Ga naar inhoud

Borstimplantaten verwijderen


Ibis

Aanbevolen berichten

Hoi.ik heb 9jr geleden mijn borsten laten liften en anatomische prothesen laten plaatsen de afgelopen 2jr had ik pijn links en er kwam een deuk in en de borstspier trik de prothesen helemaal weg..naar een onbevredigend consult bij mijn oude pc heb ik 13dec mezelf mooie nieuwe boobs voor kerst kadoo gedaan..de pijn kwam van de vele kapselvorming.ben van 275cc anatomisch achter de spier naar 500cc rond voor de spier.

Door Dr.vd Weij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2018 om 17:44 zei Ibis:

Bedankt voor je verhaal... ik vraag me af of de implantaten uithalen evenveel pijn zal geven als plaatsen...

Daar kan ik je dus geen antwoord op geven lijkt mij dat alleen verwijderen minder belastend is maar t blijft een operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2018 om 08:18 zei Ibis:

Hoi, ik heb 15 j geleden implantaten laten plaatsen en denk er nu aan om deze te laten verwijderen wegens pijn rechter borst. Iemand ervaring mee? Ben alvast super bang...17/1 consult ...

Mijn eerste BV was in 1989 150 cc achter de spier ik ben toen voor de zekerheid in 2003 op consult gegaan bij Dr.van Selms.

Zijn advies was om nu 300 cc voor de spier te plaatsen,ik ben uiteindelijk in 2004 door Dr.Nio geopereerd.

Er is toen een lekkage geconstateerd in mijn rechter borst (waar ik totaal geen klachten van had) en als gerust stelling er werd er 15 jaar geleden niet veel aan pijnbestrijding gedaan (je kon het toen doen met een paracetamol)

Bij welke PC ga je op consult als ik vragen mag.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.