Ga naar inhoud

ctjeofbtje : 18 januari 2018 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hallo lieve allemaal,

 

Helaas heb ik bronchitis, en nu ben ik erg bang om de operatie door te laten gaan, die as vrijdag gepland staat. 

De assistent vertelde mij dat als ik geen koorts heb gewoon door kan gaan. 

Heeft iemand ervaring met hoesten en borstvergroting?

 

Ik ga van een a cup naar 340 cc hydrogel. 

Ik ben 1.64 en weeg 50 kg. 

 

Vind het onwijs spannend, zeker nu ik ook ziek ben deze week. Gaat het dan toch door?

 

Of heel misschien is er iemand op dit forum die ook binnenkort een borstvergroting gepland heeft staan bij dr Nio, en zou met mij kunnen/willen ruilen?

 

Ik hoor het heel graag!! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ctjeofbtje,

 

Ik ben vanochtend gebeld door parkkliniek of ik aankomende vrijdag al zou kunnen,( ik sta ingepland op 26 januari voor prothesewissel bij dr Nio). Ik zat heel even te twijfelen of ik toch vrijdag zou gaan, maar het is echt kort dag!! Ik heb op mijn werk 3 weken vrij genomen, en ik kan dit onmogelijk nu nog veranderen.

 

ik heb in 2000 mijn eerste bv gedaan, 225 Anatomisch mc Ghan,(ik had een hele kleine A cup) en straks 450cc rond Motiva 85% gevuld. En elke keer denk ik, wordt dat niet veels te groot....

Mijn huidige protheses zijn verzakt, en in MRI gezien dat er vouwen in zitten die ik heel erg goed voel.

 

superspannend allemaal he!

 

beterschap en ik hoop dat je snel een nieuwe afspraak kunt inplannen.

 

groetjes,

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ctjeofbtje:

Hallo lieve allemaal,

 

Helaas heb ik bronchitis, en nu ben ik erg bang om de operatie door te laten gaan, die as vrijdag gepland staat. 

De assistent vertelde mij dat als ik geen koorts heb gewoon door kan gaan. 

Heeft iemand ervaring met hoesten en borstvergroting?

 

Ik ga van een a cup naar 340 cc hydrogel. 

Ik ben 1.64 en weeg 50 kg. 

 

Vind het onwijs spannend, zeker nu ik ook ziek ben deze week. Gaat het dan toch door?

 

Of heel misschien is er iemand op dit forum die ook binnenkort een borstvergroting gepland heeft staan bij dr Nio, en zou met mij kunnen/willen ruilen?

 

Ik hoor het heel graag!! 

 

 

Hoii,

 

Vervelend dat je ziek bent.. Beterschap!!

Ik was ook ziek met mijn operatie ik was heel erg verkouden en hoesten , maar omdat ik geen koorts had heb ik het door laten gaan. Ze hadden iets voor mijn verkouden, geen idee wat het was maar wat een wonder spul!

 

Ik heb nog wel gehoest tijdens het herstel.. dat vond ik heel erg vervelend en dan hield ik ze maar stevig vast.. is het zelfde met niezen.. dat moet er toch uit.

 

Ik weet niet hoe erg je hoest.. bij mij viel het op zich nog wel mee en was het te doen.

 

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei xboobieonbekend:

Hoii,

 

Vervelend dat je ziek bent.. Beterschap!!

Ik was ook ziek met mijn operatie ik was heel erg verkouden en hoesten , maar omdat ik geen koorts had heb ik het door laten gaan. Ze hadden iets voor mijn verkouden, geen idee wat het was maar wat een wonder spul!

 

Ik heb nog wel gehoest tijdens het herstel.. dat vond ik heel erg vervelend en dan hield ik ze maar stevig vast.. is het zelfde met niezen.. dat moet er toch uit.

 

Ik weet niet hoe erg je hoest.. bij mij viel het op zich nog wel mee en was het te doen.

 

 

 

xxx

Dank voor je bericht! Ik hoest nu wel heel erg nog. Bijna tot overgeven aan toe. Maar ik hoop dat het vrijdag minder is. Waar had je dat spul vandaan de huisarts gewoon? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei ctjeofbtje:

Dank voor je bericht! Ik hoest nu wel heel erg nog. Bijna tot overgeven aan toe. Maar ik hoop dat het vrijdag minder is. Waar had je dat spul vandaan de huisarts gewoon? 

 

 

Pff.. ik hoop het voor je dat het over is.. als het zo erg is dat je bijna aan het overgeven bent dan lijkt het me echt geen pretje..

 

 Nee net voordat ik geopereerd was kreeg ik dat in de kliniek dat waren druppeltjes voor in mijn neus.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Chantal V:

Hoi ctjeofbtje,

 

Ik ben vanochtend gebeld door parkkliniek of ik aankomende vrijdag al zou kunnen,( ik sta ingepland op 26 januari voor prothesewissel bij dr Nio). Ik zat heel even te twijfelen of ik toch vrijdag zou gaan, maar het is echt kort dag!! Ik heb op mijn werk 3 weken vrij genomen, en ik kan dit onmogelijk nu nog veranderen.

 

ik heb in 2000 mijn eerste bv gedaan, 225 Anatomisch mc Ghan,(ik had een hele kleine A cup) en straks 450cc rond Motiva 85% gevuld. En elke keer denk ik, wordt dat niet veels te groot....

Mijn huidige protheses zijn verzakt, en in MRI gezien dat er vouwen in zitten die ik heel erg goed voel.

 

superspannend allemaal he!

 

beterschap en ik hoop dat je snel een nieuwe afspraak kunt inplannen.

 

groetjes,

Chantal

Hee, ze hebben dus toch gebeld!! Wat fijn. Ik kreeg beetje de indruk, dat ze niet echt de moeite wilden nemen om mensen te bellen. Maar nu ik jou hoor, denk ik dat ze dat wel hebben gedaan. :)  Ik kan het me voorstellen, dat dit dan zo onverwacht is en niet uitkomt. Ik dacht ik probeer het gewoon, wie weet... Ik heb ook deze periode vrij genomen, en wil daarom ook geen 1,5 maand wachten. Als niemand kan ruilen ga ik het maar gewoon aan denk ik.. niks aan te doen! Dan maar extra bikkelen. En spannend idd ook voor jou, al weet je al een beetje hoe het voelt.. ik ben zo zenuwachtig voor de pijn.. Ik hoor zoveel horror verhalen. Maarja je moet er wat voor over hebben haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 11-1-2018 om 18:15 zei ctjeofbtje:

Ik wordt volgende week vrijdag geopereerd!! Super blij! en opgelucht! Bedankt voor de reacties.

Dus als ik het goed begrijp, ben jij vrijdag 18 januari in parkkliniek geopereerd, door dr. Nio, hè? Dan ga ik je titel aanpassen, je verhuizen naar de operatieverslagen, en je verzoek in de club goedkeuren. Ik tag je in het topic van de club ook even, want er zijn regels die iedereen ff moet lezen.

Onder andere dat alle updates, inclusief operatieverslag, in je eigen topic moeten komen. Dit topic dus :)

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.