Marade

Marade : 19 januari 2018 : Dr. Klein : Baulandkliniek

Recommended Posts

@Marade ik ben er uit hoor...

T word toch de 510cc corse

Planning voor volgende week was nog niet bekend, ze hadden ff voor me gekeken omdat ik toch 150km moet rijden voor heen en 150km weer terug

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oohh dames spannend nog een weekje en dan zijn jullie voorzien van je nieuwe boobbies.

Mijn dochter had vandaag haar laatste controle en alles was prima, maar dat hadden we niet anders verwacht, die zes weken vliegen ook om. Ze was is ook een stevige roker, maar door foto's en verhalen over een slecht herstel als je door rookt, heeft ze echt voor zichzelf beslist om drie weken niet te roken voor de borstvergroting die ze zo graag wilde. Ze is een week voor de operatie gestopt en heeft na de operatie twee weken niet gerookt. De dag dat de twee weken om waren sprong ze in de auto om sigaretten te halen, ze vond het vreselijk niet roken, maar eerlijk is eerlijk het was het waard, ze heeft tenslotte een heel spoedig herstel gehad en super mooie littekens die al niet meer zichtbaar zijn. Dus zet hem op, denk aan het resultaat en wat is nu drie weekjes, echt als zij het kan kunnen jullie het ook !!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Roeppies thanks voor het delen van je (dochters) verhaal! Heb vandaag wel al iets minder gerookt xD Vriendlief zei ook al Rook nou niet om het roken, maar alleen als je zin hebt.. Helpt gek genoeg wel! Kijken hoe de komende dagen gaan! Ook superfijn om te horen dat je dochter zo vlot hersteld en littekens ook goed gaan!Heeft ze nog speciale crème gesmeerd oid? Xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei Marade:

@Roeppies thanks voor het delen van je (dochters) verhaal! Heb vandaag wel al iets minder gerookt xD Vriendlief zei ook al Rook nou niet om het roken, maar alleen als je zin hebt.. Helpt gek genoeg wel! Kijken hoe de komende dagen gaan! Ook superfijn om te horen dat je dochter zo vlot hersteld en littekens ook goed gaan!Heeft ze nog speciale crème gesmeerd oid? Xxx

Nee helemaal niks, Quelly vroeg dat vandaag ook van heb je soms een speciale creme gebruikt, maar helemaal niks. Het is zo mooi genezen en daarvoor is het stoppen met roken even nodig. Je huid geneest gewoon sneller en mooier, daarna kun je weer roken, denk daar gewoon aan, gewoon dat het niet voor altijd is en tel het af naar de dag dat je weer kan roken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik lees even mee hoor! Wordt 22 januari geopereerd in de Baulandkliniek maar dan door Fresow :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Roeppies Wow en zonder crème, wat goed zeg! Ik heb een donkere huid, dus helaas met alle littekenvorming is het bij mij gelijk donkerder :( Heb wel een speciale crème gekregen die hopelijk (goede reviews en verhalen over gehoord) zn werk gaat doen, dat zal ik tzt dan nog wel laten weten mochten andere mensen daarmee geholpen zijn! Ia jouw dochter ook via Faceland geweest? En droeg zij ook een borstband? Sorry voor alle vragen haha

@Utopia Gezellig! Spannend, nog maar 9 daagjes voor jou!B) 

@Melis93 Jaa wij moeten ook een stuk rijden ervoor idd, bijna 140 km. Hopelijk worden we beiden snel gebeld ook door de anesthesist! De controleafspraak is niet helemaal daar weer toch? Maar gewoon op de locatie van het consult zeg maar..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Marade:

@Roeppies Wow en zonder crème, wat goed zeg! Ik heb een donkere huid, dus helaas met alle littekenvorming is het bij mij gelijk donkerder :( Heb wel een speciale crème gekregen die hopelijk (goede reviews en verhalen over gehoord) zn werk gaat doen, dat zal ik tzt dan nog wel laten weten mochten andere mensen daarmee geholpen zijn! Ia jouw dochter ook via Faceland geweest? En droeg zij ook een borstband? Sorry voor alle vragen haha

@Utopia Gezellig! Spannend, nog maar 9 daagjes voor jou!B) 

@Melis93 Jaa wij moeten ook een stuk rijden ervoor idd, bijna 140 km. Hopelijk worden we beiden snel gebeld ook door de anesthesist! De controleafspraak is niet helemaal daar weer toch? Maar gewoon op de locatie van het consult zeg maar..

Maakt niet uit hoor, nee ze heeft geen borstband hoeven dragen en ze is idd via Faceland geopereerd. Je nacontrole is ook waar je consult was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Roeppies thanks voor je reactie weer :) Haha jaaa anders wordt het mooi 2 keer een tripje richting Mill maar nu gelukkig dan wat dichterbij huis ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Melis93:

@Marade ben jij al gebeld???

Nee... wilde net inloggen en het aan jou vragen hahaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Marade:

Nee... wilde net inloggen en het aan jou vragen hahaha

Ik ben ook nog niet gebeld...

Haha stelletje ongeduld :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Melis93 haha nouja opzich.. ze zeiden dat je 2 wkn van tevoren gebeld zou worden xD en via hier zei iemand dat het de week van de operatie was :ph34r: 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Sophie89:

Ik volg ook mee haha wordt ook de 22ste geopereerd :)

Hoi! Gezellig dat je meeleest! Bij welke kliniek/arts etc ga je? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Marade:

@Melis93 haha nouja opzich.. ze zeiden dat je 2 wkn van tevoren gebeld zou worden xD en via hier zei iemand dat het de week van de operatie was :ph34r: 

Anders bel ik morgen of woensdag gewoon... me ouders willen ondertussen ook wel weten hoelaat we daar moeten zijn en ik ondertussen ook.. :152:

Maar t is inderdaad wel vreemd dat ze eerst zeggen 2 weken van te voren en niet aan de afspraak houden... geduld word zeeeer op de proef gesteld

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden