Ga naar inhoud

lien 31 : 15 januari 2018 : Dr. Segers : Katern : Leuven


lien 31

Aanbevolen berichten

Ik zou je niet te hard vastpinnen op de angst voor de pijn. Laat het op je afkomen, je kan er toch niet zoveel aan doen. Gewoon goed je pijnstilling nemen. Hopelijk heb je wat hulp in je omgeving? Succes in elk geval! Kijk vooral uit naar het resultaat en waarom je dit doet! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @lien 31

Oef jeetje, dat is een hoop tegelijk hihi. 
Een armlift erbij, heb ik zelf nog niet gelezen, maar wel al verschillende verhalen van een borstcorrectie en buikwandcorrectie tegelijkertijd. Zou vooral eens door de verhalen struinen hier op het forum :) 

Mag ik je vragen bij welke pc en in welke kliniek je geopereerd gaat worden? Dan kan ik je topictitel aanpassen. 
Zo kun je in dit topic dan al je updates blijven plaatsen en ook je operatietverslag. Leuk voor anderen weer, die op zoek zijn naar deze info :) 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-1-2018 om 15:02 zei lien 31:

Beste 

ik word 15 januari geopereerd een borstvergroting, armlift en buikwandcorrectie 

heeft er nog iemand dit tegelijk laten doen en hoe is de pijn en het herstel hier van 

ik ben zo bang

Ik heb buik en borsten wel in 1x gedaan. Kon de 1e 3 wkn alleen overeind als iemand hielp zoals bij oudere mensen vastpakken onder je arm en op 3 

.huppetee dus vraag me wel af hoe je dst gaat doen als je ook de arm lift erbij hebt.Maar de pijn vondt ik te doen ..gewoon blijven liggen  rust houden..komt t helemaal goed.

Suc6 xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lien 31

Wat spannend! Morgen ben je aan de beurt!

Ik hoop dat je operatie goed verloopt en je een spoedig herstel hebt!

Hoe voel je je?

 

Ik wordt als alles deze week bevestigd wordt op 26 februari geopereerd, krijg ik een buikwandcorrectie en een borstvergroting. 

Ik vind het ook ontzettend spannend en volg daarom met grote interesse dit topic. 

 

Heel veel sterkte morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei lien 31:

@Mareealles is goed verlopen de eerste 3 dagen waren echt niet te doen van de pijn en ik heb ook een infectie opgelopen waardoor ik sinds vandaag pas terug thuis ben grt

Pfff... heftig! Pijn en ook nog een infectie, wat vervelend! Ik ben blij te lezen dat het nu beter met je gaat, hopelijk herstel je snel. 

Al gekeken naar het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei lien 31:

@best_boobie urine infectie Door de blaassonde

 

8 uur geleden zei lien 31:

@best_boobie voor de rest gaat het prima met mij ,de pijn is ondercontrole en stap al flink rond ik heb ook een zalige nacht gehad in mijn eigen bed zonder licht en lawaai

ach verhip, wat rot, maar pffff, ik ben eigenlijk blij dat dat alles is :P Sorry dat ik het zo zeg, maar was ff bang dat er al een ontsteking ontstaan was in een van je wonden!!
Maar alles is dus nu weer onder controle, gelukkig! Nu lekker opknappen, maar wel rustig aan he. Je energie heeft veel energie nodig voor je herstel. Goed eiwitrijk eten en veel water drinken, helpt! :)

Een goed herstel gewenst!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.