Ga naar inhoud

Leonie88 : 29 december 2017 : Dr. A. Damen : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

ik ben 29 december geopereerd in de kliniek in Vlaardingen, pc Damen en via praktijk gabriels...

ik heb 275 cc achter de spier, middel profiel van Mentor

 

ik kan niet zeggen dat ik me goed voel. Helse pijn al gehad, bevalling is minder pijnlijk iig! Vreselijk!!

week lang aan de tramadol gezeten.

nu kan ik nog niet zonder dus heb elke dag een dosis paracetamol tabletten en zetpillen.

ik heb onwijs last vd bh die ik draag, die doet zeer op mn borsten, doet zeer onder mn borst en mn borstbeen lijkt wel geplet te zijn geweest! 

Spierkramp in mn borstbeen, soort stuwing in de borst, wanneer word ik minder! Ik zou in principe vrijdag weer auto mogen rijden...hoe ga ik dat doen? Niet denk ik..

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Leonie,

 

De pijn die je hebt klinkt heel herkenbaar. Ik ben vorig jaar in februari geholpen en het viel mij echt tegen qua pijn. Het voelt alsof er een olifant op je gestaan heeft. Ik dacht na 1 week ook alles te kunnen doen, maar had echter 2 en half week nodig om te herstellen / auto te kunnen rijden. Goed luisteren naar je lichaam!

 

Die bh heb ik na een week vervangen door een sportbh van de hunkemoller, geeft je veel meer steun en dat scheelt een hoop pijn!

 

Hoe vind je het resultaat tot nu toe? Ben je tevreden over Damen? Ik wil namelijk een second opinion bij hem doen, maar vind het een moeilijke beslissing. 

 

Geniet van je boobs!

Groetjes Moon

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.