Ga naar inhoud

Ervaringen dr. Nio tengere bouw


Wendy3

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben eindelijk zover dat ik een afspraak wil maken voor een consult. Ik heb in mijn hoofd om naar twee klinieken te gaan, waaronder waarschijnlijk de Boerhaave kliniek. Hiernaast ben ik heel nieuwsgierig naar dr. Nio, nadat ik veel goede verhalen over hem heb gehoord op dit forum. Ik zie echter dat er bijna geen foto's openbaar staan van hem, en de foto's en ervaringen die ik tot nu toe kon vinden gingen vooral over een groot aantal cc's. Nu vroeg ik mij af of er meiden zijn met een vergelijkbare bouw als ik, die bij dr. Nio een borstvergroting hebben ondergaan van max. 375cc? Ik ben zelf 1.65m lang en weeg 49 kg en ik heb nu ongeveer 65A. 

 

Groetjes,

 

Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Wendy3

Ik ben ook vrij tenger gebouwd. 1,70 en 55 kg. Ik droeg voorheen altijd een 70C van de Hunkemoller (kwam er echter achter dat ik eigenlijk omvang 60 heb). Ik heb 320cc monobloc hydrogel gekregen en draag nu 60FF. 

 

Ik ben zelf heel blij met het resultaat. Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Wendy3:

Hoi @B00bies, wat fijn dat je blij bent met het resultaat! Ik blijf nog altijd heel bang dat het fout zal gaan.. Zou je me inderdaad kunnen toevoegen aan je album? Dankjewel! :)

 

Ik voeg je toe. Ik zie dat ik er vergeten ben bij te vermelden dat ik dus door dr Nio ben geopereerd. Houd er wel rekening mee dat ik de monobloc hydrogel protheses heb. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Wendy3 Ik weet niet of het als tenger word gezien maar ik ben 1.74 en weeg normaal 65 kilo. Nu na de operatie even iets meer maar dat komt omdat ik niet mag sporten. Ik heb 370 cc monoblock hydrogel gekregen op 22 december. Mijn album staat openbaar dus je kunt gewoon kijken. Mijn hema sport bh is nu 75 E dus ik kom waarschijnlijk op een D uit in gewone Bh's

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies wauw inderdaad erg mooi! En je bent zelf tevreden over de keuze hydrogel ipv siliconen? Ik weet nog niet zo goed wat het verschil precies inhoudt.

 

@gastmama jouw resultaat vind ik ook mooi! Ik heb zelf alleen een hele smalle ribbenkast en taille, dus denk dat jouw grootte er bij mij niet mooi in verhouding uit zou zien haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Wendy3:

@B00bies wauw inderdaad erg mooi! En je bent zelf tevreden over de keuze hydrogel ipv siliconen? Ik weet nog niet zo goed wat het verschil precies inhoudt.

 

@gastmama jouw resultaat vind ik ook mooi! Ik heb zelf alleen een hele smalle ribbenkast en taille, dus denk dat jouw grootte er bij mij niet mooi in verhouding uit zou zien haha!

 

Dankjewel voor het compliment!:blush:

 

Ik heb er bewust voor gekozen na de nieuwsberichten over siliconen (gel bleeding en het lekken van siliconengel in het lichaam) en een uitgebreide research op het internet. De natuurlijke vulling van deze protheses die door het lichaam zelf kan worden afgebroken sprak mij aan. Ik heb verschillende allergieën en heb daardoor waarschijnlijk een verhoogd risico op het ASIA syndroom, dit is een autoimmuunziekte. De kans hierop is overigens wel heel klein, maar door mijn allergiën durf ik het risico niet te nemen. (Anders was ik waarschijnlijk voor Motiva gegaan). 

 

Het RIVM is bezig met een onderzoek: 

http://www.rivm.nl/Documenten_en_publicaties/Algemeen_Actueel/Nieuwsberichten/2017/Inventarisatie_klachten_van_vrouwen_met_siliconen_borstimplantaat

 

(Het verband tussen ASIA en siliconen is overigens nog niet wetenschappelijk bewezen, maar er zijn wel gevallen bekend waarbij vrouwen klachten kregen na het plaatsen van protheses en beter werden na de explantatie of na een wissel naar de monobloc hydrogel. Ook hier op het forum zijn een klein aantal vrouwen bekend die klachten kregen bijv. Melissa1983). 

 

Siliconen en allergie: 

https://www.vumc.nl/verwijzers/nieuwsberichten/siliconen-borstprotheses/

 

Het grote nadeel van de monobloc hydrogel is eigenlijk de verhoogde kans op rimpelvorming bij weinig eigen borstweefsel en een dunne huid. De protheses kunnen in zo’n geval achter de spier/dual plane geplaatst worden. Bij minder cc is er ook minder kans op zichtbare rimpelvorming. Dr Nio kan jou adviseren over wat bij jou mogelijk is. Ik kon kiezen uit 275cc en 320cc. Ik had ook wat voorbeeld foto’s meegenomen van wat ik graag wilde. Daarnaast zijn er minder maten om uit te kiezen dan bij siliconen protheses en hebben deze protheses relatief minder projectie. 

 

Dr Nio plaatst zowel siliconen protheses als hydrogel, dus als je twijfelt dan is een consult bij hem in ieder geval een goede keuze. 

 

Op de site van dr Kappel kan je veel informatie vinden over de Monobloc hydrogel. Zij is een groot voorstander van deze protheses en zij heeft ook onderzoek gedaan naar de gevolgen van borstprotheses. 

 

https://drkappel.nl/algemene-informatie/monobloc-hydrogel-blog/het-verhaal

 

Het is enkel mijn bedoeling om je te informeren. Doe vooral waar jij je goed bij voelt. :) 

 

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies Dankjewel voor de info! Heel goed om eindelijk het even duidelijk het verschil te lezen. Waarschijnlijk is het voor mij een minder goede keuze, omdat ik naar mijn idee een hele dunne huid heb op mijn borstkas (en ook weinig eigen borstweefsel). Maar inderdaad heb ik hier zelf toch geen verstand van, en ga ik vooral luisteren naar wat Nio (of een andere PC) hierover zegt. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Wendy3:

Hoi allemaal,

 

Ik ben eindelijk zover dat ik een afspraak wil maken voor een consult. Ik heb in mijn hoofd om naar twee klinieken te gaan, waaronder waarschijnlijk de Boerhaave kliniek. Hiernaast ben ik heel nieuwsgierig naar dr. Nio, nadat ik veel goede verhalen over hem heb gehoord op dit forum. Ik zie echter dat er bijna geen foto's openbaar staan van hem, en de foto's en ervaringen die ik tot nu toe kon vinden gingen vooral over een groot aantal cc's. Nu vroeg ik mij af of er meiden zijn met een vergelijkbare bouw als ik, die bij dr. Nio een borstvergroting hebben ondergaan van max. 375cc? Ik ben zelf 1.65m lang en weeg 49 kg en ik heb nu ongeveer 65A. 

 

Groetjes,

 

Wendy

Hoi! Kijk eens bij mij, heb 305 cc genomen maar daar wel beetje spijt van, over paar jaar terug voor 400+ cc, ben erg tevreden over dokter nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Linda37, ik vind het bij jou ook echt mooi, en de grootte juist ook. Maar ik begin ook wel het idee te krijgen dat de grootte misschien op foto's misleidend is, want elke keer als ik het heel mooi en ook wel groot vind lijken, vindt diegene ze te klein haha. Denk dat het misschien ook een groot verschil is met hoe het eruit ziet in kleding. Want als ik jouw foto zo zie zou dat denk ik groot genoeg zijn voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Wendy3:

Hoi @Linda37, ik vind het bij jou ook echt mooi, en de grootte juist ook. Maar ik begin ook wel het idee te krijgen dat de grootte misschien op foto's misleidend is, want elke keer als ik het heel mooi en ook wel groot vind lijken, vindt diegene ze te klein haha. Denk dat het misschien ook een groot verschil is met hoe het eruit ziet in kleding. Want als ik jouw foto zo zie zou dat denk ik groot genoeg zijn voor mij.

 

Wat voor kleding je draagt maakt een hoop verschil. In gekleurde of witte kleding dat strak valt lijken ze bijvoorbeeld veel groter dan in donker gekleurde kleding dat iets losser valt. Voorgevormde of niet-voorgevormde bh en het model van de bh maken natuurlijk ook verschil. 

 

Daarnaast went de maat gewoon snel..

 

"nep" borsten ogen over het algemeen ook kleiner dan "echte" borsten in dezelfde maat. 

 

Ik wilde na een paar maanden ook al groter. Maar ik zie nu ook wel in dat het gewoon een mooie maat is en ik nu (met moeite) nog in leuke kleding in maat XS pas. Ik heb nu al moeite om leuke bh’s in mijn maat vinden. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.