Ga naar inhoud

What to do?! 400 eurosilicone of 500? Help ladies


Savaaa

Aanbevolen berichten

Lieve chica’s!

eind februari word ik geopereerd aan een borstvergroting door dr. Jurgens maar ik kan niet kiezen tussen 400cc of 500cc eurosilicone. Ik ben 1.68cm en 68 kilo heb nu een a70. Wat denken jullie?

dit houd me al weken wakker hoop dat jullie willen meedenken♥️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Savaaa

 

Hey :)

 

Ik ben zelf 1.67 en 69kg en ik had een 70d/75c als voorsituatie. En als ik eerlijk ben zou ik je aanraden om voor 500cc te gaan. Ik heb zelf 395cc en 480cc gekregen en ik zit nu op een 75f/70g. En dit klinkt echt groot, maar dat oogt het echt totaal niet. Het lijkt op een E ongeveer.  

Dus ik denk dat die 500cc jou heel blij gaat maken. ^^ Als de zwelling weggaat na de operatie heeft de meerderheid echt spijt dat ze niet voor groter zijn gegaan. En ik ben ook echt blij dat ik het maximale erin heb laten stoppen. Je moet echt niet schrikken van het getal 500, want dat is echt niet zo groot. :)

 

 

Groetjes :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Savaaa ik ben 1.70 en 65kg. Ik heb sinds kort eurosillicone 410cc. Bedenk je goed dat meer cc ook vaak breder is. En ik weet dat @best_boobie daar problemen mee heeft gehad. Bedenk je goed wat je zelf wilt. Ik had een 80b en kom met die 410cc op een 75e uit in sportbh. 

Het is wel pas 3 weken geleden dus nog niet mijn definitieve maat. Gezien je omtrek misschien handig om even te informeren welke prothese je precies krijgt. Er zit namelijk verschil in breedte hoogte en projectie. Zo voorkom je dat je straks side boobs krijgt. @best_boobie correct me of im wrong 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb idd te brede prothesen gehad, tov mijn eigen borstbreedte..

Is het een High profile die je krijgt @Savaaa?

Als je me een pb stuurt, met de gegevens van de prothesen, dan kijk ik wel ff met je mee.. Kan ik ook de maten eens naast elkaar zetten voor je, en heb je misschien wat meer overzicht over waar je voor kiest.. 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.