Ga naar inhoud

Marade : 19 januari 2018 : Dr. Klein : Baulandkliniek


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Melis93:

Ik wil ook een extra bh kopen, had nog voor me bday en operatie van me broer kadobon gehad van honkemoller.. 

Je mist toch de steun als de ene in de was zit en aan t drogen is.

Misschien straks ff langsgaan en heel stiekem kijken naar toekomstige maten :36:

Haha ja vooral dat laatste xD Had een paar weekjes terug eentje gekocht bij TK Maxx alvast in 70E maar offie gaat passen uhm... Wordt nog even afwachten haha. 

 

Heb em nu weer aan gelukkig, zit stiekem heerlijk. Steunt toch meer dan ik dacht ofzo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Update: nu inmiddels 15 dagen PO alweer en deze week begonnen met werken (kantoorbaan overigens).Had me daar wel een beetje op verkeken na 1 weekje vrij dus heb gelukkig kunnen regelen dat als het niet ‘ging’ ik naar huis mocht :) Voor de rest weinig last maar merk als ik wat meer dingen gedaan heb of een drukkere dag heb gehad alles wel erg gespannen en hard is, voelt niet zo fijn. Heb wel veel last van koude rillingen de hele dag door, iemand daar toevallig ervaring mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Melis93:

Hoe gaat t nu bij jou?

Al een afspraak staan voor de 6 weekse controle of ook nog niet zoals ik?

 

Ik ben ook alweer aan t werk, maar dat valt vies tegen zeg :118:

Haaai!! Ja zn gangetje weer, maar werken valt wel tegen idd xD en heb nog wel een zittende baan haha! Ben jij einde dag ook totaal afgepeigerd en voelt alles hard en gespannen? Heb nog geen afspraak idd.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Marade:

Haaai!! Ja zn gangetje weer, maar werken valt wel tegen idd xD en heb nog wel een zittende baan haha! Ben jij einde dag ook totaal afgepeigerd en voelt alles hard en gespannen? Heb nog geen afspraak idd.. 

Ik heb ook als ik uit bed kom dan ze dan hard zijn.

Wat werk betreft... ik begin pas uurtje of 22.00 tot sluit, dus 01.30.. dan is t, t rustigste en hoef ik zelf niet heen en weer te rennen :P

Maar dan ben ik ook wel helemaal klaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.