Ga naar inhoud

7 weken PO en borsten lijken kleiner te worden


Aanbevolen berichten

Ben nu 7 weken PO en heb het gevoel dat ze steeds maar kleiner worden :139: Heb 295 cc achter de borstspier laten plaatsen en kom van een lege A. Tot 2 weken geleden leek alles goed. 3 weken geleden 1ste BH gaan kopen en kwam uit op een 70C. Nu sinds een dag of 2 merk ik dat de BH losser begint te zitten, ook de onderkant is niet gevuld. Heb eens opgezocht en blijkbaar moet je 3 maanden geduld hebben. Wat ik gelezen heb is dat ze in die tijd nog moeten 'ploppen', 'dropping and fluffing'. Zijn er hier nog mensen die het gevoel hadden dat ze te klein waren en uiteindelijk na drie maanden toch tevreden waren? Groter ben ik niet durven gaan want wou ze zo natuurlijk mogelijk, en dat zijn ze ook, je ziet niets van prothese zitten iemand die het niet weet zou het niet zien. Maar beklaag mij nu zo dat ik toch geen 50 cc meer gegaan ben :( Hoop dat mijn gevoel beter komt de komende weken want heb er zolang over getwijfeld en ook het bedrag dat je ervoor betaalt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.