xlaux Posted October 2, 2017 Posted October 2, 2017 Hoi allemaal! Ik heb mij aangemeld om informatie te verzamelen over een bv. Ik heb nog geen consulten gehad omdat ik toch eerst de opties en mogelijkheden wil bekijken. ik ben super benieuwd naar jullie ervaringen en waar jullie zijn geweest natuurlijk! Voor mij is het erg belangrijk dat het wel natuurlijk blijft. aangezien ik 1.60 ben en nog geen 50 kilo, ben ik bang dat het snel nep word.. Ik ben een kapster dus vind het lastig om te bepalen hoelang ik zeker aan moet houden voor herstel (ookal is dit voor iedereen anders) Liefs,
Debbos Posted October 2, 2017 Posted October 2, 2017 58 minuten geleden zei xlaux: Hoi allemaal! Ik heb mij aangemeld om informatie te verzamelen over een bv. Ik heb nog geen consulten gehad omdat ik toch eerst de opties en mogelijkheden wil bekijken. ik ben super benieuwd naar jullie ervaringen en waar jullie zijn geweest natuurlijk! Voor mij is het erg belangrijk dat het wel natuurlijk blijft. aangezien ik 1.60 ben en nog geen 50 kilo, ben ik bang dat het snel nep word.. Ik ben een kapster dus vind het lastig om te bepalen hoelang ik zeker aan moet houden voor herstel (ookal is dit voor iedereen anders) Liefs, Hi Meis! ik ben 1,58 en weeg ook 50/51KG Ik heb 11 sept 450cc Eurosilicone High profile ronde prothese achter de spier gekregen. Ik had voorheen 75B. Ik vind het echt meevallen dat het er nep uitziet. (Smaken verschillen natuurlijk). Het past iig perfect bij mijn postuur! Kreeg zelfs nog compliment van mijn Pc dat het toch wel perfect staat! Voor foto's kan je in mijn album spieken. ik ben geopereerd door Dr hermens via Ats kliniek, ik kan het iedereen aanraden! Zo ontzettend lief daar en de nazorg is ook zoo goed! Ik mocht dag 9 al op controle en over 2 weken heb ik weer een controle. herstel is bij iedereen weer anders. liefs Debby
xlaux Posted October 2, 2017 Author Posted October 2, 2017 @Debbos het ziet er idd heel mooi uit! Heb meteen even ats kliniek opgezocht, bedankt voor je tip!
tante-chan Posted October 3, 2017 Posted October 3, 2017 7 uur geleden zei xlaux: Hoi allemaal! Ik heb mij aangemeld om informatie te verzamelen over een bv. Ik heb nog geen consulten gehad omdat ik toch eerst de opties en mogelijkheden wil bekijken. ik ben super benieuwd naar jullie ervaringen en waar jullie zijn geweest natuurlijk! Voor mij is het erg belangrijk dat het wel natuurlijk blijft. aangezien ik 1.60 ben en nog geen 50 kilo, ben ik bang dat het snel nep word.. Ik ben een kapster dus vind het lastig om te bepalen hoelang ik zeker aan moet houden voor herstel (ookal is dit voor iedereen anders) Liefs, Hoi welkom! Waar kom je vandaag? Misschien handig om dat wat advies te krijgen van klinieken uit de buurt
xlaux Posted October 3, 2017 Author Posted October 3, 2017 @Gentle regio oost Nederland, maar ben best bereid er een stukje voor te rijden
Bunny87 Posted October 3, 2017 Posted October 3, 2017 9 uur geleden zei xlaux: Hoi allemaal! Ik heb mij aangemeld om informatie te verzamelen over een bv. Ik heb nog geen consulten gehad omdat ik toch eerst de opties en mogelijkheden wil bekijken. ik ben super benieuwd naar jullie ervaringen en waar jullie zijn geweest natuurlijk! Voor mij is het erg belangrijk dat het wel natuurlijk blijft. aangezien ik 1.60 ben en nog geen 50 kilo, ben ik bang dat het snel nep word.. Ik ben een kapster dus vind het lastig om te bepalen hoelang ik zeker aan moet houden voor herstel (ookal is dit voor iedereen anders) Liefs, Hey @xlaux ik ben 1m71 en weeg 56kg, A-cup. Ik krijg binnenkort op 18/10 Motiva Full Ergonomics 295cc (dual plane) door dr. Verdonck in de Belgian Breast Clinic (BBC). Hiermee zal ik uitkomen op een grote C-cup. Dr. Verdonck is een hele aangename en vriendelijke man die zijn job uitvoert met hart & ziel. Hij doet 800 - 1000 bv per jaar. Hij gaat altijd voor naturel look! Veel succes met je zoektocht!
MOniiek Posted October 3, 2017 Posted October 3, 2017 Hii Ik ben gisteren geopereerd by kliniek heyendael en kom zelf ook uit regio oost haha. Ik ben zeer tevreden! Moet nog wachten op het eindresultaat natuurlyk maar het zijn fijne mensen allemaal en de pc luistert naar je wensen en denkt met je mee. Ik ben wel wat groter(1.76) en zwaarder (65kg) maar ik wilde het ook niet te groot/nep. Ik had een lege C (veel afgevallen) dus ruimte over en heb 375cc en 400cc gekregen. Ik ben geen kapster dus daar kan ik je niet bij helpen maar ik heb ruim 2 weken vrijgenomen en je moet er rekening mee houden dat je 6 weken je armen niet omhoog mag doen (bij jezelf haren wassen byv.). Ik zou gewoon hier naar vragen by je eerste consult zodat je weet waar je rekening mee moet houden. Succes met zoeken
MissBeauty Posted October 3, 2017 Posted October 3, 2017 Hoi @xlaux Ik ben zelf 1.56 en weeg rond de 51 kilo, Ik heb hetzelfde als jou ben ook bang dat het te snel nep zal zijn het ballen effect zeg maar! Ik ben bij een pc geweest bij dokter straten kliniek heyendael, Dat voelde vanaf het eerste telefoontje tot aan het consult gewoon heel goed dat ik heb besloten om niet meer verder te gaan kijken. Mijn operatie datum staat bij hun dan ook vast voor 17 juli 2018 Dokter straten gaat ook liever niet groter maar kijkt naar wat er bij je lichaam past! Ik ga van hem 350cc rond high profile cohesive 1 van mentor krijgen ik vond dat tijdens het passen heel mooi staan en zeker niet groot, Heb ook 400 450 gepast maar dat vond ik echt te groot voor mij... dr straten heeft tegen mij gezegd dat ik zeker wel 6 weken herstel in acht moet nemen en pas na 6 weken weer alles mag en kan doen.. werk veel met mijn handen moet ook veel bukken en regelmatig boven mijn schouders dingen pakken op het werk!! Ga die 6 weken wel thuis blijven is ook al geregeld met mijn werk gelukkig! X MissBeauty
Debbos Posted October 3, 2017 Posted October 3, 2017 10 uur geleden zei xlaux: @Debbos het ziet er idd heel mooi uit! Heb meteen even ats kliniek opgezocht, bedankt voor je tip! Dankje! En aub x
Debbos Posted October 3, 2017 Posted October 3, 2017 10 uur geleden zei xlaux: @Debbos het ziet er idd heel mooi uit! Heb meteen even ats kliniek opgezocht, bedankt voor je tip! Dankje! En aub x
Jgj Posted October 3, 2017 Posted October 3, 2017 Heee ! Spannend allemaal! ik ben 2 weken geleden geholpen en ben ook kapster. Ik heb 6 weken vrij genomen, 3 weken vakantie en 3 weken onbetaaldverlof. Je moet je armen 6 weken naar beneden houden. Dus eigenlijk kan je gewoon niks doen in de salon, .zelfs haren wassen gaat hem niet worden! Goooodluck!
xlaux Posted October 4, 2017 Author Posted October 4, 2017 Wat leuk om allemaal te horen! Nou trekken kliniek heyendael en de belgian breast kliniek toch mijn aandacht!
Ellen125 Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 5 uur geleden zei xlaux: Wat leuk om allemaal te horen! Nou trekken kliniek heyendael en de belgian breast kliniek toch mijn aandacht! Het beste kun je een consult plannen met beide artsen zodat je je gevoel kunt volgen en kunt kijken welke arts het beste bij je wensen aansluit. Verdonck is wat voorzichtiger dan Straten dus het kan zijn dat Straten meer cc wil plaatsen dan Verdonck. Daarnaast heeft Verdonck 3 merken waar hij mee werkt, dus het is even kijken wat je het meeste aanspreekt. Mocht je voor Verdonck of Straten gaan zit je met beide in ieder geval heel goed !
best_boobie Posted January 7, 2018 Posted January 7, 2018 Hoi hoi@xlaux Ik zag je aanvraag voor de januariclub, maar kan niet vinden in je topic door wie en wanneer je geopereerd wordt. Misschien dat je dat even kunt updaten? Tag of citeer me maar ff, dan kan ik daarna kijken dat ik je toelaat xx BB
xlaux Posted January 10, 2018 Author Posted January 10, 2018 Even mijn operatie verslag! In de drukke december maand heb ik namelijk even geen tijd gehad om online te zijn dus ook niks gepost maar afgelopen maandag was het zo ver en heb ik eindelijk mijn nieuwe boobies gekregen! Ik moest mij 9 uur melden dus dus daar zaten we om kwart voor 7 al in de auto! En ja hoor.. file file file. Gelukkig was ik toch netjes om 5 voor 9 binnen! Daar bleek dat iedereen last had van de file en ze een half uurtje uit liepen. Ik ben rond 10 uur op gehaald en rond kwart voor 11 ok in gegaan. Narcose erin en lekker slapen. Voordat ik het wist lag ik alweer op de uitslaap kamer en na even gezellig gekletst te hebben met de buurvrouw (die zei heb je al gekeken? Ohja ik heb tieten!!!) mocht ik terug naar een andere kamer waar mijn ouders en vriend weer bij mij mochten. Gelukkig was ik een van de weinigen die niet misselijk uit de narcose kwam dus lekker even wat gegeten een voordat ik het wist zat ik alweer in de auto terug naar huis! De eerste avond en nacht weinig pijn gehad en heel goed kunnen slapen. Helaas lig ik nu al de halve nacht wakker van de rugpijn dus als iemand goede tips heeft?! Liefs! X
xlaux Posted January 10, 2018 Author Posted January 10, 2018 @best_boobie bij deze mijn operatie verslag
prix Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Gefeliciteerd!! Fijn dat het zo voorspoedig is verlopen. Hoe en wat is geplaatst? En die rugpijn... die klopte rugpijn. Wat bij mij helpt tijdens het zitten/liggen is stevige kussens. En zodra het weer kan proberen recht te lopen.
xlaux Posted January 10, 2018 Author Posted January 10, 2018 @prix Er is 300cc anatomisch dp geplaatst! Recht lopen gaat eigenlijk heel gaat, wil het liefst ook wat platter liggen en juist niet te hoog! Maar zal toch ook even stevige kussens proberen. bedankt voor je tip!
Desert-Rose Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 @xlaux Hoi hoi gefeliciteerd met je nw boobs. Ik heb je topics even samengevoegd, verder kun je nu alle updates in dit topic neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan. Ik wens je een goed herstel. x
best_boobie Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 15 uur geleden zei xlaux: @best_boobie bij deze mijn operatie verslag ik zie dat desert je topics samengevoegd heeft en ik heb je net toegelaten tot de januariclub Lees je wel de regels in de club nog ff in het tabje bovenaan in de club? Alvast bedankt!! xxx
Laure Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 Op 10-1-2018 om 03:41 zei xlaux: Even mijn operatie verslag! In de drukke december maand heb ik namelijk even geen tijd gehad om online te zijn dus ook niks gepost maar afgelopen maandag was het zo ver en heb ik eindelijk mijn nieuwe boobies gekregen! Ik moest mij 9 uur melden dus dus daar zaten we om kwart voor 7 al in de auto! En ja hoor.. file file file. Gelukkig was ik toch netjes om 5 voor 9 binnen! Daar bleek dat iedereen last had van de file en ze een half uurtje uit liepen. Ik ben rond 10 uur op gehaald en rond kwart voor 11 ok in gegaan. Narcose erin en lekker slapen. Voordat ik het wist lag ik alweer op de uitslaap kamer en na even gezellig gekletst te hebben met de buurvrouw (die zei heb je al gekeken? Ohja ik heb tieten!!!) mocht ik terug naar een andere kamer waar mijn ouders en vriend weer bij mij mochten. Gelukkig was ik een van de weinigen die niet misselijk uit de narcose kwam dus lekker even wat gegeten een voordat ik het wist zat ik alweer in de auto terug naar huis! De eerste avond en nacht weinig pijn gehad en heel goed kunnen slapen. Helaas lig ik nu al de halve nacht wakker van de rugpijn dus als iemand goede tips heeft?! Liefs! X Haha volgens mij was ik dit!??? Ben je in bosch en duin geopereerd ??? Xx
Linmiy Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 Op 10-1-2018 om 03:41 zei xlaux: Even mijn operatie verslag! In de drukke december maand heb ik namelijk even geen tijd gehad om online te zijn dus ook niks gepost maar afgelopen maandag was het zo ver en heb ik eindelijk mijn nieuwe boobies gekregen! Ik moest mij 9 uur melden dus dus daar zaten we om kwart voor 7 al in de auto! En ja hoor.. file file file. Gelukkig was ik toch netjes om 5 voor 9 binnen! Daar bleek dat iedereen last had van de file en ze een half uurtje uit liepen. Ik ben rond 10 uur op gehaald en rond kwart voor 11 ok in gegaan. Narcose erin en lekker slapen. Voordat ik het wist lag ik alweer op de uitslaap kamer en na even gezellig gekletst te hebben met de buurvrouw (die zei heb je al gekeken? Ohja ik heb tieten!!!) mocht ik terug naar een andere kamer waar mijn ouders en vriend weer bij mij mochten. Gelukkig was ik een van de weinigen die niet misselijk uit de narcose kwam dus lekker even wat gegeten een voordat ik het wist zat ik alweer in de auto terug naar huis! De eerste avond en nacht weinig pijn gehad en heel goed kunnen slapen. Helaas lig ik nu al de halve nacht wakker van de rugpijn dus als iemand goede tips heeft?! Liefs! X Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Ik ben ook maandag geholpen. Maar dan bij de Boerhaave. Die pijn in je rug herken ik wel. Ben ook echt een buikslaper. Hoe voel jij je verder??
xlaux Posted January 11, 2018 Author Posted January 11, 2018 @Linmiy ik mis vooral het op mijn zij draaien, maar dat kan vast snel weer . Merk vandaag echt vooruitgang! Doordat ik wat meer beweeg blijft mijn rug ook iets losser. hoe is het bij jou?
Linmiy Posted January 12, 2018 Posted January 12, 2018 9 uur geleden zei xlaux: @Linmiy ik mis vooral het op mijn zij draaien, maar dat kan vast snel weer . Merk vandaag echt vooruitgang! Doordat ik wat meer beweeg blijft mijn rug ook iets losser. hoe is het bij jou? Jaaa ik mis op me zij liggen ook. Ik mag verder ook niet klagen over hoe ik me voel. Deze week is me man nog thuis. Dus daar moet ik nog even van profiteren. Vanaf maandag sta ik er alleen voor met 2 kids. Maar heb er wel vertrouwen in.
xlaux Posted January 25, 2018 Author Posted January 25, 2018 Hoi hoi! Bijna vergeten even te updaten Ondertussen ben ik al 2,5 week po en het gaat heel goed!! Ik ben sinds deze week begonnen met halve dagen werken en moet echt oppassen dat ik niet te veel ga doen. De eerste paar dagen waren even doorbijten maar wie mooi wil zijn.. nu heb ik af en toe nog last van de littekens maar voor de rest eigenlijk weinig pijn. De vorm word ook steeds beter! Gelukkig beginnen ze een beetje te zakken, als ik teveel doe voelt het trouwens wel of ze weer omhoog kruipen nog even geduld en ben heel benieuwd hoe ze er over een aantal weken uit zien want ik ben nu al blij!! Liefs,
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.