Ga naar inhoud

Kleine prothesen (Minder dan 265 cc)


Aanbevolen berichten

Hello,

 

Ik sta op punt een operatie voor een bv in te plannen maar ben er nog niet uit welke grootte ik zou nemen.

Ik heb momenteel een klein 80A en zou naar een volle B willen gaan. (Ik ben 1m76 en weeg 62kg)

Er werd mij 265cc achter de spier aangeraden (Wellnesskliniek) maar ik twijfel of zelfs dit niet te groot is.

 

Zijn er sommigen die kleine prothesen hebben laten plaatsen en me daar hun ervaring en eventueel foto's willen over delen?

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Mima:

Je kan 265 cc invoeren en dan op albums drukken :)

Hey Mima,

Ik heb dit geprobeerd (265, 265 cc, 265cc,..) in te geven en te zoeken op zowel albums als op afbeeldingen maar ik krijg geen resultaten...

 

Ik zoek nog even verder, hopelijk lukt het.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jolee:

Hey Mima,

Ik heb dit geprobeerd (265, 265 cc, 265cc,..) in te geven en te zoeken op zowel albums als op afbeeldingen maar ik krijg geen resultaten...

 

Ik zoek nog even verder, hopelijk lukt het.

 

Groetjes

Op google g

 

5 minuten geleden zei Jolee:

Hey Mima,

Ik heb dit geprobeerd (265, 265 cc, 265cc,..) in te geven en te zoeken op zowel albums als op afbeeldingen maar ik krijg geen resultaten...

 

Ik zoek nog even verder, hopellu lluklluheh

 

GroetjGGroGroeGroetGroetj

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Jolee

 

Ik kwam ook van een A80... Ben alleen iets kleiner: 1.68m en was 58 kg. Ik heb 1,5 week geleden een operatie achter de rug met 275cc, achter de spier, dus heel erg vergelijkbaar met jouw iaangeraden maat. ik was ook heel bang dat het te groot zou zijn en wilde maximaal een bescheiden C. 

 

Belangrijk is sowieso.... De 265cc die je is aangeraden..... Is dat high profile (HP) of medium profile (Mp)? Weet je meer over de betreffende protheses? 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn operatie via Diana Gabriels laten doen, chirurg: Dr. Damen. Ik heb hiervoor 2 verschillende pasafspraken gedaan, 2 afspraken met de chirurg en ook nog een second opinion bij een chirurg van een andere kliniek. Ik ben zelf ook een enorme twijfelkont, zeker met de angst dat het te groot zou worden. Dus moest echt bevestigd worden in mn twijfels en keuzes. 

 

Via Diana Gabriels is het goedkoop, maar je merkt wel dat het enigszins lopende band werk is daar.... Redelijk vlug vlug. Maar ik had gelukkig wel een heel goed gevoel bij de chirurg. 

 

Waarom de MP en HP zo belangrijk is, is omdat dat de projectie naar voren aangeeft. Dus hoe bol en recht naar voren staan ze straks. De MP oogt wat mij betreft een stuk natuurlijker, zeker als je een iets bredere omtrek hebt en denk dat dit ook wel iets is wat je zoekt. Hiermee kan je automatisch al hoger in het aantal cc zitten, omdat ze niet zo ver naar voren steken. Bij die eerste afspraak had ik nooit verwacht dat ik uiteindelijk voor 275 cc zou gaan;). 

 

Maar ben er nu superblij mee en ze ogen echt helemaal niet groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84

Ze ogen zeer natuurlijk, mede doordat het dual plane is geplaatst. Ze beginnen nu (6 weken po) ook al behoorlijk zacht te worden. Foto heb ik niet nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.