Ga naar inhoud

Mamavanluan : 15 februari 2018 : Dr. Halbesma : Worldeye : Amsterdam


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, even mezelf voorstellen ik ben Simone 26 jaar en mama van een jongentje van 1,5 jaar.

Ik ben 2 weken geleden op consult geweest bij kliniek gabriels, ik moet zeggen dat het best gehaast was, ze begon gelijk van 350cc past goed bij jou en je figuur dat heb ik ff gepast ze heeft foto's gemaakt en we zijn gelijk weer verder gegaan wanneer de volgende consult zoude zijn en evt de operatie datum. 

Ik was best wel een beetje bedust dat zo snel ging dus heb ik eigenlijk niet veel gevraagd en voor de rest niks meer gepast helaas.

Thuis ben ik gaan Google en ben ik erg aan t twijfelen over de 350cc wat zij over heeft ik ben namelijk 1 meter 58 en mijn gewicht is 50 kg. Zijn er dames met ongeveer de zelfde afmeting als mij en hoeveel cc zou misschien het beste voor me zijn?

ik heb na mijn zwangerschap een kleine b overgehouden en wil ze gewoon lekker vol hebben maar dat niet heel erg nep lijkt.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

ik herken mezelf erg in je verhaal

 

3 minuten geleden zei Mamavanluan:

Hoi hoi, even mezelf voorstellen ik ben Simone 26 jaar en mama van een jongentje van 1,5 jaar.

Ik ben 2 weken geleden op consult geweest bij kliniek gabriels, ik moet zeggen dat het best gehaast was, ze begon gelijk van 350cc past goed bij jou en je figuur dat heb ik ff gepast ze heeft foto's gemaakt en we zijn gelijk weer verder gegaan wanneer de volgende consult zoude zijn en evt de operatie datum. 

Ik was best wel een beetje bedust dat zo snel ging dus heb ik eigenlijk niet veel gevraagd en voor de rest niks meer gepast helaas.

Thuis ben ik gaan Google en ben ik erg aan t twijfelen over de 350cc wat zij over heeft ik ben namelijk 1 meter 58 en mijn gewicht is 50 kg. Zijn er dames met ongeveer de zelfde afmeting als mij en hoeveel cc zou misschien het beste voor me zijn?

ik heb na mijn zwangerschap een kleine b overgehouden en wil ze gewoon lekker vol hebben maar dat niet heel erg nep lijkt.

x

 

Ik ben 1.59 en 48 kilo

ik heb nu een C cup maar wel een hele zielige lege

morgen staat mijn operatie geplant en ik krijg 375 cc hp dp..

ik wil namenlijk dat mijn hele borst gevuld word

van mij hoeven ze niet mega groot maar als ik kleiner doe dan blijven ze hangen. 

Als je het leuk vind kan ik je vast toevoegen aan mijn album

staan nu de foto’s van de passessie in en hoop na morgen meer te plaatsen! 

 

Ik zou het zeker met je pc gaan overleggen, die heeft er meer verstand van! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat spannend zeg. Ja heel graag ben erg benieuwd hoe het dan is, heb internet al doorgezocht maar nergens informatie van kunnen vinden. 

Zondag heb ik vervolg afspraak dus dan kan ik alles na vragen en nog meer passen. 

Welke kliniek wordt je behandeld? En wat is hp, dp?

Als je mij wilt toevoegen heel graag

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎5‎-‎1‎-‎2018 om 21:06 zei Mamavanluan:

Hoi hoi, even mezelf voorstellen ik ben Simone 26 jaar en mama van een jongentje van 1,5 jaar.

Ik ben 2 weken geleden op consult geweest bij kliniek gabriels, ik moet zeggen dat het best gehaast was, ze begon gelijk van 350cc past goed bij jou en je figuur dat heb ik ff gepast ze heeft foto's gemaakt en we zijn gelijk weer verder gegaan wanneer de volgende consult zoude zijn en evt de operatie datum. 

Ik was best wel een beetje bedust dat zo snel ging dus heb ik eigenlijk niet veel gevraagd en voor de rest niks meer gepast helaas.

Thuis ben ik gaan Google en ben ik erg aan t twijfelen over de 350cc wat zij over heeft ik ben namelijk 1 meter 58 en mijn gewicht is 50 kg. Zijn er dames met ongeveer de zelfde afmeting als mij en hoeveel cc zou misschien het beste voor me zijn?

ik heb na mijn zwangerschap een kleine b overgehouden en wil ze gewoon lekker vol hebben maar dat niet heel erg nep lijkt.

x

haha typisch.. 350 is het favoriete getal van Diana Gabriels :45:
Wacht maar ff je consult met de arts af, die kijkt samen met jou wat er het beste bij jou past en waar je je zelf ook goed bij voelt ;) Wat Diana zegt, is absoluut niet bepalend. 

Ik zag in de chat dat je op 15 februari geopereerd wordt? Door Halbesma?
Wil je me dit even bevestigen, dan kan ik je daarna nog een pb sturen, mbt tot je aanvraag voor de februariclub :) 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Mama van Luan, 

 

Ik zelf sta 17 februari op de lijst in Vlaardingen via DG. Ik had ook een afspraak bij de dochter van Diana. Ik vroeg om een volle B of een kleine C. Haar advies was om iets groter te gaan omdat je al snel teleurgesteld bent in de grootte. Ik heb toen gepast en kwam uit op 450 cc. (Ik ben 169 lang en weeg ongeveer 58 en heb van mezelf een AA soms als ik geluk heb een A cup). Na mijn consult met de arts, die aangaf dat ik tot 500cc kon gaan, heb ik een nieuwe pasafspraak gemaakt omdat ik wilde zien hoe 500cc eruit zien en alle vragen waar ik het eerste gesprek niet aan had gedacht nog wilde stellen. De dame waar ik mijn tweede afspraak had was supergeduldig een heeft met alle geduld alle vragen beantwoord en geadviseerd en foto's gemaakt zodat ik thuis goed kon nadenken en vergelijken. (ik twijfel zelf nog steeds hoor)

 

Mijn advies als ik zo vrij mag zijn: maak gewoon nog een keer afspraak en ga daar heen met de verwachting dat jouw vragen beantwoord worden. Het is een grote ingreep met een behoorlijke impact en kost niet niks. Waarschijnlijk is het beroepsdeformatie dat ze zo snel gaan en niet in de gaten hebben dat het voor jou totaal nieuw is. Geef aan daarom aan wat je hen nodig hebt.

 

Ik wens je veel succes bij jouw keuze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mamavanluan

 

Wat spannend!! Maar ik zou zeker nog een keer passen als je twijfelt is niks mis mee!! 

We hebben een besloten club voor alle meiden die in februari boobies krijgen. Mocht je het leuk vinden kun je je aanmelden bij Clubs. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mamavanluan Ik word ook geopereerd via DG in de Worldeye kliniek. Ik mag volgende week dinsdag al! Dus mocht je vragen hebben kun je daarna altijd bij me terecht! Het consult ging bij mij ook enorm snel, maar heb het gelijk uit mijn hoofd gezet omdat het advies van de PC toch het belangrijkst is. Die neemt meer tijd voor je en luistert goed naar jouw wensen. Ik ben bij de arts uiteindelijk op een andere maat uitgekomen dan bij het consult werd geadviseerd.

 

Overigens heb ik over de mensen die bij DG werken nog niks te klagen hoor. Zijn aardige meiden en goede artsen.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

 

ik heb 15 januari een borstvergroting ondergaan, bij mij is 400 cc geplaatst, ronde en onder de borstspier (duel plane), door dr. Halbesma, bij de Janssen Kliniek in Oisterwijk.

Ik ben 1.58 en weeg 50 kg. 

Ben nu 3 weken verder en het gaat steeds beter.

 

Groetjes Carla 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Mamavanluan:

@Car1964 ik ben volgende week donderdag aan de beurt en begin nu echt een beetje de kriebels te krijgen.

heb je veel pijn? Want ben namelijk echt heel erg bang dat na de operatie ontzettend pijn gaat doen.

x

De eerste dagen niet echt pijn gehad hoor, viel erg mee. Op tijd je pijnstillers nemen en echt ook helemaal niets doen voor zover dat mogelijk is. Ben nu bijna vier weken po en gaat steeds beter. Succes en sterkte, komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-2-2018 om 21:15 zei Mamavanluan:

@T2018 inmiddels heb jij je operatie gehad denk ik he! Hoe gaat t nu? Heb je veel pijn en door via ben je geopereerd? 

Hopelijk is t mee gevallen en heb je prachtig borsten gekregen:)

 

Ik ben vorige week dinsdag geopereerd. Gaat ineens snel! Ik ben helaas last minute gewijzigd van PC en locatie. Dus extra stress. Ben door Kevin Peters in de Janssen kliniek in Oisterwijk geopereerd. Achteraf wel blij mee want hij schijnt gouden handjes te hebben. De eerste dagen waren het meest pijnlijk. Had veel hulp nodig en voelde me erg beperkt. Maar na 5 dagen ging het echt elke dag een beetje beter. Heb vandaag weer voor het eerst gewerkt zelfs. Autorijden is wel eng maar dat is met alle dingen die je weer voor het eerst doet merk ik.

 

jij moet morgen he!! Hoe staat het met de zenuwen?? Komt echt goed hoor! Achteraf dacht ik echt waar heb ik me zo vreselijk druk om gemaakt. De dagen erna zijn intenser dan de operatie zelf

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

#operatieverslag!

Hoi allemaal hier is mijn operatieverslag

Ik moest me om half11 melden bij de kliniek, rond 9 uur reden we richting Amsterdam ik was best wel rustig en de zenuwe onder de controle. Iets voor half11 zijn we bij de kliniek aangekomen en om 11uur werd ik naar binnnen geroepen. 

Daar hebben ze nog paar vragen gesteld en de infus en de antibiotica bij mijn in gedaan.

na 5 minuten wachten kwam dr halbesma binnen vroeg hoe het allemaal met mij ging en begon op mij te tekenen toen die klaar was heb ik een mooie hoedje gekregen en een gele jurkje haha.

Het zou nu eidenlijk gebeuren ik mocht mee lopen naar de ko daar stonden nog 3 andere assistenten te wachten om mij gerust te stellen dat alles Ok ging.

Ze zeiden zoek nu een heerlijk plek om over te dromen en weg was ik.

Ik werd wakker met een branderig gevoel onder mijn borsten en de eerste wat ik zei was jullie hebben de bh niet goed geplaatst haha( had nog helemaal geen bh aan).

ik was nog wel heel suff maar kreeg snel wat drinken ze hebben mij de bh aangedaan.

na 10 minuten kreeg ik een cracker met jam ik was gelukkig niet misselijk. 

Ze hebben alles netjes uitgelegd en hebben ze me goed verzorgd.

ondanks de druk die ik op me borst voelde was ik best wel Ok.

Om 2 uur zijn we naar huis gereden en heb ik bij thuis komst alleen maar op de bank gelegen.

ben nu 3 dagen po en het gaat best wel Ok af en toe voel ik wat druk op mijn rechter borst en een beetje branderig gevoel maar is niet iets dat ondragelijk is.

het slapen gaat ook wel prima alleen gaat nu erg tegen staan want me kont gaat nu heel zeer doen door t liggen en zitten. 

ik heb 350cc mentor duel plane gekregen en ben er blij mee, maar had wel wat groter gekund ;) haha

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.