Ga naar inhoud

Wat mag ik doen qua sporten?


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal! 

 

Ik noem mezelf xboobieonbekend hier, ik ben bijna 20 jaar en pas geleden een bv operatie ondergaan.

Er is 300cc geplaatst onder de borstspier. Wat een pijn heb ik gehad zeg.. maar het is het allemaal waard geweest!!

 

Mijn vraag gaat over sporten.. ik wil wat kilo's kwijt :43:.

Mijn eten heb ik al aangepast en nu nog het sporten.. wat mag ik allemaal doen? Ik ben nu ongeveer 10 weken PO.

 

Ik zat zelf te denken aan hardlopen op de band.. fietsen.. en ik dacht misschien iets aan krachttraining met lichte gewichten, squatten ect.

 

Kan iemand mij hier iets wat duidelijkheid over geven?

Mijn lichaam is dus niet gewend om heel erg te sporten:83::88: , dus zal ik veel spierpijn krijgen zal dat ook zo zijn bij mij borsten? ook omdat het achter de borstspier geplaatst is ?

 

Alvast bedankt!  :116:

 

Ohja.. ook voelen mijn littekens iets wat dik is dat erg?

 

Groetjes

xxxxxxxxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Claudiat:

Ik heb van mijn PC te horen gekregen dat ik na 6 weken weer mag sporten.  Ik doe voornamelijk aan hardlopen dus weet niet hoe het zit met krachttraining. 

 

Ik volg ff.  

Okee bedankt voor de tip! Dan begin ik met hardlopen dat zou dan geen kwaad kunnen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei xboobieonbekend:

Okee bedankt voor de tip! Dan begin ik met hardlopen dat zou dan geen kwaad kunnen.

 

 

Er zijn pc's die hardlopen vooral de eerste drie maanden afraden, dit ivm het hobbelen... 

Fietsen, en benen trainen, en wat cardio is geen probleem in het begin (hoe lang ben je nu po?)

Vanaf 3 maanden mag je alles weer opbouwen, ook het trainen van borstspieren, maar dus niet er vol in vliegen, OPbouwen :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @xboobieonbekend!

 

Wat fijn dat je happy bent met je boobies! 

 

Ik zou beginnen met krachttraining op eigen gewicht. Ook omdat je nog geen ervaring hebt qua krachttraining (toch? :blush:). Zo kun je je focussen op de techniek en zul je vanzelf met meer kilo's kunnen trainen. Of misschien met een PT'er? 

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei best_boobie:

Er zijn pc's die hardlopen vooral de eerste drie maanden afraden, dit ivm het hobbelen... 

Fietsen, en benen trainen, en wat cardio is geen probleem in het begin (hoe lang ben je nu po?)

Vanaf 3 maanden mag je alles weer opbouwen, ook het trainen van borstspieren, maar dus niet er vol in vliegen, OPbouwen :)

 

xxx BB

Oke dan zal ik toch even contact op nemen met mijn PC om te kijken wat hun er over zeggen qua hardlopen..

Ik ben 10 weken PO.

 

Bedankt voor je info!

 

 

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Kimmik:

Hoi @xboobieonbekend!

 

Wat fijn dat je happy bent met je boobies! 

 

Ik zou beginnen met krachttraining op eigen gewicht. Ook omdat je nog geen ervaring hebt qua krachttraining (toch? :blush:). Zo kun je je focussen op de techniek en zul je vanzelf met meer kilo's kunnen trainen. Of misschien met een PT'er? 

 

x

 

Hoii!

 

Ja ik ben heel blij!! Ben jij ook al geholpen? :1boobs:

 

Ja mijn vriend help mij met trainen, ik heb zelf echt geen idee wat ik er mee aan moet.

Bedankt voor je tips! :116:

 

 

xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei xboobieonbekend:

Hoii!

 

Ja ik ben heel blij!! Ben jij ook al geholpen? :1boobs:

 

Ja mijn vriend help mij met trainen, ik heb zelf echt geen idee wat ik er mee aan moet.

Bedankt voor je tips! :116:

 

 

xxxx

 

 Nee nog niet, ik mag 21 januari op consult :wub: kan niet wachten! Operatie staat voor 21 februari als optie voor nu! Aftellen geblazen haha :)

Succes met trainen!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.