Marade

Marade : 19 januari 2018 : Dr. Klein : Baulandkliniek

Recommended Posts

@Mee @Elisa85 ik krijg 500cc Full dual plane dus zie wel een klein beetje op tegen het herstel maarja.. wie mooi wil zijn enzo haha! @Marloesb31 Ohh ja dat zou idd ook kunnen!Ik wacht het even af.Hoop stiekem dat ik soort van vroeg moet ivm zenuwen :blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Laulaa:

Ik word ook de 19e geopereerd bij steven klein, ben heeel benieuwd!

Haha nou wordt gezellig daar met zn allen:P @Laulaa ook al lekker aan het aftellen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 8-1-2018 om 18:47 zei Laulaa:

Ik word ook de 19e geopereerd bij steven klein, ben heeel benieuwd!

Haha jij ook al de 19e door dr.klein!

Zal toeval zijn als we met ze 3e ongeveer achter elkaar zijn :P

Over 9 daagjes hebben we ze ! Begin toch wel kriebels te krijgen aangezien ik vrijdag nog voor de laatste keer ga passen over t aantal cc

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Melis93:

Haha jij ook al de 19e door dr.klein!

Zal toeval zijn als we met ze 3e ongeveer achter elkaar zijn :P

Over 9 daagjes hebben we ze ! Begin toch wel kriebels te krijgen aangezien ik vrijdag nog voor de laatste keer ga passen over t aantal cc

Jaa nog een klein weekje! Begin nu toch wel een beetje kriebelig te worden haha.Maar eigenlijk gewoon praktische zaken:P Moet ook echt gaan minderen met roken,dat vind ik wel lastig, vooral omdat het toch wel spannend is natuurlijk! Maar komt vast allemaal gewoon goed :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoooi @Marade

ik word 20 februari geopereerd 

maar jou situatie lijkt wel op die van mij,

ik heb ook c en wil 500cc maar ben zo bang dat het te groot word,

ben benieuwd hoe jij jou borsten gaat vinden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei Jessie1995:

Hoooi @Marade

ik word 20 februari geopereerd 

maar jou situatie lijkt wel op die van mij,

ik heb ook c en wil 500cc maar ben zo bang dat het te groot word,

ben benieuwd hoe jij jou borsten gaat vinden

Haai @Jessie1995! Ja ik las/hoorde dat veel vonden dat het uiteindelijk soort van kleiner uitviel dan verwacht dus nja.. Ben ook heel benieuwd hoe het gaat worden als alles op zn plek zit. Hoe lang ben jij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Marade:

Jaa nog een klein weekje! Begin nu toch wel een beetje kriebelig te worden haha.Maar eigenlijk gewoon praktische zaken:P Moet ook echt gaan minderen met roken,dat vind ik wel lastig, vooral omdat het toch wel spannend is natuurlijk! Maar komt vast allemaal gewoon goed :D

Ja morgen nog een laatste keer passen. Ik ben nu een week gestopt met roken,maar me collega bood van de week 1 aan die ik niet kon weerstaan XD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Melis93 haha wat goed zeg! Met dat ik dit berichtje type... Zit ik met een sigaret :unsure: Moet er ff wat meer daadkracht achter zetten met minderen.

Spannend! Dan moet je denk ik ook je definieve keus doorgeven?Veel succes iig!  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Marade:

@Melis93 haha wat goed zeg! Met dat ik dit berichtje type... Zit ik met een sigaret :unsure: Moet er ff wat meer daadkracht achter zetten met minderen.

Spannend! Dan moet je denk ik ook je definieve keus doorgeven?Veel succes iig!  

Ja er is nu 400cc full voor me besteld maar als ik elke keer naar die pasfoto kijk dan vind ik t toch te klein als er meerdere zeggen dat het in werkelijkheid kleiner valt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Marade @Melis93 ohhhhh spannend jullie zijn tien dgn voor mij ad beurt....heb jullie meteen ff toegevoegd om te volgen, mag wel he. Girls....roken ..stoppen...hoe dan!?!? T lukt me gewoon niet hlml hoor....wel echt veel minder ma zonder kan ik nog steeds niet...hoe doen jullie dat wat is jullie plan?? Xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Melis93 Ik zou vragen of je 500cc mag passen, en dan kijken + hun advies vragen?Maar het gaat natuurlijk om wat jij zelf mooi vindt uiteindelijk he..Bij mij zei Dr Klein wel dat hij me afraadde om groter dan 500cc te gaan. 

@Elisa85 Ehm nou dat plan moet ik nog bedenken haha!Maar ik rook best wel veel moet ik eerlijk zeggen en denk dat ik gewoon de ‘tussendoor’ sigaretjes maar skip om te beginnen..Reis elke dag met Ov dus niet als ik naar de trein loop, erop wacht, tijdens wachten op de tram.. lopen vanaf tram naar werk etc etc. Denk dat zulke momenten wel schelen en het dan ook een beetje tijd doorkomen is haha. Straks eordt dit meer een Stoppen Met Roken Forum:ph34r:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Marade ik weet niet of ik 500cc pas omdat die protheses breder zijn. 

Maaaaar vandaag is my birthday en we gaan om 14.00 weer lekker meten en passen en hopen dat er meer in pas.

Moet wel want bij heyendael kon ik ook 400cc en die protheses zijn toch iets breder dan de motiva..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Melis93 HAPPY BDAYYYYYY! 

@Marade dat is niet me bedoelin een stoppen met roken forum hahahaha ma lees er weinig over en wil de niet rokers in januari club er ook niet echt mee lastig vallen. Voor de niet rokers is t antwoord heel simpel....gewoon stoppen. Maja it aint that easy....x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Melis93 gefeliciteerd met je verjaardag!! Jaa snap wat je bedoeld idd, ik ‘mocht’ niet groter dan 500.Werd iig niet aangeraden maar wilde ik ook niet per sé. Ben benieuwd hoe t gaat vanmiddag! 

@Elisa85 Ja lastig hoor.. Snap dat je t niet iedereen wil vragen idd. Maar miss is helemaal stoppen als je aardig rookt een grotere veroorzaker van stress dan sterk minderen??Geen idee .. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden