Ga naar inhoud

Maree : 27 februari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Maree

Aanbevolen berichten

Hallo!!!

 

Ik zal me even voorstellen:

Ik schrijf onder de naam Maree en ben net 38 geworden. Mama van 2 kids van 6 en 8 jaar oud. 

Altijd rond de 80 kilo gewogen bij een lengte van 1.73 met een cupmaat 80E/F.

Sinds 2 jaar fanatiek aan het sporten, hardlopen en krachttraining. Ook mijn voeding aangepast en daarmee afgeslankt naar nu 62 kilo. Helaas zijn daarmee ook boobs geslonken naar een lege C cup, omvang 75.

Ook behoorlijk wat los vel op mijn buik, die achter dat vel goed getraind is. 

Dus na veel wikken en wegen besloten tot een borstvergroting en een buikwandcorrectie. 

Ik ben afgelopen week op gesprek geweest bij dr. Straten van kliniek Heyendael in Nijmegen. en bij dr. Doornaert van ABC clinic in Breda.

Beide gesprekken stonden mij aan, maar neig wat meer naar Dr Straten. Een gevoels kwestie. 

Aanstaande maandag heb ik nog een consult bij het CWZ ziekenhuis in Nijmegen, en hopelijk kan ik daarna mijn keuze maken. Heb nu bedacht om ervoor te gaan en kan eigenlijk niet meer wachten om onder het mes te gaan!!

 

Zijn er hier nog meer meiden die de combinatie borstvergroting en buikwandcorrectie bij dr. Straten hebben laten doen?

 

Groetjes Maree 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Maree:

Hallo!!!

 

Ik zal me even voorstellen:

Ik schrijf onder de naam Maree en ben net 38 geworden. Mama van 2 kids van 6 en 8 jaar oud. 

Altijd rond de 80 kilo gewogen bij een lengte van 1.73 met een cupmaat 80E/F.

Sinds 2 jaar fanatiek aan het sporten, hardlopen en krachttraining. Ook mijn voeding aangepast en daarmee afgeslankt naar nu 62 kilo. Helaas zijn daarmee ook boobs geslonken naar een lege C cup, omvang 75.

Ook behoorlijk wat los vel op mijn buik, die achter dat vel goed getraind is. 

Dus na veel wikken en wegen besloten tot een borstvergroting en een buikwandcorrectie. 

Ik ben afgelopen week op gesprek geweest bij dr. Straten van kliniek Heyendael in Nijmegen. en bij dr. Doornaert van ABC clinic in Breda.

Beide gesprekken stonden mij aan, maar neig wat meer naar Dr Straten. Een gevoels kwestie. 

Aanstaande maandag heb ik nog een consult bij het CWZ ziekenhuis in Nijmegen, en hopelijk kan ik daarna mijn keuze maken. Heb nu bedacht om ervoor te gaan en kan eigenlijk niet meer wachten om onder het mes te gaan!!

 

Zijn er hier nog meer meiden die de combinatie borstvergroting en buikwandcorrectie bij dr. Straten hebben laten doen?

 

Groetjes Maree 

Hoii.

Ik heb wel de combi gedaan maar bij een andere pc. 

9jr geleden . Zelf vondt ik nu mijn wissel met kapsel verwijderen zwaarder dan de combi.. suc6 met je pc keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tuttie,

 

Bedankt voor je reactie.

Vervelend te lezen dat je kapselvorming gehad hebt, al snel na de ingreep?

 

En tevreden met het resultaat van de borstwandcorrectie en je borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Maree:

Hoi Tuttie,

 

Bedankt voor je reactie.

Vervelend te lezen dat je kapselvorming gehad hebt, al snel na de ingreep?

 

En tevreden met het resultaat van de borstwandcorrectie en je borsten?

De 1e 2 jaar had ik wel eens last links maar was zo blij met me nieuwe ik, dat ik daar heen liep de laatste 2jr was niet "echt" meer te doen dus nu sinds 13 dec nieuwe mooie boobs nog wel steeds (andere) pijn links maar dat is normaal omdat daar ook echt wat is gebeurt en die pijn zenuwen daar al ruim 2jr op aan hebben gestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff tuttie,

Dat klinkt heel erg vervelend zeg! Fijn dat je nu weer mooie, nieuwe boobs hebt. Hopelijk gaat de pijn nu wel over en blijft je er lang plezier van hebben. 

 

Ik ben gisteravond naar een dance feest geweest en daar heb ik zoveel dames met mooie(maar ook minder mooie maar mijn smaak) gekochte boobs gezien, ik zag mezelf over een tijdje ook wel staan met weer een goed gevulde nieuwe boezem! Ben erg benieuwd naar het gesprek van morgen, kijken wat deze pc zegt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ben zelf niet zo heel actief meer op het forum .

Maar ik heb in 2016 een grote buikwand correctie met navel verplaatsen bij Frans gehad .

Ben er nog steeds heel erg blij mee .

 

Zelf tot een beslissing gekomen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Jeanette:

Ben zelf niet zo heel actief meer op het forum .

Maar ik heb in 2016 een grote buikwand correctie met navel verplaatsen bij Frans gehad .

Ben er nog steeds heel erg blij mee .

 

Zelf tot een beslissing gekomen ?

 Hallo! Jazeker, ik ben nu bijna 4 weken geleden geopereerd door Frans. 

Ook een grote buikwandcorrectie met navelverplaatsing en een borstvergroting. En ik ben echt heel blij met het resultaat! 

Ik heb nog wel wat zwelling bij mijn buik, tussen mijn navel en het litteken. Volgens Frans heel normaal en gaat het nog wegtrekken. Ik moet geduld hebben, maar hoop echt dat dat nog weg trekt. Had de eerste 1,5 week namelijk geen zwelling en was helemaal plat, nu heb ik een dikkere buik dan voor de operatie.... Maar ik vertrouw op Frans zijn deskundigheid en wacht 'geduldig' af.....

Wanneer was bij jou het uiteindelijke resultaat goed zichtbaar?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat alles goed is gegaan ...hij is echt een heel kundige man .

Pff ..moeilijk te zeggen ..voordat alles echt weg was tot een half jaar of zo denk ik .

Had ook dagen dat het beter of meer qua zwelling was .

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Jeanette:

Fijn te lezen dat alles goed is gegaan ...hij is echt een heel kundige man .

Pff ..moeilijk te zeggen ..voordat alles echt weg was tot een half jaar of zo denk ik .

Had ook dagen dat het beter of meer qua zwelling was .

Ja,  ik merk dat nu ook. De ene dag lijkt het bijna helemaal weg te zijn en de volgende dag is er weer behoorlijk wat zwelling. Maar fijn te weten dat het nog wel even duurt maar dat het goed komt! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.