Marade

Marade : 19 januari 2018 : Dr. Klein : Baulandkliniek

Recommended Posts

Thanks lieve allemaal!! We zijn nu onderweg, lekker optijd haha.Ben nu wel zenuwachtig, moet heel de tijd plassen :unsure: En heb echt zoveel honger maja... Na de operatie maar even eten enzo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Jessie1995:

Succes @Marade!!!

dikkke kjs

Thanks!!!Ben inmiddels weer opweg naar huis incl boobies hahaa

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Jessie1995 @Roeppies @Tattoo greet Tot nu toe is get allemaal erg goed te doen moet ik zeggen!Het voelt niet lekker, maar pijnlijk is niet echt het juiste woord. Oncomfortabel is het meer! Net halfzittend geslapen met 4 kussens in mn rug en een nekkussen (zo een soort donut haha) en was wel even fijn! Hoe gaat het met jullie allemaal vandaag?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Marade Fijn dat het meevalt, morgen ga je ze voor het eerst denk ik zien, dan zullen ze wel gezwollen zijn. Mijn dochter vond dat dus het engste. De rest is haar 100% meegevallen en het went snel zegt ze.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Roeppies ja morgen douchen idd en dan gelijk fotos maken maar!Ga idd lekker thee drinken om de narcose eruit te werken en tegen ze zwelling :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi geschreven, en idd benieuwd hoe ze er uit zien. Fijn dat je weinig pijn hebt, en dat het allemaal meegevallen is. Kan ook niet wachten hhaha maar duurt nog effe tot het 12 maart is. Doe maar rustig aan en laat je maar lekker verwennen door je ouders. Doe ik straks door mijn 3 zoons en manlief :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Was lekker vroeg wakker haha en net al even wat gegeten en medicijnen genomen. Slapen was ook wel prima te doen maar merk dat ik uit automatisme gewoon toch van alles wil doen<_< Vriendlief helpt enorm goed met alles waar t niet lukt!Die band word ik wel nu al gek van, grrrr die drukt ook onwijs onder mn oksels en dat is niet ekt fijn. @Melis93 hoe ging jouw eerste nachtje??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Marade:

Was lekker vroeg wakker haha en net al even wat gegeten en medicijnen genomen. Slapen was ook wel prima te doen maar merk dat ik uit automatisme gewoon toch van alles wil doen<_< Vriendlief helpt enorm goed met alles waar t niet lukt!Die band word ik wel nu al gek van, grrrr die drukt ook onwijs onder mn oksels en dat is niet ekt fijn. @Melis93 hoe ging jouw eerste nachtje??

Mijn nacht is heel goed gegaan! Ik heb.om 8'00 medicatie genomen, me broer gebruikt maagbeschermers dus die neem ik ook van hem tot maandag.

Ik heb daarna nog lekker geslapen tot 10.00.

Ik heb nu wel meer spierpijn en stijf maar t is draagelijk.

Waarom draag jij wel een band? En ik bijv niet, we zijn toch door dezelfde geopereerd XD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden