Ga naar inhoud

Sex na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hahahahaha nou ik ben nog steeds "maagd" hoor, mn boobs zijn nog niet uitgetest!!!!

Avondje stappen was leuk, had makkelijk met een man mee kunnen gaan want wat zijn mannen toch makkelijk zeg haha maar heb dat uiteraard niet gedaan, waren sowieso mn types niet. Heb wel een hele zware dag gehad gister. Was de bedoeling om vroeg naar huis te gaan, het was een verjaardagsfeestje van een vriendin in een kroeg die al om 1 uur dicht zou gaan, maar het is weer allemaal anders gelopen natuurlijk. Om 2 uur zat ik in de taxi, best netjes want ik kom na het stappen nooit voor 6 uur thuis, maar ja, toen ik uit de taxi stapte, kwam ik dus die vriendin tegen die dat feestje had gegeven, die was op weg naar huis. Ze vroeg of ik nog meeging voor 1 drankje en ik kon geen nee zeggen, ben toen eerst nog even mn moeders huis ingegaan, heb een fles champagne gepakt en tja...........die hebben we helemaal opgedronken en uiteindelijk lag ik er 5 uur in en werd mn dochter om 6 uur wakker. Ben de hele dag dus echt kapot geweest, sinterklaas en zwarte pieten over de vloer, de hele familie met kinderen en aanhang over de vloer, eten drinken nou je kent het wel dus toen ik thuiskwam met de kids om 8 uur gisteravond kon je me wel opvegen. Ben om 9 uur naar bed gegaan en om 7 uur wakker geworden.....10 uur geslapen dus en dat is niet meer gebeurd sids ik een baby was, en ik moet zeggen: IK VOEL ME NOG STEEDS KLOTE :154:

Maar ja, 's avonds een vent, 's ochtends een vent dus ik ga me niet aanstellen en nu opschieten want mn dochter moet naar school......pffff ik word oud!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha wat een gezellige avondje :51: toch,

tijd kent geen grenzen dan,gewoon door gaan.

Heerlijk vroeg je nestje opzoeken en slapen,

dan ben dag dr na al heel wat opgeknapt,bank hangen :93: hahaha.

Ik ken dat ook, maar die dag erna joh vreselijk en we weten

het allemaal maar tiiiiiiiiiis zo Gezellig he :43: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja erg he, en als er al een paar drankjes inzitten dan denk je gewoon eerder: ach, waarom ook niet, ik ben er nou toch hahahaha. Van te voren neem ik me altijd voor om me te gedragen en netjes op tijd naar huis te gaan en aan het eind blijkt altijd dat ik WEER de laatste ben die weggaat terwijl ik altijd de enige ben die er vroeg uit moet voor de kinderen.

Nou ja, ik overleef het telkens weer en van moe zijn ga je niet dood dus de volgende keer zal wel weer hetzelfde worden haha.

Vandaag lekker rustig aan doen, beetje bijlezen hier en zo lekker lang in een heerlijk warm bad....mn kinderen vermaken zich wel met hun nieuwe speelgoed :127:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...
Op 3 december 2010 om 09:37 zei emmy0203:

hahahaha..nou daffy ik oon niet ....laat maar horen hoe het was ... :153:

:154::154: ..mishien loop jij wel tegen zon vent aan die seks met neptieten het helemaal niet zo geweldig vind...hihih...nee hoor ik zit maar te dollen ....maar je zal zeker bekijks hebben met jouw dames...heel veel plezier vanavond.....

gr emmy

5 dagen PO en ik heb het ook rustig gedaan :P hahaha 

dus idd je lichaam geeft het zelf aan wat kan en niet kan. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.