie. Want je gedachtes zijn niet geopereerd. En je hoeft je niet te schamen hoor. Ik vind het knap van je dat je het bij jezelf herkent. Pas als je dingen van jezelf accepteert kan je het ook veranderen. Is de eerste stap.

Heb je het alleen met borsten of ook met andere mooie onderdelen van andere vrouwen. Die heeft mooier haar,ogen, benen, billen?

De constante vergelijking kost je heel (negatieve) energie. Is dat je waard?

De vraag is wat levert het je op?

Als je dat in gedachten houdt en je antwoord kan geven op deze vraag iedere keer wanneer je het gevoel krijgt dan kun je misschien gaan relativeren.

Als jij zeker weet dat je mannetje voor de 100% voor jou gaat dan moet je daar zelf ook in geloven. Ik zeg altijd als je denkt beter te kunnen krijgen dan moet je maar gaan. Dan komt er voor mij ook wel wat beters hahah.

En mocht je er toch last van houden is therapie misschien wel goed voor jou of jullie.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey mii,

Ik zal je vertellen dat als ik en me vriend gaan zwemmen of zelfs nog maar op straat lopen en ik zie een meidmet mooie borsten kijk ik gelijk of hij kijkt en dan word ik gelijk kwaad, als we een film zitte te kijken met vrouwe die mooie borsten hebben word ik helemaal gek van de jaloezie, hij heeft op een gegeven moment ook gezegt dat het echt klaar moest zijn met dat gezeik altijd over tieten omdat hij er zo gek van werd, ik liep ook altijd te zeiken over nepborsten dan zei hij, je wilt ze zelf ook gewoon wedde dat je voor je 30ste een bv wil dan werd ik ontzettend kwaad dat hij zo over mij dacht hahaha stom he nu vind ik het eigenlijk helemaal niet stom het is gewoon super dat er zoiets bestaat ik denk dat t jaloezie was dat die meide dat wel durfde en ik niet, ik had (heb) het elke dag over borsten ben op iedeen jaloers die grotere heeft als mijn, ook oudere vrouwen ik kijk ook altijd naar de borsten van een ander, ik denk dat jaloezie in jou zit en dat dat zal blijven je hebt ze nog maar net he en als je het zelf zo vervelend vind mii kun je natuurlijk naar een psychiater gaan is helemaal niet zo raar hoor snap best dat je gek word van jezelf dat heb ik teminste wel en het is echt heeeel slecht voor je relatie onzekerheid en jaloezie. het klinkt mischien raar om naar een psychiater te gaan maar is tegewoordig heel normaal een vriendin van mij had een tijd geleden veel last van angst omdat ze niet gewent was alleen thuis te zitten ze maakte zichzelf helemaal gek van de angst en ging toen een paar x naar de psychiater en het is nu helemaal weg, ben daar zelf vroeger ook geweest ivm overlijden van mn moeder en dat doet echt deugt (niet bij iedereen ) maar bij de meeste wel hoor! Wat jij heb hebben veel meiden hoor is echt niet raar maar wel heel vervelend !! maar zou misch ff afwachten het kan nog stukke minderen!

sorry voor t lange verhaal liet me ff gaan maar herken het 100 %

Dikke kus

Heey Meis..

Bedankt voor het delen van je verhaal!

Ben erg blij om te horen dat ik niet de enige ben..

Ik heb dat ook heel erg, ik zie dingen die er niet zijn, dan denk ik bv. dat hij er naar kijkt en dan hadden we weer ruzie !! Echt erg, als het je leven zo beinvloed! Op gegeven moment keken

we nog alleen maar films waarvan ik zeker wist dat er niks in kwam... :blush:

Ik had zo gehoopt dat het na mijn bv over zou zijn.. maar ik denk dat het nog wel even een tijdje zal duren.

Heb er inderdaad overna gedacht om naar een pysholoog te gaan ofzo.. Misschien heb ik daar wel baat bij!

Hoop dat dit gevoel bij jou ook over zal gaan na je bv.. :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii...

ik herken je verhaal..

Nu ben ik al 2 jaar lang single, maar zo was ik bij mijn ex(en) ook.

Op dit moment, of eigenlijk al een tijdje, scharrel ik wat met een kerel en ik merk dat ik in mijn hoofd nog steeds mijn 'oude' boobies heb.

Tijdens de sex vergeet ik dat ik nu mooie heb en als hij ze aanraakt is mijn gedachte nog steeds: oei, wat zou hij er van vinden? :unsure:

Hij kent mijn oude boobies ook en zégt dat hij die ook mooi vond (leugenaar...je weet zelf hoe ze er uit zagen!Dat kan niemand mooi vinden) <_<

Maar goed, ik geloof dat dit wel normaal is,jarenlang hebben wij psychisch geleden onder het formaat van onze borsten.

Duurt denk ik wel ff voordat dit weg is...

Heey GoldenGirl..

Thnx voor je reactie!! :)

Ja mijn vriend zegt ook dat ie mijn oude borsten ook mooi vind, maar als ik die nu terug zie dan denk ik ook dat ie altijd al heeft gelogen haha !!

Gelukkig hebben wij nu wel mooie boobs.. we moeten er gewoon nog aan wennen..

Ik hoop dat het ooit nog weggaat... :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mii,

Wat vervelend dat je je zo voelt. Dit gaat meestal onbewust. Vaak heeft het met jouw onzekerheid te maken over jezelf. En dit gaat niet in eens weg na een operatie. Want je gedachtes zijn niet geopereerd. En je hoeft je niet te schamen hoor. Ik vind het knap van je dat je het bij jezelf herkent. Pas als je dingen van jezelf accepteert kan je het ook veranderen. Is de eerste stap.

Heb je het alleen met borsten of ook met andere mooie onderdelen van andere vrouwen. Die heeft mooier haar,ogen, benen, billen?

De constante vergelijking kost je heel (negatieve) energie. Is dat je waard?

De vraag is wat levert het je op?

Als je dat in gedachten houdt en je antwoord kan geven op deze vraag iedere keer wanneer je het gevoel krijgt dan kun je misschien gaan relativeren.

Als jij zeker weet dat je mannetje voor de 100% voor jou gaat dan moet je daar zelf ook in geloven. Ik zeg altijd als je denkt beter te kunnen krijgen dan moet je maar gaan. Dan komt er voor mij ook wel wat beters hahah.

En mocht je er toch last van houden is therapie misschien wel goed voor jou of jullie.

Liefs

Heey,

Bedankt voor je reactie... :)

Ik denk ook dat het met onzekerheid te maken heeft..

We hebben er ook urenlang over gepraat, en hij zegt ook dat als hij een naakte vrouw ziet op tv of wat dan ook, dat dat echt geen gevoelens bij hem oproepen, dat het gewoon normaal is.

en toch kan ik het niet geloven.. het zit gewoon allemaal in mijn hoofd..

Het rare is dat het alleen bij borsten is, tuurlijk als er een knappe meid langs komt dan voel ik me ook wel een beetje ongemakkelijk maar bij borsten word ik gewoon woedend..

Het kost inderdaad heel veel energie, elke keer boos worden en je er rot over voelen, eigenlijk is dat het niet waard !! Ik wou alleen dat ik dat meer ging beseffen!!

Ik weet ook dat mijn vriend 100 procent voor mij gaat en dat hij bij mij is enz..

Ik hoop gewoon dat ik er zo uit kan komen zonder therapie..

Haha soms denk ik dat ik gek ben... ;)

Mijn jaloezie is wel iets minder geworden... maar het zit er nog wel!

Mijn vriend zegt altijd dat borsten een obsessie voor me zijn!

Het gekke is, voor mijn bv liet ik hem allerlei fotos zien van borsten hier op het forum, en toen had ik het gevoel totaal niet... echt zo stom...

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Dit heb ik ook! Als we op het strand zijn dan ben ik steeds aan het vergelijken en dan zeg ik tegen mijn vriend, kijk dan zij heeft wel borsten en zij ook en dan vroeg ik "dat vind je toch zeker veel mooier" en zo ging dat heeeel de dag door. En als hij dan zei nee dat vind ik niet en ik vind jou borsten zo mooi dan werdt ik soms zelf boos omdat ik dan vond dat hij loog! Op die manier kwel ik alleen mezelf en maak ik het voor ons beide moeilijk want wat hij ook zei of deed ik geloofde het toch niet. Het bleef/blijft maar in mijn hoofd zitten.

Maar wat ik niet had verwacht is dat jullie dit gevoel nog steeds ervaren ondanks dat vele van jullie de mooiste borsten hebben die ik ooit heb gezien! Over het algemeen vind ik siliconen borsten namelijk mooier dan echte omdat deze altijd mooi vol en bol zijn. Ik had dus verwacht dat ik als ik mijn bv zou hebben gehad dat ik dit gevoel niet meer had... Hebben jullie enig idee hoe het komt dat jullie dit gevoel nog steeds hebben? Denk je dan nog precies hetzelfde als voor de bv? En is het niet iets minder?

Ik verbaas me maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik het raar vind hoor, ik had het alleen niet verwacht maar ik denk zelf dat je zoo gewend bent geraakt aan deze gedachten en gevoelens (omdat je jezelf jaren zo hebt gevoelt en in vrij hevige mate waarschijnlijk) dat het gewoon nog steeds in je hoofd zit net als bij bijv automatisme... Zoals goldengirl ook al zegt "vergeet" ze ooit dat ze "andere" borsten heeft als vroeger. Zou het daar niet aan liggen?

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha dat heb ik ook ik laat ook allerlij borsten zien van hier, dan vraag ik, vind je deze mooi en deze en dan zegt hij ja die zijn wel mooi hoor en ik word totaal niet jaloers stom is dat he!

ik denk dat wij zo geobserdeert zijn over onze borsten dat we denken dat de mannen er ook zoveel zelfs meer mee bezig zijn maar denk eerlijk gezegd dat wij meer met borsten bezig zijn dan mannen!!

ik denk dat je die zelf verzekerdheid nog moet opbouwen mii je hersens zijn idd niet mee geopereerd wat jayro ook al zei komt vast goed !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Dit heb ik ook! Als we op het strand zijn dan ben ik steeds aan het vergelijken en dan zeg ik tegen mijn vriend, kijk dan zij heeft wel borsten en zij ook en dan vroeg ik "dat vind je toch zeker veel mooier" en zo ging dat heeeel de dag door. En als hij dan zei nee dat vind ik niet en ik vind jou borsten zo mooi dan werdt ik soms zelf boos omdat ik dan vond dat hij loog! Op die manier kwel ik alleen mezelf en maak ik het voor ons beide moeilijk want wat hij ook zei of deed ik geloofde het toch niet. Het bleef/blijft maar in mijn hoofd zitten.

Maar wat ik niet had verwacht is dat jullie dit gevoel nog steeds ervaren ondanks dat vele van jullie de mooiste borsten hebben die ik ooit heb gezien! Over het algemeen vind ik siliconen borsten namelijk mooier dan echte omdat deze altijd mooi vol en bol zijn. Ik had dus verwacht dat ik als ik mijn bv zou hebben gehad dat ik dit gevoel niet meer had... Hebben jullie enig idee hoe het komt dat jullie dit gevoel nog steeds hebben? Denk je dan nog precies hetzelfde als voor de bv? En is het niet iets minder?

Ik verbaas me maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik het raar vind hoor, ik had het alleen niet verwacht maar ik denk zelf dat je zoo gewend bent geraakt aan deze gedachten en gevoelens (omdat je jezelf jaren zo hebt gevoelt en in vrij hevige mate waarschijnlijk) dat het gewoon nog steeds in je hoofd zit net als bij bijv automatisme... Zoals goldengirl ook al zegt "vergeet" ze ooit dat ze "andere" borsten heeft als vroeger. Zou het daar niet aan liggen?

Liefs Lieke

Heey Lieke..

Oh gelukkig zijn er meer meiden die dit ook hebben... !! Ik dacht echt dat ik de enige hier was!

Ja ik had ook echt echt gedacht dat het na mijn bv over zou zijn, dat ik nergens meer last van zou hebben.. heel stom! Zo heb ik eigenlijk ook mijn vriend een beetje overgehaald, omdat t probleem alleen maar erger werd, en ik zei: als ik een bv heb laten doen dan is het vast allemaal over, want dan heb ik zelf boobs !!

ALleen helaas is t niet zomaar overgegaan.. :(

Ik vind nep borsten ook mooier als echte.. Dus daar kan t niet aan liggen.

Het is wel een beetje minder geworden hoor, als we nu ergens zijn, er is een meisje met grote borsten en een bloot truitje ben ik niet meer jaloers, want ik heb dat nu ook..

Maar als we tv kijken en er kome naakte borsten heb ik het nog wel... zo stom!!

Denk dat het gewoon nog meer tijd nodig heeft voordat weer allemaal over gaat.. het stomme is dat ik het al heb vanaf mijn eerste vriendje op mijn 16e ofzo!! :wacko:

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha dat heb ik ook ik laat ook allerlij borsten zien van hier, dan vraag ik, vind je deze mooi en deze en dan zegt hij ja die zijn wel mooi hoor en ik word totaal niet jaloers stom is dat he!

ik denk dat wij zo geobserdeert zijn over onze borsten dat we denken dat de mannen er ook zoveel zelfs meer mee bezig zijn maar denk eerlijk gezegd dat wij meer met borsten bezig zijn dan mannen!!

ik denk dat je die zelf verzekerdheid nog moet opbouwen mii je hersens zijn idd niet mee geopereerd wat jayro ook al zei komt vast goed !!

Heey bambie,

Ja heel raar is dat, dat je dan niet jaloers bent, maar misschien komt het omdat je de foto's zelf uitkiest? en omdat het alleen een foto is van borsten? geen gezicht erbij?

Denk ook inderdaad dat wij vrouwen veeeeel meer met borsten bezig zijn als mannen.. dat het voor mannen gewoon normaalste zaak van de wereld is en er verder ook niet echt gevoelens bij hebben..

Ik besef dat wel, maar het dringt nog niet in me door..

Komt wel goed uiteindelijk, als je er maar aan blijft werken..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey lieke ook al haha zie je we zijn niet de enige, 't is gewoon een minderwaardigheidscomplex WOW wat een lang woord hihi, en dat is echt iets wat je al een paar jaar er ingesleten is en denk dat je daar gewoon heel lang de tijd voor nodig heb mischien dat 'tpas in de zomer weg is omdat je dan pas echt je eige kan showen ik weet het niet, ik had eigenlijk ook verwqacht dat t gelijk over zou zijn maar nu jij dit verteld mii en ik er overnadenk is het eigenlijk wel logisch dat dat niet gelijk is je moet er zelf ook nog wat meer aan wennen! wat ik zeg is allemaal wat ik denk hoor weet het ect niet zou dat eigenlijk is aan vakkundige moete vragen heb je daar geen forums van haha:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets wat er al vanaf je 16de is dat is niet binnen notime weer verdwenen. Dat klopt wat Bambie zegt.

Maar er is zeker wel wat aan te doen hoor.

En wij vrouwen maken ons altijd meer druk dan mannen. Veel mannen vinden een beetje cellulites helemaal niet erg, maar wij vinden het vreselijk. Zo kan je nog wel doorgaan.

De meeste mannen willen graag een vrouw met een leuke uitstraling. En die krijg je als jij je goed voelt bij jezelf.

Maar lieverd geloof mij je bent echt niet de enige.

Ms ben je op je 16de een keer gekwetst wat je onzeker heeft gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets wat er al vanaf je 16de is dat is niet binnen notime weer verdwenen. Dat klopt wat Bambie zegt.

Maar er is zeker wel wat aan te doen hoor.

En wij vrouwen maken ons altijd meer druk dan mannen. Veel mannen vinden een beetje cellulites helemaal niet erg, maar wij vinden het vreselijk. Zo kan je nog wel doorgaan.

De meeste mannen willen graag een vrouw met een leuke uitstraling. En die krijg je als jij je goed voelt bij jezelf.

Maar lieverd geloof mij je bent echt niet de enige.

Ms ben je op je 16de een keer gekwetst wat je onzeker heeft gemaakt?

Ja het klopt inderdaad wel, iets waar je 5 jaar mee rond hebt gelopen KAN ook niet zomaar ineens weg zijn!

Bedankt voor jullie steun en advies allemaal, doet me echt goed en geeft me vertrouwen dat het wel goed komt, alleen dat het wat tijd kost...

Nee er is niet echt iets wat er gebeurd is op mijn 16e waardoor ik me nu zo voel.. Had toen waarschijnlijk ook al met mijn borsten te maken..

Pff wat het ontbreken van borsten niet allemaal kan doet met een meisje/vrouw... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey lieke ook al haha zie je we zijn niet de enige, 't is gewoon een minderwaardigheidscomplex WOW wat een lang woord hihi, en dat is echt iets wat je al een paar jaar er ingesleten is en denk dat je daar gewoon heel lang de tijd voor nodig heb mischien dat 'tpas in de zomer weg is omdat je dan pas echt je eige kan showen ik weet het niet, ik had eigenlijk ook verwqacht dat t gelijk over zou zijn maar nu jij dit verteld mii en ik er overnadenk is het eigenlijk wel logisch dat dat niet gelijk is je moet er zelf ook nog wat meer aan wennen! wat ik zeg is allemaal wat ik denk hoor weet het ect niet zou dat eigenlijk is aan vakkundige moete vragen heb je daar geen forums van haha:D

Ja ik hoop echt dat straks als het zomer is, en ik kan echt gaan genieten van mijn boobs in bikini en leuke truitjes dat het dan een stuk minder is of zelfs helemaal weg is!! Soms denk ik ook: doe normaal ,waar maak je je druk om? Kon ik zo maar altijd denken... maar eraan blijven werken, dan komt het goed..

Hihi was er maar zon forum he zou wel makkelijk zijn!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben het volledig eens met wat jullie allemaal gezegd hebben. Ik denk voornamelijk dat het tijd nodig heeft aangezien het ons allemaal al een aantal jaar dwarszit. Heb vroeger regelmatig gehoord dat ik "twee ruggen" had, vervolgens in de weer met vullingen in bikini's en BH en toen kreeg ik te horen "opgeplakte ballen". Tja... dan gaat het wel diep zitten. Ik heb zelfs een keer een fles sinas over me heen gekregen (omdat ik niet wilde zwemmen - moest dan mijn truitje uittrekken en dan zouden ze de "opgeplakte ballen" zien) zodat ze inderdaad konden zien wat er onder mijn truitje zat... echte borsten of vulling? Toen was ik 12 of 13 jaar! Dat is toch eigenlijk niet normaal op die leeftijd. Ik werd vroeger nooit gepest, integendeel, maar qua borsten dus wel! Op een gegeven moment maakte het me niets meer uit wat die andere mensen van mij dachten maar ik was zelf als jong meisje (toen was ik een jaar of 7?) al erg fan van borsten, ik sliep al met golfballen hahahah in mijn truitje. En dan zeiden mijn ouders, "als die ooit borsten krijgt wordt ze gek". Hahah.

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja stom is dat he dat pesten...

Mensen weten niet dat ze andere er enorm zeer mee doen!

Ik heb zelf ook wel van die opmerkingen gehad op de middelbare school..

Zelfs tijd geleden nog op mijn werk... nou dan zak je ff door de grond en dan schieten de tranen in je ogen hoor.... dat mensen zo gemeen kunnen zijn!

Gelukkig heb ik nu wel borsten... :D Tja wat je niet zelf hebt moet je maar kopen he !! Hihi.. :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps mii, diegene bij jou op je werk is wel erg onvolwassen (neem aan dat diegene ook al wel ouder is als 18 ofzo?) En daarnaast had jij voor je bv wel degelijk borsten. Cup B!!. Kijk eens naar onderstaand schema, de gemiddelde borstgrootte in NL (ik viel bijna van mijn stoel af, dacht dat het gemiddele veel grotere borsten had).

Cup AA of kleiner 3%

Cup A 13%

Cup B 31%

Cup C 22%

Cup D 15%

Cup E of groter 16%

Moest dit schema van mijn vriend opzoeken aangezien hij de cupmaat die ik wil erg groot vind en hij was ervan overtuigd dat de gemiddelde cupmaat niet zo hoog was. En hij had wel een beetje gelijk. Maar toch wil ik groot ;).

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die zijn ouder als 18... maar denk dat ze er niet over na denken ofzo!!

Ach... die tijden heb ik gehad.. maar heb er wel om gejankt dat wel!!

Hihi dat schema..

Jij moet wel veel doen om je vriend te overtuigen he? Hihi..

Ik hoop dat het gaat lukken!!

Maar inderdaad, valt allemaal wel mee!! Denk dat heel veel meiden toch echt werken met dikke push up bhs zodat hun B'tje minimaal een D lijkt ofzo!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die van mij is nogal van de "feiten" zoals hij het zelf noemt. :unsure: (ik noem het eerst tegendraads; als ik links zeg, zegt hij rechts) Tja, en hij heeft wel een beeeetje gelijk. Maar het gaat erom wat ik mooi vind, ik doe het absoluut voor mijzelf ben nu eenmaal fan van grote borsten.. wat andere mensen vinden kan mij inmiddels een worst wezen.

Ja het moet haast wel dat veel vrouwen push up's dragen want ik zie over het algemeen voornamelijk best grote borsten (maar dat komt misschien ook omdat wij daar op gefixeerd zijn?).

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden ..

nou ik kan me helemaal in jullie verhaal indenken ..alleen bij mij was het net andersom ..ja onzekerhied over borsten en gepest...maar bijmij was het niet omdat ik zulke kleine had ..maar juist omdat ik zulke grote borsten had...bij mij zijn mijn borsten enorm gaan groeien vanaf mijn 12 de ..en het hield maar niet op ...ik kreeg altijd vervelende opmerkingen over de grootte....en het gaat zo diep injezelf zitten en het maakt je zo verschrikkelijk onzeker.....ik heb jaren te wijde bovenkleding gedragen om het maar te verdoezelen ...en ikheb zelfs een borstverkleining ondergaan ( nou waren ze ookniet echt heel erg mooi enorn hangborsten en te veel vel en te grote tepels) in het begin was ik natuurlijk erg content met mijn nieuwe boobs maar spijt kwam toch al snel

en nu naar tien jaar het toch graag te willen heb ik tohc besloten om ze te vergroten ...( zwangerschappen hebben daarbij ook hun deel gedaan , maar heb ze toch te klein laten maken)

maar mi1 18...je hebt fantascish mooie boobs..ik wilde zelfs jouw fotos meenemen ald ik geopreerd word door plovier ( als je dat niet erg vind )

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

eh tja....dit is juist de reden dat ik niet meer actief ben op dit forum, al die blije vrouwen met hun nieuwe borsten en dan ik, als zeikerd, ertussen die niet tevreden is.

Ik geloof dat mn plezier over mn nieuwe borsten misschien 4 weken geduurd heeft, voordat ik weer onzeker werd en inmiddels kleed ik me alweer om in het donker of draai ik me weg van mn man zodat hij mn borsten niet ziet. Maar hier was ik ook al bang voor toen ik nog kleinere borsten had, bang dat ik toch nooit tevreden zou zijn. Ik ben naar een therapeut geweest, precies 1x haha maar dat was het toch ook niet voor mij, ik stond er niet open voor, niemand die mij kan overtuigen dat verbouwingen aan mezelf niet nodig zijn. Gelukkig ben ik niet rijk, want dan werd ik de nieuwe Marijke van Helwegen en dan niks extreems hoor, maar overal een beetje bijschaven. Vroeger bewerkte ik oude tv-gidsen, gaf ik mensen in de gids bijgeschaafde neuzen, een onderkin minder, grotere lippen enz.

Nu ben ik niet lelijk en heb ik geen slecht figuur. Maar dat volstaat niet. Ik wil perfect zijn. En ik weet dat dat onmogelijk is. Als mensen aan me vragen wat ik mooi aan mezelf vind, zeg ik steevast 'mn oren en mn sleutelbeenderen', hoe stom is dat?

Ik kijk nog regelmatig naar de foto's in de galerij en kan dan zooooveel borsten aanwijzen die ik mooier vind dan die van mij. En dat maakt me verdrietig. Ben bijna 5000 euro armer en er voor mn gevoel niks op vooruit gegaan. Volgende week heb ik mijn eindcontrole, ben benieuwd wat de arts ervan zegt en of ik enigszins kan doen alsof ik blij ben met het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft toch allemaal te maken met je zelfbeeld. Dit lees je in al jullie verhalen. Knap dat je hier openhartig over durft te praten. Maar goed, anoniem achter zon beeldscherm durven we allemaal wat meer.

Zolang je een negatief zelfbeeld hebt, zal geen een operatie je helpen om van dit soort gevoelens af te komen. Ik heb het ook van tijd tot tijd, maar probeer het als ik weer dat soort gevoelens krijg bewust van me af te zetten.

Het klinkt stom, maar ik probeer dan bewust mezelf als het ware op te hemelen. Niet waar anderen bij zijn, hoor, maar gewoon in mn hoofd! Positief denken helpt mij echt. Lekker optutten en naar complimentjes vissen. Ik leef dan weer helemaal op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.