Ga naar inhoud

Marade : 19 januari 2018 : Dr. Klein : Baulandkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! Ik ben Marade en heb op 19 januari mijn operatie in de kliniek van Faceland in Mill bij dr. Steven Klein. Ik krijg de 500cc Motiva Round, superbenieuwd naar het resultaat!Momenteel heb ik een kleine C, waarover ik na  wat kilo’s afgevallen ben niet meer tevreden ben en daarom toch gekozen voor een bv. Ben iig al aan het aftellen nu :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei Marade:

Hoi allemaal! Ik ben Marade en heb op 19 januari mijn operatie in de kliniek van Faceland in Mill bij dr. Steven Klein. Ik krijg de 500cc Motiva Round, superbenieuwd naar het resultaat!Momenteel heb ik een kleine C, waarover ik na  wat kilo’s afgevallen ben niet meer tevreden ben en daarom toch gekozen voor een bv. Ben iig al aan het aftellen nu :D 

ah kijk, je hebt het gevonden ;) 

Ik ga je titel ietsje aanpassen zodat ie wat meer lijkt op de rest. Jij wordt ook in Bauland geopereerd neem ik aan he? 

Nog even veel plezier met aftellen ;) 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Melis93:

Ben jij al gebeld door de anesthesist? Dat zou toch 2 weken ervoor zijn?

Ik hoop dat ik tussen 8'00&10.00 aan de beurt ben en niet pas eind van de ochtend/begin middag. Maarja we gaan t zien.

Ik moet uit de buurt van denhaag komen

Nee nog niet.. dacht inderdaad ook twee weken ervoor maar ws bellen ze deze week gewoon. Ohh DH is ook wel een stukje rijden die kant op! Ik kom uit de buurt van Haarlem :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wordt gebeld in de week waarin je wordt geopereerd. Bij mij was dat 4 dagen voor de operatie door de anesthesit en op vrijdag ochtend kreeg ik mijn tijd door omdat ik maandag geopereerd werd. Ik ben ook door dokter Klein geopereerd en erg tevreden met het resultaat, maar heb wel een beetje een langzaam herstel:rolleyes:. Hoop dat jullie ook net zo tevreden zijn als ik! @Marade @Melis93

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee thanks voor de uitleg, dan zullen we beiden volfende week pas gebeld worden denk ik. Grappig is wel dat ik bij mn gesprek met Dr. Klein al een datum meekreeg en daarna nog 2 x gebeld werd voor een datum xD 

 

Fijn om te horen dat je tevreden bent over Dr Klein! Haha ja herstel kan denk ik niet snel genoeg gaan.. Wanneer ben jij geopereerd? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Marade said:

@Mee thanks voor de uitleg, dan zullen we beiden volfende week pas gebeld worden denk ik. Grappig is wel dat ik bij mn gesprek met Dr. Klein al een datum meekreeg en daarna nog 2 x gebeld werd voor een datum xD 

 

Fijn om te horen dat je tevreden bent over Dr Klein! Haha ja herstel kan denk ik niet snel genoeg gaan.. Wanneer ben jij geopereerd? 

 

 

@Maradehebben ze dan twee keer je datum gewijzigd? Of geven ze je steeds ter herinnering de zelfde datum door? :154:

 

Ik ben vandaag precies 3 weken po, maar kan nog niet heel veel. Ik ben blij dat ik op Schiphol werk en tot april vrij heb, dus genoeg tijd om te herstellen. Maar ik had toch gehoopt dat ik in de tussentijd andere leuke dingen kon doen omdat ik dan weer geen vrij heb tot het einde van het jaar. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee haha nee dat dan weer niet! 1e x belde ze om de datum door te geven.. Dus ik weer Die heb ik al.. in januari!Vrouwtje: Maar januari is vol!Ik: maar heb ook bevestiging gehad etc. .. 2 uur later werd ik weer gebeld door een andere dame ook weer voor de datum xD 

 

Ohh 3 weken! Ik heb maar 1 week vrij genomen maar doe kantoorwerk dus hoop dat dat voldoende is !?

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minutes ago, Marade said:

@Mee haha nee dat dan weer niet! 1e x belde ze om de datum door te geven.. Dus ik weer Die heb ik al.. in januari!Vrouwtje: Maar januari is vol!Ik: maar heb ook bevestiging gehad etc. .. 2 uur later werd ik weer gebeld door een andere dame ook weer voor de datum xD 

 

Ohh 3 weken! Ik heb maar 1 week vrij genomen maar doe kantoorwerk dus hoop dat dat voldoende is !?

@Marade ik had precies het zelfde hahah. Ik had een bevestiging van 18dec. Maar daarvoor ging ik voor de tweede keer een passessie doen omdat ik niet helemaal uit was over het aantal cc. Daar vertelde ik dat ik 18e geopereerd werd, zei de consulente dat kan helemaal niet we zitten vol tot february. :rolleyes:

 

Over die ene week durf ik geen uitspraken te doen. Sommige meiden voelen zich snel na een operatie goed en sommige zijn zoals ik :). Hopen dat jij ook een snel herstel hebt! Hoeveel cc krijg je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2018 om 20:30 zei Marade:

Hoi allemaal! Ik ben Marade en heb op 19 januari mijn operatie in de kliniek van Faceland in Mill bij dr. Steven Klein. Ik krijg de 500cc Motiva Round, superbenieuwd naar het resultaat!Momenteel heb ik een kleine C, waarover ik na  wat kilo’s afgevallen ben niet meer tevreden ben en daarom toch gekozen voor een bv. Ben iig al aan het aftellen nu :D 

Hey hey.....is bijna zover voor je. Ik ga 10 dgn laten bij dr fresow ook via faceland in bauland kliniek. Krijg jij demi full of corse?? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd twee dagen van te voren gebeld door de anesthesist en hoorde echt pas een dag van te voren hoe laat ik geopereerd werd. Ik werd als een van de eerste geopereerd dus heb er toen voor gekozen om een hotel te pakken naast de kliniek, vond ik ideaal omdat je je dan niet druk hoeft te maken over files etc. Succes allemaal! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-1-2018 om 18:47 zei Laulaa:

Ik word ook de 19e geopereerd bij steven klein, ben heeel benieuwd!

Haha jij ook al de 19e door dr.klein!

Zal toeval zijn als we met ze 3e ongeveer achter elkaar zijn :P

Over 9 daagjes hebben we ze ! Begin toch wel kriebels te krijgen aangezien ik vrijdag nog voor de laatste keer ga passen over t aantal cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Melis93:

Haha jij ook al de 19e door dr.klein!

Zal toeval zijn als we met ze 3e ongeveer achter elkaar zijn :P

Over 9 daagjes hebben we ze ! Begin toch wel kriebels te krijgen aangezien ik vrijdag nog voor de laatste keer ga passen over t aantal cc

Jaa nog een klein weekje! Begin nu toch wel een beetje kriebelig te worden haha.Maar eigenlijk gewoon praktische zaken:P Moet ook echt gaan minderen met roken,dat vind ik wel lastig, vooral omdat het toch wel spannend is natuurlijk! Maar komt vast allemaal gewoon goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995

Hoooi @Marade

 

ik word 20 februari geopereerd 

maar jou situatie lijkt wel op die van mij,

ik heb ook c en wil 500cc maar ben zo bang dat het te groot word,

ben benieuwd hoe jij jou borsten gaat vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Jessie1995:

Hoooi @Marade

 

ik word 20 februari geopereerd 

maar jou situatie lijkt wel op die van mij,

ik heb ook c en wil 500cc maar ben zo bang dat het te groot word,

ben benieuwd hoe jij jou borsten gaat vinden

Haai @Jessie1995! Ja ik las/hoorde dat veel vonden dat het uiteindelijk soort van kleiner uitviel dan verwacht dus nja.. Ben ook heel benieuwd hoe het gaat worden als alles op zn plek zit. Hoe lang ben jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Marade:

Jaa nog een klein weekje! Begin nu toch wel een beetje kriebelig te worden haha.Maar eigenlijk gewoon praktische zaken:P Moet ook echt gaan minderen met roken,dat vind ik wel lastig, vooral omdat het toch wel spannend is natuurlijk! Maar komt vast allemaal gewoon goed :D

Ja morgen nog een laatste keer passen. Ik ben nu een week gestopt met roken,maar me collega bood van de week 1 aan die ik niet kon weerstaan XD

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Marade:

@Melis93 haha wat goed zeg! Met dat ik dit berichtje type... Zit ik met een sigaret :unsure: Moet er ff wat meer daadkracht achter zetten met minderen.

 

Spannend! Dan moet je denk ik ook je definieve keus doorgeven?Veel succes iig!  

Ja er is nu 400cc full voor me besteld maar als ik elke keer naar die pasfoto kijk dan vind ik t toch te klein als er meerdere zeggen dat het in werkelijkheid kleiner valt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.