Ga naar inhoud

push up


Vlinder

Aanbevolen berichten

Ben benieuwd hoe dat eruit ziet bij iemand met grote (prothese) borsten.

Ziet er natuurlijk mooi uit onder kleding maar dan moet je wel zorgen dat je je kleding aanhoudt, want anders is de teleurstelling zo groot voor de mannen :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha mannen moesten eens weten wat vrouwen vaak aan hebben onder hun sexy jurkje of andere outfit. Corrigerende onderbroeken, kipfilets, gelbh's, super pushups. Die zullen vaak op hun neus gekeken hebben bij een one night stand :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een sportbh al VER-SCHRIK-KE-LIJK zitten, denk dat ik hier helemaal moordneigingen van krijg :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je ze beter laten vergroten man hahahahaha lol. Lang leve de siliconen. Joehoe verry happy ermee. Geen strakke onhandige gewatteerde push up's meer voor mij. Hahahahahahaha lol lol met een gratis zuurstoftank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahahahaha lol ja ik ook hahahahahahahaha lol. Maar een jaar geleden nog niet ikke dan he. Heb nu geen zuurstof meer nodig en zeker al geen push up meer. Zitten ze achter mijn oren hahahahahah lol lol. Zie me al lopen zeg.154.gif154.gif154.gif154.gif154.gif154.gif154.gif154.gif154.gif154.gif154.gif154.gif154.gif154.gif154.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik ga ook ZEKER push ups dragen, heb eigenlijk nooit gewone bh's gedragen, ook niet toen ik van mezelf nog grote had, ik vind de vorm gewoon veel mooier met een push up maar dat ding waar Vlinder mee aan kwam, was een beetje too much haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.