Ga naar inhoud

1 jaar po steken in borst


Aanbevolen berichten

Hoi lieve allemaal,

 

ben inmiddels een goed jaar po en super blij met m’n boobies. Ze zijn heerlijk zacht en heb nooit ergens last van gehad. Tot een aantal weken geleden.. in mijn rechterborst heb ik af en toe steken of een zeurderig gevoel. Als ik op die kant slaap voelt het ook niet altijd heel prettig. Nu ben ik kapster en ook nog eens rechts dus dacht ik dat het misschien overbelasting was aangezien ik in mijn week vakantie nergens last van heb gehad. Mijn tepel aan deze kant is vanaf het begin af aan verdoofd geweest en heel langzaam komt het gevoel weer wat terug. De huisarts heeft er naar gekeken en gevoeld en kon er niks aan ontdekken. Als er iets is wat er misschien lichtelijk verschillend is is dat dat mijn rechterborst een heeeel klein beetje meer gespannen is. Kan iemand me geruststellen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat leuk om te horen dat je algemeen gezien zo tevreden bent met je borsten!

Ik hoop dat er inderdaad niets ergs aan de hand is zoals je huisarts aangaf. 

 

Probeer mezelf toch ook regelmatig wat te kalmeren als ik iets vreemd voel (ben wel nog niet zolang po). Maar voor men operatie had ik ook wel eens gezwollen borsten, spanning, kliertjes, borstspier overbelast. Denk dat we dat al eens durven vergeten omdat we wat bang zijn dat er iets mis zou zijn :D dus ik duim keihard mee dat er niks aan de hand is en je borsten gewoon even wat humeurig zijn :D 

Als het te lang blijft duren nog eens naar je pc gaan?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.