Ga naar inhoud

B-boob : 9 januari 2018 : Dr Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben 21 jaar en heb 9 januari mijn operatie bij Dr Straten van kliniek Heyendael! Ik krijg 390 of 345 cc afhankelijk van wat het beste past. Mijn voorsituatie is een 70a/70b.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen bij dokter Straten! 

 

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

 

We hadden elkaar al even gesproken via pb, maar nog een keertje via deze weg: welkom op het forum!

Leuk dat je voor Straten hebt gekozen, al mijn ervaringen met hem kan je lezen in mijn topic in operatieverslagen. Je datum schiet iig al op, nog maar 3 nachtjes!!  We hebben een club met meiden die allemaal in januari geopereerd zijn/worden. Je kan deze vinder onder 'clubs', misschien leuk? 

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B-boob
Ik zal je topictitel ff aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Fijn dat je een topic aangemaakt hebt :) 
Kan hier straks ook je operatieverslag in en alle andere updates :35: 

Als je je eigen topic 'volgt' zie je ook als iemand reageert erop, die je niet tagt, zoals Jasmijn_ hierboven ;) Je krijgt er dan een melding van :) 

Alvast veel succes!

xxx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: operatieverslag dr Straten

Mentor 390 cc anatomisch DP

9 januari was het zo ver. Ik moest mijzelf om 13.00 melden in Rozendaal. Daar aangekomen werd ik vrijwel gelijk meegenomen. Ik moest me omkleden en kreeg een mooi operatiehemd en mutsje op :P. Rond half 2 werd ik op een bed gelegd waar mijn infuus werd geprikt door een verpleegkundige. Normaal ben ik heel moeilijk te prikken, maar deze verpleegkundige lukte het meteen! Om 14.15 kreeg ik alvast antibiotica toegediend door mijn infuus. Dr Straten liep wat uit dus ik moest nog een half uurtje langer wachten tot het zover was. Verpleegkundige waren heel gezellig en aardig dus dit was niet zo erg! Om 14.45 kwam dr Straten mij aftekenen en werd ik de OK binnen gereden. De narcose werd toegediend en nog geen 10 seconde later lag ik al lekker in dromenland. Om 16.00 opende ik mijn ogen weer. De verpleegkundige kwam vertellen dat alles heel goed was gegaan en dat ik toch de 390 cc had gekregen die ik wilde! :D Ik heb mijn nieuwe boobs gelijk kunnen bewonderen en wat was ik er blij mee! Helaas had ik direct veel pijn toen ik wakker werd. Rond half vijf kwam dr Straten langs om uit te leggen hoe alles was gegaan en om te vragen hoe het met me ging. Ik kreeg morfine toegediend en een tablet voor de nacht. Rond 18.00 kon ik, nadat ik me iets beter voelde, lekker naar huis. Ik moet eerlijk zijn dat ik de eerste dagen erg veel pijn heb gehad. Tot nu toe slik ik 3x per dag paracetamol, celebrex en 2x zaldiar. Die zaldiar is de eerste dagen mijn redding geweest, want daardoor was het een beetje uit te houden!

Ik ben momenteel 4 dagen PO en ik heb wel iets minder pijn dan afgelopen dagen, ook slaap ik snachts al wat beter.

Ik hoop dat de komende dagen de pijn snel afneemt! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.