Ga naar inhoud

Jessie1995 : 20 februari 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Gast Jessie1995

Aanbevolen berichten

Gast Jessie1995

Goede middag

Ik ben Jessie 22 jaar en word 20 februari’s geopereerd.

ik laat 500cc ronde motiva plaatsen Dual plane,

ben benieuwd hoe het gaat worden en ben best zenuwachtig,

 

Hoor graag hoe het bij jullie ging na de operatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

@Jessie1995

 

Hoi hoi, 

 

Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik gelijk even de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu verder alle updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
1 minuut geleden zei Desert-Rose:

@Jessie1995

 

Hoi hoi, 

 

Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik gelijk even de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu verder alle updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker aftellen.

 

x

Ooh hartstikke bedankt!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Jessie1995

25 januari heb ik de laatste dingen besproken met pc Roel fresow:wub:

Het gaat 400 en 425 dual plane ronde protheses worden 

ben zo onwijs zenuwachtig 

nu maar alvast wat dingen inkopen voor na de operatie zoals pyjama’s met knoopjes en makkelijke kleding haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Jessie1995:

25 januari heb ik de laatste dingen besproken met pc Roel fresow:wub:

Het gaat 400 en 425 dual plane ronde protheses worden 

ben zo onwijs zenuwachtig 

nu maar alvast wat dingen inkopen voor na de operatie zoals pyjama’s met knoopjes en makkelijke kleding haha

Hoi

Ik ben 26 jan geopereerd door dr Fresow...helemaal top

Geen pijn alleen beetje een drukkend gevoel.

Je hoeft je geen zorgen re maken hoor

Goede voorbereiding is inderdaad slim

Ik heb ook ronde motiva 500 cc en ze zijn nu wel gezwollen en dik haha

Maar de maat is prima denk ik.

Succes met je voorbereiding hahaha

Gr xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Jessie1995:

25 januari heb ik de laatste dingen besproken met pc Roel fresow:wub:

Het gaat 400 en 425 dual plane ronde protheses worden 

ben zo onwijs zenuwachtig 

nu maar alvast wat dingen inkopen voor na de operatie zoals pyjama’s met knoopjes en makkelijke kleding haha

Hey meis,

 

Ik krijg morgen precies hetzelfde door dezelfde pc.

400/425cc motiva rond full dualplane door dr Fresow.... wat is jouw voorsituatie? Ik ben 168 & 53 kg& heb nu 70b, ongelijke b x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
Zojuist zei FreeChloe:

Ben benieuwd hoe het is gegaan bij deze PC, overweeg hem namelijk ook.

 

Groetjes Chloe 

Het is iniedergeval een hele leuke man Haha en hij komt professioneel over en heb nog nergens klachten kunnen vinden,

de fotos die ik gezien heb van dr fresow zijn allemaal super mooie borsten dus ik vertrouw er wel op maaar altijd handig als iemand net voor je gaat zodat je ervaringen kunt delen hah

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Jessie1995 said:

Het is iniedergeval een hele leuke man Haha en hij komt professioneel over en heb nog nergens klachten kunnen vinden,

de fotos die ik gezien heb van dr fresow zijn allemaal super mooie borsten dus ik vertrouw er wel op maaar altijd handig als iemand net voor je gaat zodat je ervaringen kunt delen hah

Ja inderdaad! Super leuk en spannend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Jessie1995:

Het is iniedergeval een hele leuke man Haha en hij komt professioneel over en heb nog nergens klachten kunnen vinden,

de fotos die ik gezien heb van dr fresow zijn allemaal super mooie borsten dus ik vertrouw er wel op maaar altijd handig als iemand net voor je gaat zodat je ervaringen kunt delen hah

Ja hoor kan je gerust overwegen 

Deze man heeft geen slechte recensies en zijn werkervaring is echt goed na te lezen enz....

Hij zegt gewoon wat hij denkt en heeft mij goed geadviseerd dus is het 500 cc full geworden.

Nu dag 3 na operatie...en het gaat super.

Weinig tot geen pijn gehad...wel druk op borst maar niks engs en gewoon te doen hoor. 

Ik zou zeggen ga op consult en dan weet je vanzelf wat je wil.

Dr fresow opereerd voor faceland in de Beaulandkliniek 

Via faceland kost de bv 2250

Dat is dan gewoon alles hetzelfde als dat je het via de Beaulandkliniek zelf zou doen...scheelt alleen wat centen 

Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Reg Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ben blij om te horen dat je je na 3 dagen al zo goed voelt en ik heb hier gelezen dat meer meiden bij hem weinig pijn hebben na de ingreep. Ze adviseren om een weekje PO vrij te nemen van werk sowieso, maar denk je dat het te doen is om na een dag of 2-3 al een paar uurtjes per dag te werken, gewoon wat mailtjes te beantwoorden vanuit huis? Of ben je dan nog erg snel moe? Vind het namelijk moeilijk om zo lang helemaal niet te werken ivm eigen bedrijf.

En ik ga inderdaad binnenkort op consult bij hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei FreeChloe:

@Reg Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ben blij om te horen dat je je na 3 dagen al zo goed voelt en ik heb hier gelezen dat meer meiden bij hem weinig pijn hebben na de ingreep. Ze adviseren om een weekje PO vrij te nemen van werk sowieso, maar denk je dat het te doen is om na een dag of 2-3 al een paar uurtjes per dag te werken, gewoon wat mailtjes te beantwoorden vanuit huis? Of ben je dan nog erg snel moe? Vind het namelijk moeilijk om zo lang helemaal niet te werken ivm eigen bedrijf.

En ik ga inderdaad binnenkort op consult bij hem!

Iedereen is anders maar je moet rekening houden met je armen niet te hoog te bewegen 

Mailtjes moet lukken joh 

Ik ben gisteren naar de zwarte markt gegaan en 2 uurtjes gelopen. Ging gewoon prima. Je bent wat sneller moe en natuurlijk af en toe een stekend pijntje maar het is echt 100%meegevallen.

Ga je ook naar faceland? Want het 1e consult is dan met een assistent en de 2e met DrFresow

Nou ben benieuwd hoor

X

Weet je al wat je zelf wilt

Welke maat heb je bijv nu? En wat wil je graag

Ik heb dus de 500cc en ik vind het een super goed advies van de dr geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Reg said:

Iedereen is anders maar je moet rekening houden met je armen niet te hoog te bewegen 

Mailtjes moet lukken joh 

Ik ben gisteren naar de zwarte markt gegaan en 2 uurtjes gelopen. Ging gewoon prima. Je bent wat sneller moe en natuurlijk af en toe een stekend pijntje maar het is echt 100%meegevallen.

Ga je ook naar faceland? Want het 1e consult is dan met een assistent en de 2e met DrFresow

Nou ben benieuwd hoor

X

Weet je al wat je zelf wilt

Welke maat heb je bijv nu? En wat wil je graag

Ik heb dus de 500cc en ik vind het een super goed advies van de dr geweest.

Ja ik ga binnenkort ook naar faceland, ben al bij twee andere PCs op consult geweest maar ben er nog niet helemaal uit. Ik heb van mezelf een kleine C cup, oogt meer als een B vind ik en de maat wordt voor mij tussen 300 en 350 cc, dat weet ik al. Heb jij dual plane? Ik overweeg boven de spier maar ik weet niet of Fresow dat ook doet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995

Wat fijn dat het al zo goed gaat @FreeChloe

Heb je een operatie verslag? 

Kan ik me beetje meer inleven hahah

ben zooo zenuwachtig,

vooral toen me man gister zei dat hij ook zenuwachtig was hoe het gaat worden en of het wel mooi word,

nog 21 daagjes  wachtennn

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Jessie1995 said:

Wat fijn dat het al zo goed gaat @FreeChloe

Heb je een operatie verslag? 

Kan ik me beetje meer inleven hahah

ben zooo zenuwachtig,

vooral toen me man gister zei dat hij ook zenuwachtig was hoe het gaat worden en of het wel mooi word,

nog 21 daagjes  wachtennn

Dat was @Reg ik ben zelf nog niet aan de beurt geweest :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jessie1995:

Wat fijn dat het al zo goed gaat @FreeChloe

Heb je een operatie verslag? 

Kan ik me beetje meer inleven hahah

ben zooo zenuwachtig,

vooral toen me man gister zei dat hij ook zenuwachtig was hoe het gaat worden en of het wel mooi word,

nog 21 daagjes  wachtennn

Ja dual plane.

Ik ben ook bij 3 klinieken geweest

en faceland gekozen uiteindelijk 

Ik heb een operatieverslag geplaatst

 

En geloof me

Het zal zeker mooi worden wacht maar af

Begin zijn ze te opgezet en gezwollen maar je zal gelijk verschil zien

T komt helemaal goed 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995

Nog maar 17daagjes wachten voor mij!!

 

gister even een hulpje geregeld hah

mijn vriendin komt elke dag na der werk even helpen thuis en mijn moeder probeert ook zoveel mogelijk te helpen gelukkig

en ik heb natuurlijk mijn man nog die smorgens mijn dochtertje moet aankleden enzo

 

Elke dag ben ik meer ze uwacghtig aaaaaaah nog ffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Jessie1995
Op 18-2-2018 om 09:55 zei Tattoo greet:

succes tis bijna dinsdag

Morgen om 14:00 melden :wub:

 

vanavond mijn dochter na mijn schoonmoeder Brengen en morgen voordat we gaan aanrijden nog snel even kusjes en knuffels halen en dan gaat het gebeuren hihi

dinsdaf avonds gaat mijn vriendin mijn dochter halen bij schoonmoeder en die brengt me dochter woensdag avond weer thuis. Dus heb dan eventjes rust

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jessie1995:

Morgen om 14:00 melden :wub:

 

vanavond mijn dochter na mijn schoonmoeder Brengen en morgen voordat we gaan aanrijden nog snel even kusjes en knuffels halen en dan gaat het gebeuren hihi

dinsdaf avonds gaat mijn vriendin mijn dochter halen bij schoonmoeder en die brengt me dochter woensdag avond weer thuis. Dus heb dan eventjes rust

pas om 1400 uur :( ik hoop toch echt wel eerder, mijn drie kids komen vanaf 3 uur thuis hoop dan eigenijk wel thuis te zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.