Ga naar inhoud

pijntjes


Mima

Aanbevolen berichten

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hey Meiden,

 

Ik ben nu 9 dagen PO en de pijn word elke dag ietsjes minder, gelukkig.

 

Ik ben benieuwd naar jullie collage over de boob journey. En hoeveel cc en wat jullie gedaan hebben, Dual Plane of voor de spier.

 

Hoe is het nu met de pijn?

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het artikel gelezen over google, waarvan een link staat in de pb die je kreeg bij je registratie hier op het forum? Tevens staat ie in de mededeling hierboven, die heet: Nieuwe leden, AUB lezen.
Anders heb ik hem hier nog even voor je neer gezet :) 
https://www.borstenforum.com/topic/18329-google-your-best-friend-or-worst-enemy/

Als je daar geen problemen mee hebt, dan heb ik niks gezegd :) Maar dat is de reden waarom je een album aan kunt maken hier op het forum.

Ik zag trouwens jouw vraag in de chat staan gisteren, of je, ondanks dat je je ellebogen niet hoger dan je schouders mag heffen, of je dan wel je armen twee keer per dag helemaal omhoog mag doen om je aan en uit te kleden. Het antwoord hierop is nee... Probeer kleding uit te zoeken die aangepast zijn aan je herstel. Pas je herstel niet aan aan je kleding ;) 
Blouses, vesten, spaghettitruitjes die je van onderen aan kunt trekken, ruim vallende truien (met een ritsje)
Keuze genoeg :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.