Ga naar inhoud

Marade : 19 januari 2018 : Dr. Klein : Baulandkliniek


Aanbevolen berichten

@Marade @Melis93 ohhhhh spannend jullie zijn tien dgn voor mij ad beurt....heb jullie meteen ff toegevoegd om te volgen, mag wel he. Girls....roken ..stoppen...hoe dan!?!? T lukt me gewoon niet hlml hoor....wel echt veel minder ma zonder kan ik nog steeds niet...hoe doen jullie dat wat is jullie plan?? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

@Melis93 Ik zou vragen of je 500cc mag passen, en dan kijken + hun advies vragen?Maar het gaat natuurlijk om wat jij zelf mooi vindt uiteindelijk he..Bij mij zei Dr Klein wel dat hij me afraadde om groter dan 500cc te gaan. 

 

@Elisa85 Ehm nou dat plan moet ik nog bedenken haha!Maar ik rook best wel veel moet ik eerlijk zeggen en denk dat ik gewoon de ‘tussendoor’ sigaretjes maar skip om te beginnen..Reis elke dag met Ov dus niet als ik naar de trein loop, erop wacht, tijdens wachten op de tram.. lopen vanaf tram naar werk etc etc. Denk dat zulke momenten wel schelen en het dan ook een beetje tijd doorkomen is haha. Straks eordt dit meer een Stoppen Met Roken Forum:ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melis93 HAPPY BDAYYYYYY! 

@Marade dat is niet me bedoelin een stoppen met roken forum hahahaha ma lees er weinig over en wil de niet rokers in januari club er ook niet echt mee lastig vallen. Voor de niet rokers is t antwoord heel simpel....gewoon stoppen. Maja it aint that easy....x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melis93 gefeliciteerd met je verjaardag!! Jaa snap wat je bedoeld idd, ik ‘mocht’ niet groter dan 500.Werd iig niet aangeraden maar wilde ik ook niet per sé. Ben benieuwd hoe t gaat vanmiddag! 

 

@Elisa85 Ja lastig hoor.. Snap dat je t niet iedereen wil vragen idd. Maar miss is helemaal stoppen als je aardig rookt een grotere veroorzaker van stress dan sterk minderen??Geen idee .. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohh dames spannend nog een weekje en dan zijn jullie voorzien van je nieuwe boobbies.

 

Mijn dochter had vandaag haar laatste controle en alles was prima, maar dat hadden we niet anders verwacht, die zes weken vliegen ook om. Ze was is ook een stevige roker, maar door foto's en verhalen over een slecht herstel als je door rookt, heeft ze echt voor zichzelf beslist om drie weken niet te roken voor de borstvergroting die ze zo graag wilde. Ze is een week voor de operatie gestopt en heeft na de operatie twee weken niet gerookt. De dag dat de twee weken om waren sprong ze in de auto om sigaretten te halen, ze vond het vreselijk niet roken, maar eerlijk is eerlijk het was het waard, ze heeft tenslotte een heel spoedig herstel gehad en super mooie littekens die al niet meer zichtbaar zijn. Dus zet hem op, denk aan het resultaat en wat is nu drie weekjes, echt als zij het kan kunnen jullie het ook !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roeppies thanks voor het delen van je (dochters) verhaal! Heb vandaag wel al iets minder gerookt xD Vriendlief zei ook al Rook nou niet om het roken, maar alleen als je zin hebt.. Helpt gek genoeg wel! Kijken hoe de komende dagen gaan! Ook superfijn om te horen dat je dochter zo vlot hersteld en littekens ook goed gaan!Heeft ze nog speciale crème gesmeerd oid? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Marade:

@Roeppies thanks voor het delen van je (dochters) verhaal! Heb vandaag wel al iets minder gerookt xD Vriendlief zei ook al Rook nou niet om het roken, maar alleen als je zin hebt.. Helpt gek genoeg wel! Kijken hoe de komende dagen gaan! Ook superfijn om te horen dat je dochter zo vlot hersteld en littekens ook goed gaan!Heeft ze nog speciale crème gesmeerd oid? Xxx

 

Nee helemaal niks, Quelly vroeg dat vandaag ook van heb je soms een speciale creme gebruikt, maar helemaal niks. Het is zo mooi genezen en daarvoor is het stoppen met roken even nodig. Je huid geneest gewoon sneller en mooier, daarna kun je weer roken, denk daar gewoon aan, gewoon dat het niet voor altijd is en tel het af naar de dag dat je weer kan roken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roeppies Wow en zonder crème, wat goed zeg! Ik heb een donkere huid, dus helaas met alle littekenvorming is het bij mij gelijk donkerder :( Heb wel een speciale crème gekregen die hopelijk (goede reviews en verhalen over gehoord) zn werk gaat doen, dat zal ik tzt dan nog wel laten weten mochten andere mensen daarmee geholpen zijn! Ia jouw dochter ook via Faceland geweest? En droeg zij ook een borstband? Sorry voor alle vragen haha

 

@Utopia Gezellig! Spannend, nog maar 9 daagjes voor jou!B) 

 

@Melis93 Jaa wij moeten ook een stuk rijden ervoor idd, bijna 140 km. Hopelijk worden we beiden snel gebeld ook door de anesthesist! De controleafspraak is niet helemaal daar weer toch? Maar gewoon op de locatie van het consult zeg maar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Marade:

@Roeppies Wow en zonder crème, wat goed zeg! Ik heb een donkere huid, dus helaas met alle littekenvorming is het bij mij gelijk donkerder :( Heb wel een speciale crème gekregen die hopelijk (goede reviews en verhalen over gehoord) zn werk gaat doen, dat zal ik tzt dan nog wel laten weten mochten andere mensen daarmee geholpen zijn! Ia jouw dochter ook via Faceland geweest? En droeg zij ook een borstband? Sorry voor alle vragen haha

 

@Utopia Gezellig! Spannend, nog maar 9 daagjes voor jou!B) 

 

@Melis93 Jaa wij moeten ook een stuk rijden ervoor idd, bijna 140 km. Hopelijk worden we beiden snel gebeld ook door de anesthesist! De controleafspraak is niet helemaal daar weer toch? Maar gewoon op de locatie van het consult zeg maar..

Maakt niet uit hoor, nee ze heeft geen borstband hoeven dragen en ze is idd via Faceland geopereerd. Je nacontrole is ook waar je consult was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Marade:

@Melis93 haha nouja opzich.. ze zeiden dat je 2 wkn van tevoren gebeld zou worden xD en via hier zei iemand dat het de week van de operatie was :ph34r: 

Anders bel ik morgen of woensdag gewoon... me ouders willen ondertussen ook wel weten hoelaat we daar moeten zijn en ik ondertussen ook.. :152:

Maar t is inderdaad wel vreemd dat ze eerst zeggen 2 weken van te voren en niet aan de afspraak houden... geduld word zeeeer op de proef gesteld

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Marade:

Hoi! Gezellig dat je meeleest! Bij welke kliniek/arts etc ga je? 

Bij Bauland door dr Fresow! Ik was niet zo zenuwachtig haha maar sinds gisteravond is het begonnen :lol:

Ben ineens bang om een infectie op te lopen etc en m’n kinderen hebben beide de griep dus hoop dat de griep mij overslaat haha ben vol aan de vitamine pillen geslagen:P

 

Ben trouwens ook nog niet gebeld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Sophie89:

Bij Bauland door dr Fresow! Ik was niet zo zenuwachtig haha maar sinds gisteravond is het begonnen :lol:

Ben ineens bang om een infectie op te lopen etc en m’n kinderen hebben beide de griep dus hoop dat de griep mij overslaat haha ben vol aan de vitamine pillen geslagen:P

 

Ben trouwens ook nog niet gebeld. 

@Sophie89 ik word de 29e door fresow in bauland geopereerd....wat krijg jij en wat is je huidige situatie? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Roeppies:

Wat raar dat ze zeiden dat ze twee weken van te voren over de tijd bellen, want dat doen ze toch echt pas een dag van te voren en dat hebben ze ons ook vanaf het begin verteld. Dus nog even geduld :D

Nee de tijd is inderdaad een dag van tw voren..maar de anesthesist die zou 2 weken van te voren bellen maar dat is bij ons beide nog niet gebeurt, en t is vrijdag al

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.