Ga naar inhoud

Voorstellen! Afspraak bij Diana Gabriels en Vito Koeijers van A klinieken


Babsboobies

Aanbevolen berichten

Hallo dames! Ik spiek al een paar maanden mee omdat ik al jaren mijn borsten niet mooi vind. Qua cupmaat heb ik niets te klagen, want dat is een d-cup. Alleen heb ik vrij puntige borsten en ik droom van mooie ronden. Daarnaast ben ik door veel afvallen en een zwangerschap volume bovenin kwijt. Heb nu de knoop doorgehakt en heb 2 consulten gepland. Een is morgen bij Diana Gabriels, omdat Kevin Peters via haar gaat en 26-1 heb ik bij A klinieken een afspraak met Vito Koeijers. Het liefst zou ik ook naar Nio gaan, maar ik lees over wachtlijsten van een half jaar voor een consult.....Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen met Peters en Koeijers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat is zeker zo. Vandaag bij Diana Gabriels geweest en zij adviseren 500 cc voor de spier en ronde protheses om een optische lift te krijgen. Met passen was het wel heel erg wennen zo groot. Vond mijzelf net Dolly Parton, maar op de foto's valt het mee en je bent het nog niet gewend. 26ste naar Vito Koeijers en kijken wat hij zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Babsboobies

Ik ben 19 december bij dr. Koeijers geweest en ik kan hem zeker aanraden! Ik was zelf ook op gesprek geweest bik dr. Peters. Maar Aklinieken sprak mij veel meer aan dan Kliniek Gabriels. En daarnaast vond ik het consult met Koeijers ook wel echt informatief. Hij nam er veel meer tijd voor. Ik denk dat ik er ongeveer een uur ben geweest. En ging dan ook zonder vragen naar buiten.

Wel werkt dr. Koeijers veelal met anatomische protheses. Dus als je echt heel graag rond wilt is dr. Peters misschien wel een betere optie.

 

Ik ben zelf van een 75c/70d naar een 75f/70g gegaan. En ik heb 395cc en 480cc anatomische protheses. Vanwege het verschil wat ik in me borsten had, en dr. Koeijers heeft dit echt heel mooi weggewerkt :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Babsboobies:

Ik heb gebeld met de Parkkliniek en dr. Nio heeft medio maart pas plaats voor een intake en dan kan het 6 tot 8 weken duren voordat de operatie plaats vindt. Denk dat ik eerst Koeijers maar ga afwachten.

Hoi hoi. Ik lees met je mee. Maar als je naar Nio wilt gaan. Is het misschien ook een optie om via het OLVG west te gaan. Ik zelf ben ook door Nio geopereerd. Ben echt super blij met hem! Werd wel in Rotterdam geopereerd maar misschien gaat het sneller als je via het OLVG west gaat. Heel veel succes met je soek tocht naar de juiste pc. Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Chellebel:

Hoi hoi. Ik lees met je mee. Maar als je naar Nio wilt gaan. Is het misschien ook een optie om via het OLVG west te gaan. Ik zelf ben ook door Nio geopereerd. Ben echt super blij met hem! Werd wel in Rotterdam geopereerd maar misschien gaat het sneller als je via het OLVG west gaat. Heel veel succes met je soek tocht naar de juiste pc. Groetjes 

 

En via het OLVG West is het echt een stuk goedkoper.. Scheelt al gauw 800 euro (, tenzij ze de tarieven flink omhoog hebben gegooid per 1 januari).

 

Je hebt wel een verwijzing nodig van je huisarts. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei B00bies:

 

En via het OLVG West is het echt een stuk goedkoper.. Scheelt al gauw 800 euro (, tenzij ze de tarieven flink omhoog hebben gegooid per 1 januari).

 

Je hebt wel een verwijzing nodig van je huisarts. :) 

Ook dat is inderdaad helemaal waar. Scheelt idd hoop centjes. Voor exact dezelfde behandeling. Hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Nio is echt een toppertje ik heb ook sinds dinsdag mijn NIOOS en heb ruim 5 maanden moeten wachten, maar was het wel echt waard! Succes in ieder geval

 

die 5 maanden was omdat ik niet anders kon hoor

 

ohja en Koeijers heb ik ook al positieve dingen over gelezen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei CupA84tje:

En Nio is echt een toppertje ik heb ook sinds dinsdag mijn NIOOS en heb ruim 5 maanden moeten wachten, maar was het wel echt waard! Succes in ieder geval

 

die 5 maanden was omdat ik niet anders kon hoor

Ja jij was idd dinsdag aan de beurt. Hoe was het gegaan? En hoe voel je je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja wat moet ik erop zeggen...

 

Ik ben geopereerd bij Diana Gabriels, het ging voor mijn gevoel heel erg vlot. Het is echt een borstenfabriek. Diana en haar dochter nemen niet echt de tijd voor je en de andere consultanten wel.  Persoonlijk heb ik gemengde gevoelens over, mijn borsten zijn mooi geworden, maar ze hadden echt weinig persoonlijke aandacht. Het was naar mijn idee echt het geld incasseren en daarna vonden je voor mijn gevoel minder belangrijk.

 

Het is een erg ongeorganiseerde kliniek. Ik zit in een Whatsapp groepje met de meiden met wie ik op de rustkamers lag en die vinden dat ook.

 

De na-zorg is ook niet je van het ... Je krijgt medicatie en niet eens een schema, ze hadden niet gezegd wat je wel en niet mag doen. Je moet zelf bellen en meestal namen ze niet eens op.... Héél slecht! Waar ik geopereerd ben, was wel persoonlijke aandacht lieve broeders en zusters.

 

Het is niet slecht! Maar wat persoonlijke aandacht en tijd om vragen te stellen hebben ze niet.

 

Tja. Ik denk als je kwaliteit zoekt en persoonlijke aandacht, dat je daar beter niet kan komen.

 

Maar zoek je een goedkoper alternatief en is dit forum voor jou genoeg om dingen op te zoeken?! Kies dan vooral Diana Gabriels.

 

Neem gerust een kijkje in mijn album! Ik geef er even toestemming voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Mima:

Tja wat moet ik erop zeggen...

 

Ik ben geopereerd bij Diana Gabriels, het ging voor mijn gevoel heel erg vlot. Het is echt een borstenfabriek. Diana en haar dochter nemen niet echt de tijd voor je en de andere consultanten wel.  Persoonlijk heb ik gemengde gevoelens over, mijn borsten zijn mooi geworden, maar ze hadden echt weinig persoonlijke aandacht. Het was naar mijn idee echt het geld incasseren en daarna vonden je voor mijn gevoel minder belangrijk.

 

Het is een erg ongeorganiseerde kliniek. Ik zit in een Whatsapp groepje met de meiden met wie ik op de rustkamers lag en die vinden dat ook.

 

De na-zorg is ook niet je van het ... Je krijgt medicatie en niet eens een schema, ze hadden niet gezegd wat je wel en niet mag doen. Je moet zelf bellen en meestal namen ze niet eens op.... Héél slecht! Waar ik geopereerd ben, was wel persoonlijke aandacht lieve broeders en zusters.

 

Het is niet slecht! Maar wat persoonlijke aandacht en tijd om vragen te stellen hebben ze niet.

 

Tja. Ik denk als je kwaliteit zoekt en persoonlijke aandacht, dat je daar beter niet kan komen.

 

Maar zoek je een goedkoper alternatief en is dit forum voor jou genoeg om dingen op te zoeken?! Kies dan vooral Diana Gabriels.

 

Neem gerust een kijkje in mijn album! Ik geef er even toestemming voor.

Heel jammer inderdaad dat je nu gemengde gevoelens hebt. Gelukkig ben je wel tevreden over je borsten. Ik had precies dezelfde ervaring. Alleen had ik al gemerkt tijdens het consult. Ik vond het ook erg jammer dat ik de arts niet sprak maar een erg jong meisje die mij vertelde dat ik een lift nodig zou hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Babsboobies:

@Mima Voor mij is via Diana Gabriels direct afgevallen. Er wordt een arts geadviseerd die op de zwarte lijst staat met maar liefst 6 aantekeningen inclusief een schorsing. Dus no way! De 26ste heb ik een afspraak met pc Vito Koeijers en misschien dat ik toch een verwijsbrief ga halen voor Nio in het OLVG.

Gelijk heb je! Heel veel succes met je zoek tocht. En ja ik kan je niks vertellen over Vito, maar Nio wel. Dat is mijn held whahhahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.