Ga naar inhoud

Kimmik : 21 februari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

44 minuten geleden zei Lavelle:

@Kimmik hoe gaat het ondertussen met je? Hoe was je controle? Xxxxx

Alles zag er prima uit! Mijn linkerborst gaat sneller dan m’n rechter en nog veel vocht op mijn borstbeen, daar heb ik eigenlijk het meeste last van. Maar ben met de dag blijer :) neem ook geen pijnstillers meer! Nu snap ik echt goed waarom het woord geduld zo vaak voorbij komt hier haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Kimmik:

Alles zag er prima uit! Mijn linkerborst gaat sneller dan m’n rechter en nog veel vocht op mijn borstbeen, daar heb ik eigenlijk het meeste last van. Maar ben met de dag blijer :) neem ook geen pijnstillers meer! Nu snap ik echt goed waarom het woord geduld zo vaak voorbij komt hier haha!

Hihi ja het woord geduld zal echt in ons geheugen gegraveerd zijn :) wat goed dat alles er prima uit zag! Heb je ondertussen ook al een album? Ben benieuwd naar de verandering. Het zag er in het begin al goed uit he. Ik ben nu 6 weken en ze veranderen nog steeds :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Lavelle:

Hihi ja het woord geduld zal echt in ons geheugen gegraveerd zijn :) wat goed dat alles er prima uit zag! Heb je ondertussen ook al een album? Ben benieuwd naar de verandering. Het zag er in het begin al goed uit he. Ik ben nu 6 weken en ze veranderen nog steeds :) xxx

Ik pb je even :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2018 om 15:59 zei Lavelle:

Hoi @Kimmik,

 

 

Welkom op het forum:viannen_01: Wat fijn dat je ook de stap hebt gezet. Hier op het forum wat ronddolen is alvast een goed begin :). Ik heb net zoals jij een goede kont, maar helaas is ons bovenlijf niet van hetzelfde he -_-. Ik heb hier ook wat zitten rondneuzen alvorens ik de stap heb gemaakt. Uiteindelijk heb ik beslist mij te laten opereren binnen twee weekjes door Dr. Straten van kliniek Heyendael. Zeer keurige man en toppie assistentes :D. Ze nemen echt de tijd om alles netjes uit te leggen en te passen. 

 

Ik heb nog geen album aangemaakt. Maar ik kan je wel dit al meegeven. Ik ben 29j, 1m60, 50kg. Ik heb heb ook niet veel vet. Ik sport redelijk veel. Ik heb nu een kleine B70 en wilde graag naar een volle C/ D cup (op het zicht) gaan. Ik krijg 350cc mentor rond dual plane geplaatst. Hopelijk heb je hier al iets aan. Ik zou zeker eens gaan. Je zal hier op het forum ook ontzettend veel mooie resultaten zien van hem, alsook de website van Heyendael :) .

 

Nog veel plezier met de oriëntatie en de zoektocht meid :101: 

 

liefs

xxx

 

 

Hoi Hoi!

 

Ik krijg 30 april ook 350cc mentor rond dual plane geplaatste implantaten. Ik ben aardig wat langer dan jij, maar de lengte/gewichtverhouding lijkt me wel redelijk gelijk. Heb jij evt een album waar ik in mag kijken? Ik vind niet erg veel voorbeelden van ronde implantaten namelijk.. Mijn pc heeft me verteld dat het bij mij mooier uit zou pakken (dus daar ga ik dan maar vanuit haha).

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei MB75A:

Hoi Hoi!

 

Ik krijg 30 april ook 350cc mentor rond dual plane geplaatste implantaten. Ik ben aardig wat langer dan jij, maar de lengte/gewichtverhouding lijkt me wel redelijk gelijk. Heb jij evt een album waar ik in mag kijken? Ik vind niet erg veel voorbeelden van ronde implantaten namelijk.. Mijn pc heeft me verteld dat het bij mij mooier uit zou pakken (dus daar ga ik dan maar vanuit haha).

 

Liefs

Hey lieverd. Ik voeg je zo meteen toe aan m'n album. Er zijn inderdaad meer voorbeelden te vinden van anatomische implantaten. Mij werd ook rond geadviseerd door mijn wens om een mooie decolleté te krijgen. Ik had namelijk niks meer van volume op de bovenpool. Volgende maand is het zo ver voor jou :). Nu lekker aftellen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei MB75A:

@Lavelle zo lief, thanks! 

 

Ja ik vind het echt vreselijk spannend maar tegelijk ben ik er ook heel erg klaar voor! Hoe voel jij je nu? 6 weken PO? En @Kimmik hoe gaat het met jou? Is het jullie meegevallen? 

Hey! Het gaat goed! De eerste dagen waren pittig. Ben ondertussen  al een paar dagen van de pijnstillers af en mijn borsten beginnen al mooi te vormen :) in het begin echt dat verliefde gevoel nog niet als ik in de spiegel keek maar sinds vanmorgen wel:wub:. Al met al is het mij op zich wel meegevallen! Zolang je in je achterhoofd houd dat het echt beter zal worden en je door de eerste dagen heen moet bijten! Fijn om te lezen dat je er klaar voor bent, zo herkenbaar! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Kimmik

Ik zat door jouw verhaal te bladeren aangezien ik dezelfde gedachte en gevoelens had over mijn AA cupje en ook jaren over na heb gedacht om een borstvergroting te doen! En als kers op de taart heet ik ook nog eens Kim!:rolleyes:

 

Na 5 jaar denken, twijfelen, piekeren ben ik 15 mei aan de beurt en krijg van Frans verstraaten 390cc Menthor high profile dual plane. Ik ben lang en slank, 1,82 m en 62 kilo.

 

Ik hoop dat je je nog steeds goed voelt bij je keuze en er blij mee bent! Ik herken jouw verhaal volkomen en heb ook eindelijk de stap durven nemen. 

 

Ik kan niet uit je verhaal halen wat voor maat je nu hebt.. Ben er nieuwsgierig naar aangezien wij beetje zelfde maat hebben/hadden. Hoop nog op een reactie aangezien de laatste alweer even geleden is.

 

Heel veel gelukjes met je mooie nieuwe boobies.:wub:

 

Liefs xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-4-2018 om 11:36 zei Zwolleboobsx:

@Kimmik

Ik zat door jouw verhaal te bladeren aangezien ik dezelfde gedachte en gevoelens had over mijn AA cupje en ook jaren over na heb gedacht om een borstvergroting te doen! En als kers op de taart heet ik ook nog eens Kim!:rolleyes:

 

Na 5 jaar denken, twijfelen, piekeren ben ik 15 mei aan de beurt en krijg van Frans verstraaten 390cc Menthor high profile dual plane. Ik ben lang en slank, 1,82 m en 62 kilo.

 

Ik hoop dat je je nog steeds goed voelt bij je keuze en er blij mee bent! Ik herken jouw verhaal volkomen en heb ook eindelijk de stap durven nemen. 

 

Ik kan niet uit je verhaal halen wat voor maat je nu hebt.. Ben er nieuwsgierig naar aangezien wij beetje zelfde maat hebben/hadden. Hoop nog op een reactie aangezien de laatste alweer even geleden is.

 

Heel veel gelukjes met je mooie nieuwe boobies.:wub:

 

Liefs xx

Hey Kim!

 

Wat toevallig inderdaad en wat leuk dat je de knoop door hebt gehakt! Je bent in hele goede handen bij Straten :D

Ik voel me enorm goed, ben zo gelukkig met mijn borsten en ze zijn met de dag mooier.

 

Na 6/7 weken kon ik echt genieten van het verliefde gevoel omdat ze er nu heel natuurlijk uit gaan zien. Je moet veel geduld hebben maar het loont écht :) Anderhalve week terug mocht ik eindelijk BH's kopen - van 75AA naar..... 75D! En op vakantie vorige week in Mexico liep ik als een ander mens rond. Niet dat ik daarvoor schaamte had in bikini, maar nu was ik compleet, zeg maar..

 

Je mag wel een foto zien maar die verstuur ik je dan graag privé :) 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kimmik:

Hey Kim!

 

Wat toevallig inderdaad en wat leuk dat je de knoop door hebt gehakt! Je bent in hele goede handen bij Straten :D

Ik voel me enorm goed, ben zo gelukkig met mijn borsten en ze zijn met de dag mooier.

 

Na 6/7 weken kon ik echt genieten van het verliefde gevoel omdat ze er nu heel natuurlijk uit gaan zien. Je moet veel geduld hebben maar het loont écht :) Anderhalve week terug mocht ik eindelijk BH's kopen - van 75AA naar..... 75D! En op vakantie vorige week in Mexico liep ik als een ander mens rond. Niet dat ik daarvoor schaamte had in bikini, maar nu was ik compleet, zeg maar..

 

Je mag wel een foto zien maar die verstuur ik je dan graag privé :) 

 

X

Hoi Kimmie!

 

Wat leuk zoals je het zegt hihi net een sprookje! Ik hoop mij na enige tijd net zo fijn te voelen.:rolleyes: Ben super nieuwsgierig hoe het er nu uit ziet, een foto is zeker welkom!! Kan niet terug vinden hoeveel cc je nou hebt laten plaatsen? Misschien dat ik er helemaal overheen kijk hoor, zwaar weekend gehad.:huh:

Als je over tijdje nieuwsgierig bent naar mijn resultaat zal ik het ook even met je delen, toch wel leuk als je van het zelfde maatje komt! Weet niet zo goed hoe het werkt met foto's sturen enzo maar dat pluis ik wel even uit.. Beetje nieuw nog hier!

Laat mij blij verassen! Dankjewel alvast, lief van je xx

 

Groetjes vanuit Zwolle!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎2‎-‎2018 om 19:27 zei Kimmik:

Jeetje wat een rollercoaster meiden! Ik ben intens gelukkig; eindelijk borsten! 

 

Niets meer dan lof voor Straten en zijn fantastische team! De eerste nacht was erg zwaar maar het gaat nu steeds beter. Ik merk dat mijn rechterborst iets pijnlijker is en ook iets hoger staat. Ik denk dat dit normaal is aangezien ik rechts ben? 

 

Ben echt super trots op mezelf ook, i did it! Ik word heel goed verzorgd en de pijn is echt wel te doen :) ben zo benieuwd hoe mijn borsten er over een aantal weken uitzien! Kan nu al niet wachten :blush: en het moment dat mijn spieren weer zullen gaan ontspannen zal ik ook HEAVEN zijn haha!

 

Een uitgebreid verslag komt er nog aan! 

 

Xx

wauw wat fijn!

 

15 mei krijg ik ook eindelijk mijn frans boobs.

ik kom wel uit een iets andere voorsituatie.

 

ik heb al borst vorming, maar door mijn zwangerschap is de zwaarte kracht gaan mee werken ;)

krijg 325 cc rond, ben erg b enieuwd hoe het bij jou is geworden.

 

zou ik in jou album mogen spieken.:wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo dames! Dit topic is al eventjes stil, maar ben het forum goed aan het rond speuren omdat ik volgende week een eerste consult heb bij van straten (heyendaal). Spannend! Ik vroeg mij daarom af of ik een kijkje in jullie album mag nemen omdat jullie zo enthousiast zijn ?

Dit klinkt overigens heel brutaal maar zo bedoel ik het niet! Probeer voornamelijk voorbeelden te zien zodat ik een beetje beeld krijg! Ik wil dit al zo lang maar nooit echt gedurfd.. Nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt om deze stap te gaan nemen! 

 

@oopsnewboobs

@Jasmijn_

@Kimmik

@MissM

@Lavelle

 

 

Even wat info over mij. Ik ben 163 en 58 kilo. Heb nu een a cupje... Ben zo benieuwd wat hij mij gaat adviseren! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

@oopsnewboobs Ik vind ze heel mooi! Als ik zoiets zie dan denk ik... Ja! Ik kan niet wachten! ?

 

Werkelijkheid is dat ik nu 3 verschillende consulten heb gehad, Straten (heyendael) van Engeland (Bergman) en Zaal (Velthuis).

 

Alle drie verschillende adviezen ook... Hier laat ik het ook bij en laat alles even bezinken wat ik nu graag wil! 

 

Wat was jouw voor situatie en hoeveel cc + wat voor type prothese heb je laten plaatsen? Ik vind het je heel mooi staan iig! Hij levert zeker vakwerk af :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 17-10-2019 om 15:12, oopsnewboobs zei:

@Es1234567 ik ben een hele tijd niet online geweest en zie nu je berichtje. Hoe was je consult? Ga je het definitief laten doen?  Ik ga je toevoegen aan mijn album!

Hoi hoi, zou je mij misschien ook willen toevoegen aan je album? Ik krijg 25 maart bv bij kliniek heyendael. Ik kan weinig foto’s vinden van Frans straten die openbaar staan. Ik hoor het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2019 om 12:28, oopsnewboobs zei:

@Es1234567 Hihi dankjewel!!

Oef, ja dat lijkt me super lastig 3 verschillende adviezen. Wat waren die adviezen? En wat is jouw situatie nu? Ik had 75A/70B, ben 1.69m, weeg 60,5kg en was toen 26 jaar. Had je wel een fijn gevoel bij een van de chirurgen? 

 

Nu heb ik hier niet meer op gereageerd zie ik ?

 

Bergman adviseerde 250, Velthuis 295 en Heyendael 325 of 340, mogelijk 365 maar die is wellicht te breed omdat mijn borst rond de 11 cm zit. 

 

Ik had wel een Goed gevoel bij de chirurgen! Bij Heyendael wel het minste. De andere 2 waren vrouwen misschien dat dat wat hielp omdat ze wat meer naar mijn gevoel luisterden. Heyendael ging voor mijn gevoel ook heel snel. Maar inmiddels heb ik wel voor heyendaal gekozen! Ik vind de resultaten daar heel erg mooi :) en heb er vertrouwen in!

 

De datum staat nu op 1 april! Super spannend! Mijn gevoel zegt 340 cc. Ik heb nu een 70 a en ben 163 met 58 kilo. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.